וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בגיל 78 שר מוכיחה: חישוק באף יכול להיות די חמוד כשיש עליו יהלום

עודכן לאחרונה: 26.5.2024 / 15:36

אפילו בשחור מונכרומטי הזמרת האייקונית יודעת למשוך תשומת לב בלי לעשות יותר מדי רעש. כי אם יש מישהי שיכולה לענוד חישוק על האף, להשאיר אבק לטינאייג'ריות ועדיין להיראות מגניבה בגיל 78 זו שר

שר בגאלת amfAR בקאן, מאי 2024. Ryan Emberley, GettyImages
משאירה אבק לשמיניסטיות/GettyImages, Ryan Emberley

נהוג לחשוב שקעקועים, אך בעיקר פירסינג, מיועדים לגילאי העשרה ועד שנות ה-30. אבל אז שר מגיעה ומחליטה (כרגיל) להוכיח שכולנו טועים בגדול. הזמרת האייקונית השתתפתה בגאלת amfAR בקאן, בטוטאל לוק שחור לגמרי שכלל שיער ארוך, פזור וגלי עם קו אמצע מדויק - ונוצץ בדרכים רבות ומשונות.

תחת ז'קט מפציץ עשוי פרווה מלאכותית מתוך קולקציית סתיו 2024 של דיון לי, נרשם בגד גוף צמוד בעיצוב מלא לולאות פיסוליות שדי הוסתרו בתוצאה הסופית. בתוספת חצאית קרפ ממשי שחור, גם מבית המותג האוסטרלי, המזוהה עם אסתטיקה טכנית המשלבת חושניות אינטליגנטית.

שר ובן הזוג בגאלת amfAR בקאן, מאי 2024. Cindy Ord, GettyImages
עם הבויפרנד/GettyImages, Cindy Ord

כאמור, האישיו כאן הוא לא באמת עוד לוק שחור מבית הזמרת, אלא האקססוריז הנלווים שלרגע יכלו לגרום למעט בלבול במבט ראשון. מעבר לזוג כפפות חצי מכוסות קריסטלים שהשאירו את אצבעותיה חשופות באוויר, קלטנו אצבע מלאה ביהלומים ושרשרת קולר עמוסה באבני חן. התוספת החדשה שבאמת נצצה, היה הנזם על אפה של הגברת.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
שר בגאלת amfAR בקאן, מאי 2024. Ryan Emberley, GettyImages
מתנת יום הולדת לעצמה?/GettyImages, Ryan Emberley

שר ענדה עגיל חישוק מכסף על נחירה השמאלי, עטור ביהלום לא גדול מדי, לא קטן מדי, בצורת אגס של מותג התכשיטים הצרפתי 'מסיקה', שכבר הספיק להגיע לגופן של אושיות נוצצות רבות. לא ברור אם זה לגמרי פירסינג אמיתי או קליפס נתפס (זה הניחוש שלנו), אבל אם מישהו יכול להפוך את התופעה הזו ולו במעט למגניבה, זו שר - שהקפיצה את הלוק המונוכרומטי עם הנגיעה המינימלית הזו על פניה. כי מה אנחנו צריכות יותר מיהלום טוב?

שר בגאלת amfAR בקאן, מאי 2024. Daniele Venturelli, GettyImages
מונוכרומטית שלום/GettyImages, Daniele Venturelli

אולי הפירסינג החדש באף היה מתנת יום הולדת לעצמה, בהתחשב בעובדה שחגגה לפני שישה ימים את פתיחת גיל 78 - והאמת? היא עושה את זה נהדר ולא פחות טוב מתיכוניסטית בת 18. בנוסף לתכשיטים שלה שהיו לדיבור המרכזי, גם הציפורניים של שר קיבלו טיפול מסנוור בהתאם - בעזרת מניקור פרנץ' מנצנץ וכסוף שכלל קריסטלים המפרידים בין קצוות הציפורן לבסיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully