וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלבנית והמתחכמת: 6 לוקים על פלטת הלבנים היישר מפסטיבל קאן

עודכן לאחרונה: 19.5.2024 / 11:24

בחירות הסטיילינג על הרד קרפט של פסטיבל קאן 2024 ממשיכות לבצבץ ולהציף מכל עבר. בין שכבות הנצנצים לבין הפיסים הבנאליים - ליקטנו שישה לוקים על פלטת הלבנים שלגמרי גרמו לנו להתעכב עליהם

1. אוברי פלזה בלואבה

אוברי פלזה בפסטיבל קאן 2024. Neilson Barnard, GettyImages
השכבה המגולגלת קנתה אותנו/GettyImages, Neilson Barnard

לבושה בשמלת מקסי לבנה, ארוכת שרוולים של לואבה, כוכבת 'הלוטוס הלבן' הגיעה לקדם את Megalopolis, הסרט החדש בהשתתפותה. ההיי-לייט כאן הם כמובן פרטי המותניים המכוסים, שהעניקו אשליה של שכבה מגולגולת במרכז השמלה. הבחירה בלואבה לא ממש מפתיעה, רק בחודש שעבר הופיעה בפרסומת בה מנסה לאיית את שם המותג. את המראה הלבן והחלקלק שילבה עם שרשרת פיאז'ה אמרלד ויהלומים, לצד זוג עגילים תואמים, תסרוקת קארה גלי וגלאם טבעי.

2. האנטר שפר בפראדה

האנטר שפר לובשת פראדה בפסטיבל קאן 2024. Andreas Rentz, GettyImages
לוק החלבנית - אהבנו/GettyImages, Andreas Rentz

התגובות ללוק של כוכבת אופוריה נעות בין "שמישהו ימליץ לה על סטייליסט", לבין "אני לא יודעת למה, אבל אני אוהבת את זה!". ובכן אנחנו התחברנו לאופציה ב'. לוק החלבנית מבית פראדה, הוא אחד המרעננים עד כה נכון לשנה זו על השטיח האדום של הפסטיבל היוקרתי. תלבושת שנתפרה עבור השחקנית בהתאמה אישית, שכללה בגד גוף לבן עם חזה מובנה, לצד שכבות מתחת לחצאית דמוית סינר עד אורך הברכיים, כזו שנקשרה סביב מותניה וכללה שסע עמוק. מראה האיפור הנקי ואף נטול צבע אוסיף לאפקט הלובן הבלתי נמנע, כשרק סגירת צבעי של טורקיז זוהר נרשמה על עקבי סטילטו גם של המותג האיטלקי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

סלינה גומז ב-SELF PORTRAIT

לוק הפתיחה של הזמרת נצבע כולו לבן, בעזרת בית האופנה הבריטי (ואחד הפייבורטים על קייט מידלטון). שמלת מיני סרוגה שבמבט ראשון נראית כמו סט של טופ וחצאית, בלבול קל שנוצר עקב מלמלות המותניים היפיפיות. גזרת חצאית מתרחבת, עם קו מכפלת שהתעופף לו ברוח המלטפת של הריביירה הצרפתית וכמה דיטלס של כפתורים זהובים לאורך החלק העליון. בנוגע לשוז - זוג עקבים נמוכים בצבעי שחור-לבן עם פרט אבזם בפרונט של המותג Roger Vivier.

4. אומה תורמן בברברי

אומה תורמן בפסטיבל קאן 2024. Ernesto Ruscio, GettyImages
בד סאטן עוצר נשימה וטרנץ' מוגזם (בקטע טוב)/GettyImages, Ernesto Ruscio

השחקנית האייקונית בעלת היופי הנצחי עיטרה את הרד קרפט ביצירה המדהימה של אנשי ברברי. שמלת סאטן עוצרת נשימה בגוון שנהב טהור, ששידרה וייבים חזקים של תחכום וחן. הקווים הנקיים של הבד היוקרתי השלימו בצורה מושלמת את דמותה של תורמן והדגישו את האלגנטיות הטבעית שלה. בקריצה למורשת העשירה של המותג, האנסמבל של תורמן התעלה על עצמו בזכות מעיל טרנץ' מוגזם בגזרת אוברסייז נשפכת. הצללית הגדולה של המעיל הוסיפה נופך של דרמה ומודרניות והציגה את יכולות המותג במיזוג סגנון קלאסי עם אופנה עכשווית.

5. אמה סטון בלואי ויטון

אמה סטון לובשת לואי ויטון בפסטיבל קאן 2024. Lionel Hahn, GettyImages
למכנסיים שלום/GettyImages, Lionel Hahn

סטון מדגימה איך להשתמש נכון בטרנד נטול המכנסיים - בזמן שהיא מביאה את אווירת הקיץ של הריביירה, בעודה לובשת שמלת בלייזר לבנה וקצרה במיוחד של לואי ויטון. הז'קט התאזן על ידי כמה דיטלס סקסיים - צווארון צונח אל תוך מחשוף עמוק וגזרת מותניים מכווצת והדוקה, באדיבות חגורת עור שחורה וארוכה. בחלקת הנעליים הלכה על זוג עקבים שחורים עם רצועות רגליים, ונגיעות בלינג בלינג של עגילי יהלום צמודים וטבעת קוקטייל נוצצת עטופה ביהלומים ואבני ספיר.

6. מריל סטריפ במייקל קורס

מריל סטריפ בפסטיבל קאן 2024. Lionel Hahn, GettyImages
מחויט עם נגיעות חופי דרום צרפת/GettyImages, Lionel Hahn

תראו מה זה, לפעמים השטן לובשת גם מייקל קורס. עטופה בחיוכים על השטיח האדום, מצטלמת ומנופפת למעריציה, השחקנית המוערכת הלכה על חליפה מחויטת ולבנה. חליפה ששילבה לצד מכופתרת פסים בצבע כחול נייבי-לבן. היא הגביהה את עצמה בכמה ס"מ בעזרת עקבי סטילטו כסופים ומחודדים מבית ג'ימי צ'ו, לצד משקפי שמש של פראדה ועגילי חישוק גדולים. בשביל להיכנס לטוויסט הדרום צרפתי, סטריפ הוסיפה כובע בז' מושלם לאווירת החוף הממכרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully