וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטופה באלפי חרוזים: מורן אטיאס ובתה ליה עושות את מילאנו

עודכן לאחרונה: 23.5.2024 / 14:14

מילאנו התכבדה בנוכחותן של מספר ישראליות, בתצוגה המוקדשת לאופנה ואיפור עם נציגות מכל קצוות העולם. כלת האירוע הייתה השחקנית האהובה, עליה נרשמו שלוש שמלות שונות כשהיא בליווי הכי מתוק באולם - בתה הקטנה ליה

תצוגה שבוע האיפור והאופנה במילאנו - שון בלאיש/אור גפן, יח"צ

מילאנו אמש התכבדה בנוכחותן של מספר ישראליות שהגיעו לתצוגה כחלק ממיזם איפור שהתקיים בעיר, בהפקתו של שון בלאיש. מורן אטיאס, אלין כהן ומשפחתה, שלי גפני, קסניה טרנטול, רוית אסף, הכוכבת האיטלקית - רפאלה פיקסו, הגרושה של מריו באלוטלי שצעדה גם כן על המסלול ועוד רבות וטובות.

מורן אטיאס ובתה ליה בתצוגת שבוע האיפור והאופנה במילאנו - שון בלאיש. אור גפן,
יש מתיקות כזו?/אור גפן
מורן אטיאס מנחה את תצוגת שבוע האיפור והאופנה במילאנו - שון בלאיש. אור גפן,
עטופה בחרוזים קטנטנים/אור גפן

אטיאס שהגיעה עם בתה בת השנה ושמונה חודשים, ליה המהממת, הנחתה את האיוונט בכשרון הידוע שלה בשלוש שפות: איטלקית, אנגלית ועברית ופתחה בעצמה את התצוגה, צעדה על המסלול וגם סגרה אותה. בערב אחד נרשמו שלושה לוקים לשחקנית הישראלית - משמלת סטרפלס ועד עיצוב א-סימטרי שחור עם דיטלס מחודדים.

מורן אטיאס צועדת בתצוגת שבוע האיפור והאופנה במילאנו - שון בלאיש. אור גפן,
מליפיסנט אטיאס על המסלול/אור גפן

הלוק הראשון איתו החלה בהנחייה הייתה שמלה מאת המעצבת הדרוזית-ישראלית נאדיא גאנם, עיצוב בגזרת מקסי, עשוי כולו חרוזים בהירים וקטנטנים. המראה השני כלל פרטים מחודדים בחזית המחשוף - טוטאל לוק שחור מבית המעצבת הישראלית נופר אשרף (וייבים חזקים של מליפיסנט), איתו צעדה מורן על המסלול בליווי תסרוקת גולגול עם זוג שוונצים בפרונט. השמלה השלישית שסגרה את התצוגה ניתנה בחסות המעצבת הערבייה-ישראלית רולא דעיבס, מעט יותר חסודה - מחשוף מוסתר עד קו הצוואר עם פרטי רקמה לאורכה.

שלי גפני לובשת ויוי בלאיש בתצוגת שבוע האיפור והאופנה במילאנו 2024. אור גפן,
מסחררת בויוי בלאיש/אור גפן

"מאז ה-7 באוקטובר הקהילה שלנו הותקפה. אנחנו חיים בסיוט מתמשך, מאוימים בטרור ומודאגים על בסיס יומי לגבי העתיד שלנו והחטופים שלנו", אמרה אטיאס והמשיכה: "אנחנו כאן באירוע הזה בשביל כל ילד מבני ברק, כפר מגר, לטביה ומילאנו. הערב זו תזכורת קולנית ויפה לחלומות. אמנים שהגיעו לכאן מכל רחבי העולם - מעצבת ישראלית משוהם, מעצבת דרוזית ממגר, מעצבת ערבייה מהצפון, מעצבת מלטביה וכמובן מאיטליה".

קסניה טרנטול בתצוגת שבוע האיפור והאופנה במילאנו - שון בלאיש. אור גפן,
קסניה טרנטול בפרינט מסקרן/אור גפן
מירי כהן, שון בלאיש ואלין כהן בתצוגת שבוע האיפור והאופנה במילאנו 2024. אור גפן,
משפחת כהן ומפיק האירוע שון בלאיש/אור גפן

כאמור, לתצוגה הגיעו חברות נוספות מארץ הקודש. שלי גפני באחד הדגמים היפים של ויוי בלאיש, שמלה מתנופפת על גווני הבז'-אפרסק עם קשירה דקיקה באזור החזה. קסניה טרנטול בפרינט צבעוני, אלין כהן בשמלת סאטן צהבהבה בעלת כתף אחת ואימה מירי שהלכה על הוייב הניטרלי בגווני הניוד בתוספת תיק מלבני של שאנל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully