וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כששתי ענקיות נפגשות: גוטקס ומשכית בקפסולת בגדי ים מופלאה

עודכן לאחרונה: 21.5.2024 / 9:47

מזג האוויר הרותח כבר לגמרי כאן ואיתו קולקציות בגדי הים והחוף מסמנות את מקומן על המדפים. הקפסולה הבאה מציגה את שיתוף הפעולה הכי ישראלי שתתקלו בו בקרוב - ויש הכל מהכל

קולקציית בגדי הים של גוטקס ומשכית. סיימון אלמלם,
משכית & גוטקס/סיימון אלמלם

שיתופי פעולה בעולם האופנה הוא לא משהו חדש, המושג שותפויות' גם הוא לא איזשהי תופעה מודרנית - אלזה סקיאפרלי וסלבדור דאלי היו בין הראשונים לטבול עצמם באקט ההדדי עם היצירות הסוריאליסטיות שלהם עוד בשנות ה-30. יחד עם זאת, כשיש חיבור טוב ומאחוריו מכונה שלמה של ייצור בעבודת יד לצד ניסיון עשיר, התוצאה לא יכולה להיות פחות ממוצלחת.

קולקציית בגדי הים של גוטקס ומשכית. סיימון אלמלם,
הפייבוריט שלנו/סיימון אלמלם

בית האופנה משכית וגוטקס מותג בגדי הים האייקוני, שני מותגים המהווים עמודי תווך באופנה הישראלית מכריזים על שיתוף פעולה היסטורי, עם קולקציית קפסולה משותפת. כחלק מהחדשנות הבלתי פוסקת של משכית (רק בחודש וחצי האחרונים הספיקו להוציא קולקציית כלות נגישה וליין בגדי אקטיב) ולכבוד 70 שנות יצירה ישראלית מקורית ובועטת, יציג בפעם הראשונה בחייו ובהובלתה של המעצבת הראשית שרון טל - קולקציית בגדי ים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קולקציית בגדי הים של גוטקס ומשכית. סיימון אלמלם,
כל הדגמים, כל הסוגים/סיימון אלמלם

מדובר בקו המשלב בין עולם פיתוח הבדים ועבודות היד הייחודיות של משכית לבין הניסיון העשיר של גוטקס בעיצוב וייצור גזרות מחמיאות, סקסיות ונשיות. התוצאה היא כמובן פריטי מפתח לרוץ איתם בחולות (אנחנו מעדיפות לשכב עם קוקטייל ביד), נגישים וכאלה המביאים את ההשראות וההוויה הישראלים עם ניחוח בינלאומי. בקיצור, זה מה שקורה כשאותנטיות פוגשת עכשוויות.

קולקציית בגדי הים של גוטקס ומשכית. סיימון אלמלם,
בד מגבת בייצור ייחודי/סיימון אלמלם

"הגזרות המעולות והמחמיאות של גוטקס שקיבלו טוויסט של משכית. והבדים, ביחד עם הטקסטורות וההדפסים של משכית זה שילוב שיכולתי רק לחלום עליו, והנה הוא קורה", מספרת לנו מעצבת הבית, שרון טל.

קולקציית בגדי הים של גוטקס ומשכית. סיימון אלמלם,
גם בגדי החוף נכנסו לתמונה/סיימון אלמלם

יש דגם שאהוב עלייך במיוחד? או אחד כזה שיש מאחוריו סיפור מעניין?
"מאוד קשה לי להחליט איזה דגם הוא האהוב עלי ביותר, עד כה ניסיתי ולבשתי כמעט את כולם והרגשתי כל כך טוב בכל אחד מהם, גם בגלל איך שהם יושבים ומחמיאים לגוף וגם בגלל שהרגשתי שאני לא נראית כמו כולן על החוף. בקולקציה פיתחנו המון בדים מאפס. יצרנו אותם לפי החלומות והפנטזיות שלנו, ייצרנו את הבלתי אפשרי. וכך נוצרו בדים שהם בהשראת בדים ארוגים כשהם בעצם סרוגים. בדים שבמבט ראשון נראים מודפסים ואז נוגעים בהם ומבינים שהם נוצרו ככה. ודגם נוסף שמתוך הבד נוצרת טקסטורה של מגבת שיוצרת סוג של בליטות שיוצרות דפוס. אני וצוות גוטקס נלחמנו על החלומות שלנו והצלחנו".

קולקציית בגדי הים של גוטקס ומשכית. סיימון אלמלם,
כל הדיטלס הנכונים שם/סיימון אלמלם

נראה שמשכית בשוונג של כניסה לטריטוריות חדשות. רק לפני כשבוע התוודענו לקולקציית הכלות לראשונה בתולדות המותג, במחיר נגיש וגם קולקציית אקטיב בחודש אפריל האחרון. האם הרצון להתרעננות והתנסות בתחומים נוספים הם חלק מסוג של מיתוג מחודש של המותג?
"משכית תמיד הייתה בית אופנה ולא חנות בגדים, ככזאת יש אחריות על מגוון תחומי הלייף סטייל ועליה להביא את מי שמעריכה את האסתטיקה של משכית לעוד תחומים המקיפים אותנו. לכבוד חגיגות ה-70 שלנו החלטנו להרחיב מגוון רחב של שיתופי פעולה עם מותגים שאנחנו אוהבים, מעריכים את היצירה שלהם והם משלימים אותנו במגוון יכולות.

לצערנו התקופה היא תקופה קשה ואין לנו יכולת לשמוח על היצירה בצורה מלאה, אבל כן חשוב להמשיך ולציין יצירה ישראלית מקורית כי זה חלק מהכוח והחוסן שלנו כעם יוצר ואיתן!".

קולקציית בגדי הים של גוטקס ומשכית. סיימון אלמלם,
כשמסורת פוגשת טרנדיות עכשווית/סיימון אלמלם
קולקציית בגדי הים של גוטקס ומשכית. סיימון אלמלם,
החמרה תופסת מקום בקולקציה/סיימון אלמלם

הקולקציה הכוללת בגדי ים, חוף ואקססוריז תהיה זמינה לרכישה באתרים הרשמיים של משכית ושל גוטקס ובחנויות משכית ברחבי הארץ, ביניהן גם החנות ב-the Jaffa hotel בה הושק שיתוף הפעולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully