וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חובשת וכובשת את קאן: אניה טיילור-ג'וי מתגלה ככובענית בחסד

מרגע הירידה מהמטוס בשדה התעופה של ניס ועד העלייה על השטיח האדום, השחקנית הארגנטינאית אימצה את סגנון הנופש האולטימטיבי - כשהיא מציגה גלאם ריביירני צרפתי במיטבו, ברצף מלא סטייטמנט של כיסויי ראש מטריפים. כל הפרטים קאן! סליחה כאן

כבכל שנה, מתקבצות הכוכבות הגדולות בריביירה הצרפתית כדי לחגוג את פסטיבל הקולנוע הבינלאומי והיוקרתי בעולם, הפעם במהדורתו ה-77. לפסטיבל קאן ישנה היסטוריה ארוכה של הפקת רגעי אופנה בלתי נשכחים, כשהמראות על הרד קרפט הופכות מחזה לעין בזכות האושיות שעובדות חודשים מאחורי הקלעים לצד הסטייליסטים שלהן, על מנת ליצור שבוע של תלבושות פנטסטיות (ברובן), בניסיון לא לאכזב.

ממראה הקז'ואל וה"פשוט" בשדה התעופה של ניס ועד לשמלות הערב המופרזות לאיוונט המרכזי, השחקנית הארגנטינאית אניה טיילור-ג'וי, היא אחת שהרבה עיניים נשואות אליה השנה על השטיח. זאת הודות לסטייליסט ריאן הייסטינגס, שכבר רגיל לעבוד עם השמות הגדולים בתעשייה הנוצצת ועשה עבודה מצוינת.

אצל רובכן היא כנראה חקוקה כ'גמביט המלכה', אך מאז סדרת השחמט המדוברת טיילור-ג'וי המשיכה בעלייה חדה בעולם הקולנוע והטלוויזיה. וכעת יותר מתמיד היא מוכיחה לנו שהיא ליטרלי מלכה - מלכת הכובעים. היא פתחה את רצף הלוקים שלה בוייב ריזורטי מרגע הירידה מהמטוס, עם שמלת קפלים א-סימטרית הכוללת שסע עמוק עד הירך, בגוון נחושת-כתמתם בחסות קולקציית רדי-טו-וור 2024 של המותג הצרפתי Atlein.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

שיא השיאים כאן היה כמובן הכובע המוגזם והמשגע מבית ז'קמוס (305 דולרים), שמעבר לפרקטיות בהגנה מפני השמש, מדובר כאן בבחירה שיקית להפליא בזכות ממדי שוליו האלכסוניים. האביזר הראוותני של טיילור-ג'וי, הוא אחד מהחתימות של המעצב הצרפתי סיימון פורט לבית ז'קמוס. הוא הוציא לראשונה את כובע הקש ה"לוויני" על המסלול ב-2017. תוך עונה או שתיים, הפך כובע הקש ההיסטרי למרכיב עיקרי בתמונות הפיד על רקע הבריכה עבור אושיות רבות, ביניהן אמילי רטאייקאוסקי, אריאנה גרנדה ועוד.

אניה המשיכה את קו הנופש בתוספת סנדלי עקב חומים של ג'ימי צ'ו ומשקפי שמש של אוליבר פיפלס, שפתיים אדומות וסגירה קלאסית עם תכשיטי טיפאני אנד קו.

כל הטוב הזה ממש לא נגמר שם. הכובענית בחסד שהגיעה לדרום צרפת כדי לקדם את סרטה החדש Furiosa: A Mad Max Saga , לצד הלארד התורן כריס המסוורת' המשיכה את מסע כיסויי הראש המשובח.

פעם נוספת בעודה לובשת שמלת סטרפלס חצי שקופה, מתוך קולקציית הכלות החדשה של ז'קמוס (2,325 דולרים). גזרת מקסי עליה דיטלס של פרחים לבנים רקומים בתפזורת עדינה שנמשכה עד סוף השובל הנשפך. הפעם, התאבזרה בכובע שמש רחב שוליים נוסף ועשוי קש (אין צורך לנחש- גם הוא של בית האופנה הצרפתי), שאובטח בעזרת סרט שחור שקשרה כצ'וקר על צווארה. בגזרת השוז הלכה על סנדלי קשירה לבנים של אקוואזורה.

קולקציית הכלות האחרונה של ז'קמוס

המראה הבא של השחקנית כלל חליפת שני חלקים בחסות המותג ג'יל סנדר. בית האופנה הגרמני הידוע בזכות אסתטיקת המינימליזם המודרני שלו, המשלב את מגמת היוקרה השקטה והעולה, השיק כחלק מקולקציית הרדי-טו-וור לסתיו 24' חליפת טוויד שמנתית על גבול השנהב.

אניה טיילור-ג'וי וכריס המסוורת' בפסטיבל קאן 2024. Andreas Rentz, GettyImages
הלארד התורן, כריס המסוורת'/GettyImages, Andreas Rentz
אניה טיילור-ג'וי בפסטיבל קאן 2024. Neilson Barnard, GettyImages
פייט לקלאופטרה/GettyImages, Neilson Barnard
אניה טיילור-ג'וי בפסטיבל קאן 2024. Pascal Le Segretain, GettyImages
מצטיינת הרד קרפט/GettyImages, Pascal Le Segretain

בלייזר בעל קווים גולמיים של מכפלת קצוצה, לצד חצאית עיפרון תואמת שיחד יצרו מחשוף בטן רחב. גם כאן האקססורי הנבחר היה הפריט המוביל של הלוק. כיסוי ראש מהודר בהשראת הוליווד של שנות ה-20 - כיפה כסופה עשויה גדילי חרוזי שרשרת נופלים. הכיסוי לצד האיילינר השחור והעבה הביא את הגלאם שהשטיח האדום של קאן דורש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully