וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע מה? שלי גפני מניחה דפי אורז על הפנים ויש לזה סיבה טובה

עודכן לאחרונה: 20.5.2024 / 9:07

הדוגמנית והמאפרת יצאה באתגר לעוקבות שלה, והתגובות? מסתבר ש-וואו. מה נדרש? דפי אורז, כן כן קראתן נכון, אלה מהסופר השכונתי הקרוב וסרום מלא קולגן להשלמת גלואו לעור הפנים. הקוריאניות כבר יודעות ועכשיו גם אנחנו

שלי גפני בטיפוח פנים עם דפי אורז וסרום. באדיבות המצולמת, צילום מסך
למה הכל יפה לה?/צילום מסך, באדיבות המצולמת

שלי גפני גרמה לנו להרים גבה, אפילו שתיים, רגע אחרי שצפינו בה מניחה דפי אורז על הוודג'. לאחר תחקיר קטן שלנו, פלאס פטפוט עם הדוגמנית והמאפרת ההורסת, הצלחנו להבין מה עומד מאחורי הבחירה התמוהה בדפי אורז.

סוד הטיפוח הקוריאני הוא העומד מאחורי מסכת הפנים המדוברת, ונחשו מה? מסתבר שהשימוש הזה באורז אינו יוצא דופן. מסכת שכזו מטרתה העיקרית היא לשמור על פשטות לצד יעילות. נכון, לא מדובר במוצר מפואר, אך נראה שיש כאן פנינה נסתרת להשגת עור נקי, טהור ומלא בגלואו לטווח הארוך.

אז על מה כל המהומה? סרטוני וידאו המתהדרים בתוצאות של לפני ואחרי בעוד הנסייניות מסיימות את הצילום מופתעות ביותר למראית עורן, מציפים את המסכים הקטנטנים שלנו, כשהן מבטיחות השתלטות על אקנה והשגת גוון עור זוהר שיכול להאיר את כל החדר. אך האם הטרנד הויראלי הנוכחי באמת נמצא בעמדת מפתח לעור נטול פגמים, או שאנחנו רק מוסיפות פרק מיתוס נוסף לעולמות הביוטי?

"שאלה ששאלו אותי הרבה, דפי האורז מכילים חומצות אמינו החיוניות לחידוש תאי העור", מספרת גפני. "הטרנדים החמים בתחום הקוסמטיקה מגיעים מקוריאה ומשם לקחתי את הרעיון של דפי האורז. הבלוגריות המקומיות תמיד מחפשות את הדרך הטבעית ביותר לכל טרנד, וכשהבנתי את הערך המוסף של דפי האורז לעומת מסכות סיליקון או בד בשילוב סרומים שונים, ראיתי גם שהתוצאות מדהימות".

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

ובכן, בדיקה מהירה שלנו הובילה אותנו לאותן תוצאות. מסכת פנים עשויה אורז מתהדרת בשפע של יתרונות, כך לדברי חובבנים ביתיים ומומחי טיפוח ועור *כאחד*. לא רק שהוא מתיימר להילחם בחיידקים הגורמים לאקנה, להפחית את התרחשותם של פצעונים, אלא שהוא גם רותם את כוחם של נוגדי החמצון המצויים במי האורז כדי להאיר את העור. במקרה של גפני, נראה שהחליטה להשוות ולעלות - בכך שהוסיפה את סרום הקולגן של pelle, מותג הטיפוח בבעלותה.

הסרום בו השתמשה בסרטונים איתם החליטה לצאת באתגר לעוקבות שלה, מבוסס פורמולציה המשלבת בין תמצית של חומרים פעילים בריכוז גבוה בבקבוק אחד. החומרים הללו הם החודרים לשכבות העמוקות ביותר של עור הפנים ומסייעים בשיקום והצערת העור שנפגם עם השנים והשבתו לגמישות הטבעית.

@priscillathachh We all heard of rice water but have you tried a rice paper mask? All you need is green tea and rice paper!????#ricepapermask #ricemask #ricemaskhomemade #ricewater #ricepaper ♬ original sound - silliestpanda27

"החלטתי לנסות את מסכת האורז עם הסרום, והתוצאה היא הזנה מוחלטת ובוסט של גלואו מדהים שנשאר לאורך זמן והרגשה של עור קטיפתי. העלתי את הסרטון והתגובות מטורפות!!!" מוסיפה המאפרת. "לא רק טרנד מסכות הפנים נכנס חזק לשוק, אלא כל הזוהר הזה. זאת אומרת מסכות הפנים שאנחנו רואות על בנות בטיקטוק וביוטיוב, ברגע שהן מורידות אותן ומראות את הזוהר שהעור מקבל -הופך את זה אפילו לעוד יותר טרנדי ומגניב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully