וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותחת: מייגן מרקל תוססת בשמלה אדומה בטיול אפריקאי

ארבעה ימים בניגריה הספיקו לדוכסית כדי לסחרר אותנו בקצב החלפת לוקים שנעו בין הגוונים הניטרליים, לצבעים ססגוניים ביותר ברוח המדינה המארחת. מעבר לפרינס הארי לצידה, נרשמו גם כמה יהלומים יוקרתיים, מחווה לנסיכה דיאנה ושמלה אחת רותחת

את ארבעת הימים האחרונים בילו הדוכסים מסאסקס בביקור ייצוגי בניגריה, שם הציגה מייגן מרקל קצב החלפת לוקים מסחרר ומשובח. כפי שנוהגות לעשות דמויות מלכותיות רבות, המראה שלה בכל יום ולכל אירוע אליו הגיעו, שילב פרטים המתחשבים בכבוד מורשת המדינה המארחת כשבמקביל היא נותנת לנו קריצה עדינה לשאריות הוייב המלכותי שעוד נותרו בה ולמשפחתו של הנסיך הארי.

לביקור באקדמיה באבוג'ה הבירה, היא הלכה על שמלת מקסי בגוון ברונזה בהיר של הלייבל היידי מריק מקליפורניה. הדגם שנקרא 'וינדזור', עשה כמובן כבוד למשפחת המלוכה הבריטית, אך עיקר העניין כאן הוא שרשרת מסרותית בעלת חרוזים גדולים - דומה לזו שענדה הנסיכה דיאנה בנסיעתה לניגריה בשנת 1990.

מתוך לפחות שמונה אאוטפיטים אם ספרנו נכון, שניים מהם תפסו אותנו במיוחד. הראשון, במועדון הפולו היוקרתי לאגוס של המדינה המערב אפריקאית, הדוכסית נראתה זוהרת בשמלת קולר מטריפה, מבית המעצבת הקולומביאנית ג'ואנה אורטיז (כ-1,220 דולרים). שמלת המשי בגזרת מקסי בצבעי בז'-לבן, כללה קו צוואר צונח לכדי מחשוף עמוק, כתפיים חשופות ולצידן רצועת בד תואמת שהפכה לקולר הטרנדי של העונה. מבט מקרוב חשף פרינט פרחים מרענן ועדין, שהודפס ונרקם על גבי כל הדגם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

כדי להשלים את התלבושת החיוורת והמחמיאה, מייגן אבזרה עצמה עם עגילי חרוזים אדומים ומשקפי שמש שחורים ומרובעים. היא גם ענדה ערימה משמעותית של צמידי זהב ויהלומים, שהיו קבועים ביתר הלוקים שלה לאורך כל הטיול. מבחר הצמידים הנוצץ כלל את צמיד עין הרע של לורן שוורץ (18,500 דולרים), צמיד קרטייה מזהב (6,300 דולרים) וצמיד טניס משושה יהלומים מאריאל גורדון (5,500 דולרים) והיא גם ענדה את טבעת היהלומים שלה עם פתיתי השלג מ-Birks (4,995 דולרים). בגזרת השוז הלכה על זוג עקבי שפיץ בצבע זהב מקולקציית 2013 של ברברי.

לוק נוסף ונועז יותר שנרשם, הוא טוטאל לוק אדום בוער ותוסס לטובתו נטשה מייגן את הסגנון הניטרלי על מנת להשתלב באופנת ניגריה הצבעונית. הגוונים האפרסקיים והלבנבנים הוחלפו בשמלת מידי, הכללה מכפלת ראפל מאסיבית ומסולסלת במיוחד בסופה - והרימה למעצבת הניגרית Oriré בבחירתה. השמלה בעלת רצועות ספגטי דקיקות (275 דולרים), נלבשה בזמן שנשאה נאום בטקס נשים מנהיגות, שם התוודתה שבחרה בפיס הצבעוני והמקומי כדי לקחת חלק מהססגוניות של אזרחי המדינה.

מייגן מרקל בביקור בניגריה, מאי 2024. Andrew Esiebo, GettyImages
תוססת בהחלט/GettyImages, Andrew Esiebo

כדי לאזן את כל האדמומיות, שילבה הדוכסית זוג עקבים בגוון פודרה של מותג הנעליים האיטלקי אקוואזורה. היא המשיכה עם אותו סט צמידים, אך רעננה את האוסף עם שרשרת טניס של Logan hollowell (15,600 דולרים) ועגילי חצי חישוק זהובים שהתגלו מתחת לגולגול אסוף ונקי, מבית מותג התכשיטים Kimaï (כ-749 דולרים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully