וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'או צ'או: 6 שאלות מאסט שיסייעו להיפרד מבגדים ויעשו סדר בארון

עודכן לאחרונה: 21.5.2024 / 17:06

כמה? כמה עוד תעמיסו על הכיסא המסכן בחדר? תודו, מרוב שהוא מלא בגדים לפעמים גם לא רואים אותו. צריכות לסמן וי על ארגון הארון מחדש, אך קשה לכן להיפרד מפריטים? הרי לכן המדריך לפרידה יפה

בין אם זו החלטה של רענון עונתי, או יעד עם עצמכן לפני חג כלשהו, או פשוט הרצון הזה לעשות רגע סדר בראש שבא לידי ביטוי בארגון ארון הבגדים שלנו - פינוי ופרידה (קשה לרובנו) מפריטים רבים הם מטלה מצוינת למחוק מהטו דו ליסט. בטח אם הר הבגדים על הכיסא בחדר יצא מכלל שליטה.

בין אם תודו בכך או לא, לכולנו יש את הכיסא הזה או השרפרף או אפילו כורסה - יו ניים איט. המקום הידוע והמוכר אליו את זורקת את הבגדים ברגע של עצלות או עייפות, במקום לקפל, להחזיר לארון או לזרוק לסל כביסה. כדי להיפטר מההרגל המגונה הזה חייב לדעת איך לארגן את המלתחה של בצורה נכונה. לשם כך, ריכזנו 6 שאלות מאסט שאתן צריכות לשאול את עצמכן בעת המדידה. שאלות שיעזרו לכן להגיד ביוש יפה לבגדים שאין בהם צורך - כשהמטרה העיקרית היא להפוך את הארון לחנות האהובה עלייך.

1. אני אוהבת את זה?
זאת אומרת, אם היית רואה את הבגד הזה היום שוב תלוי על קולב בחנות - האם היית קונה אותו? כאמור, המטרה היא להרכיב מלתחה פונקציונלית שבאמת תשמש אותנו.

2. האם הבגד עולה עליי?
מחשבות או תהיות כגון: "פעם זה התאים לי, אולי זה יישב עליי טוב גם בהמשך" - אסורות בתכלית האיסור. במיוחד אם מחצית (במקרה הטוב) של הארון שלך מוביל אותך למחשבה הזו.

3. האם הבגד במצב טוב?
גולגולים, כתמים - גם אם הם זעירים, דהייה הבד עקב כביסות, כתמי דיאודורנט חלילה - צ'או צ'או.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

4. מתי בפעם האחרונה השתמשת בו?
במקרה הזה, אפשר לתת התייחסות לשאלה הזו בהסתכלות אחורה לעד *שנה* - גג גג שנה וחצי, יאללה אנחנו לארג'יות. כי אם את לא זוכרת מתי בפעם האחרונה השתמשת בזה, סימן שהגיע הזמן להיפרד לשלום.

5. האם זה עדיין הסטייל שלך?
או במילים אחרות - האם זה מתאים למראה הפיזי שלך, לסגנון ולתפיסות הצבע שלך כיום? האם מדובר בבגדים שמחמיאים לך?

6. השישי ואולי הכי חשוב, האם הבגד הזה תואם ומתאים לאישה או לאדם שאת היום?
החיים משתנים ואיתם גם החיבה שלנו לתחומים שונים, אז האם אותו בגד מתאים לאורח החיים הנוכחי שלך?

נסו לענות על שש השאלות הללו עם כל פריט שנמצא בארון, ואם אחת התשובות היא לא - הודו לבגד הזה ושחררו ממנו. השיטה הזו תסייע לעבוד על חיבור לריקנות הנחוצה הזו ובו זמנית ליצירת מקום וואקום, כדי שאנרגיה חדשה ודברים חדשים יגיעו אליכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully