וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקיץ הזה תלבשי סגול: דר זוזובסקי פתחה את עונת החתונות בשמלה חלומית

עודכן לאחרונה: 22.5.2024 / 17:22

השחקנית ההורסת מטפטפת יום יום בשבוע האחרון צילומים בטוטאל לוק סגלגל ממכר. זה לא עזב אותנו, אז כמובן שניגשנו למלאכת התחקיר - מאיפה היא ומה כל כך מיוחד בה?

רצף התמונות האחרונות של דר זוזובסקי לא יוצא לנו מהראש. כל פעם שזכרוננו מנסה לבגוד בנו, צצה לה עוד תמונה שצולמה על ידי שחר ארביב, בה לובשת השחקנית היפיפייה שמלה שמצליחה לתפוס כל פעם מחדש.

הפיס בצבע סגלגל בהיר, לא הגוון הראשון שנרוץ אליו, נלבש על ידי זוזובסקי בת ה-33 שכבר הפכה למומחית בכל הנוגע לשילוב גלאם לצד קריצות נועזות, באירוע החתונה של חבריה. החתונה של השחקן ניב ניסים ובחיר ליבו האמן אביב גרינברג, שאירעה ממש לפני ימים ספורים כשהזוג עצמו הצליח לטמטם לנו את המוח בחליפות בעיצובו של אלון ליבנה.

עוד בוואלה!

שושבינה חלום: דר זוזובסקי הגיעה לחתונה של חברה בשמלה מחמיאה בטירוף

לכתבה המלאה

ונחזור לשמלה. הנגיעה העיצובית מאת הלייבל של דודו בר אור היא זו שמובילה את ייחודה של השמלמלה הסרוגה והמוצלחת (1,150 שקלים לאחר הנחה). דגם עשוי מפוינטל סריג עם דיטלס מנצנצים, כזה שמעוצב לצללית נינוחה ונשפכת. השמלה ארוכת השרוולים, כללה צווארון עמוק שהוביל למחשוף רחב והוחזק על ידי אבזם זהוב, ותחתיו פתח קאט-אאט מעוגל שנוחת על אזור הבטן.

מדובר בדגם שהוא בעצם הפתרון המושלם לעונת החתונות הקרבה. מצד אחד קליל, לא לוחץ ולוקח את עצמו בהכי איזי שישי, מצד שני משדר גל עוצמתי של יוקרתיות צעירה ומרגשת.

הטוטאל לוק נחתם כמובן בגלאם הביוטי שהתווסף לחגיגה הסגולה. עיצוב שיער בידיו של אדיר אמרגי, שהסתכם בגולגול מרושל ומלא שיקי בזכות הפוני על מצחה לצד שוונצים נוספים. מוצרי האיפור של שאנל ביוטי סייעו במלאכת האיפור של המאפר אליאב ממן, שדאג להבליט את עיניים התכולות של השחקנית בעזרת איילינר חתולי ומודגש ואודם ורדרד על הטון הניודי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully