וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כסף או דמעות? יעל שלביה בחרה בפריט אחד שהקפיץ את כל הלוק

עודכן לאחרונה: 9.5.2024 / 14:51

אם במקרה עברתן הבוקר בקניון רמת אביב, סביר להניח שנתקלתן במהומה קלה במרכזו. יעל שלביה בליווי צמוד של הבויפרנד הנסיך, עומר אדם - הגיעו להשיק ובגדול. אנחנו בעיקר התעניינו בתיק הכתום המטריף של יעלי

עומר אדם בהשקה של קאטלייה בקניון רמת אביב. מאי 2024/יח"צ

בודדות הפעמים בהן נראה עומר אדם באירועים תקשורתיים, ושלא נעז להגיד את המילה האסורה - בהשקות. אבל החיים מתגלגלים ודברים קורים, וכך קרה שהבוקר התייצב מר אדם לצד זוגתו, הדוגמנית היפיפה יעל שלביה בקניון הצפוני של תל אביב.

מהחופשה הרומנטית ומלאת הצבעים בספרד, השניים נחתו בארץ היישר להשקת חנות הפופ-אפ החדשה של קאטליה מבית אופטיקנה, בקניון רמת אביב. שם בתור הפרזנטורים המובילים של המותג, השיקו את קולקציית הקיץ לשנת 2024, הכוללת כ-25 דגמים חדשים של משקפי שמש ו-15 דגמי ראייה שעוצבו בקפדנות - כשהבונוס הוא כמובן המחירים הנגישים לכל כיס.

יעל שלביה ועומר אדם בהשקה של קאטליה רמת אביב. עידן כהן, אופטיקנה קאטליה,
חמודימים/עידן כהן, אופטיקנה קאטליה

הדוגמנית יצאה מוקדם לדרכה והחלה אותו בטאץ' אפ של איפור, לצד עיצוב שיער של קוקו גבוה והדוק, שנעשה על ידי אוראל אטון ועלתה על מדי א'. תקופה ארוכה שלשלביה יש ליווי סטיילינג צמוד שבהחלט הצליח לבנות לה תדמית ייצוגית מלאת סטייל ופאסון יוקרתי, בעזרת הסטייליסטית דניאלה קפלוטו. וכשאנחנו אומרות מדי א', הכוונה כמובן היא לסט שני חלקים מכותנה מבית רנואר, עוד מותג לו משמשת כפרזנטורית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
יעל שלביה בהשקה של קאטליה רמת אביב. עידן כהן, אופטיקנה קאטליה,
קוקו אסוף ומהודק/עידן כהן, אופטיקנה קאטליה

כמעט כל פאשניסטה יודעת שלא משנה מה מד הטמפרטורה בחוץ (והיום התפנקו בסחוניה רצינית), חצאיות הן פריט מפתח במלתחת בייסיק מחושבת וחכמה. בסט שלבשה יעל נרשמה חצאית מבד ריב, באורך מידי (99.90 שקלים) הכוללת גזרת עפרון גבוהה ובחלק העליון התווסף קרופ טופ תואם על אותו גוון ניודי שאימצה הבוקר, שחשף פס בטן צר.

יעל שלביה. מסך אינסטגרם yaelshelbia, צילום מסך
רגע לפני/צילום מסך, מסך אינסטגרם yaelshelbia

בנוסף לזוג משקפי שמש בעדשה חצי אפורה מתוך הקולקציה החדשה, האקססוריז הבולטים הם אלה שהקפיצו והחתימו את הלוק מבייסיק למעולה. תיק יד גדול, מבית המותג האיטלקי הנחשק בוטגה ונטה (כ-7,500 שקלים) שעשה את כל העבודה. לצד שוז על עקב - סנדלי קשירה מעור לבן גם בחסות בוטגה (4,800 שקלים), כשהרצועות יוצאות מהחלק הפרונטלי של הדגם כלפי חוץ. בחלקת התכשיטים, שרשרת לב זהב ארוכה ונוספת קצרה ובסיסית, עגילי חישוק זהובים ושעון אוברסייז תואם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully