וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני (בר) מלח הארץ סגרה לנו פינה עם שמלה ורודה ולוהטת לאירוע הבא

עודכן לאחרונה: 27.5.2024 / 14:05

אושיית האינסטגרם ובעלת העסק ששמו כבר הפך לשם שני שלה, נותנת לנו הצצה לקולקציה החדשה של מעצבת ישראלית, ששמות גדולים כבר נמצאים ברזומה הלקוחות שלה. אבל הפיס הזה? מעולה גם לאירועים בארץ וגם לנופש מפנק מעבר לים

תקראו לה איך שתקראו לה, שני בר, משפיענית ובעלת חנות העיצוב לבית "מלח הארץ" (שם שהפך כבר לשם הבמה שלה), הפכה למעצמת עיצוב שאין לפספס. כן, גם כשזה נוגע לאופנה. את הפוסט האחרון בפיד האינסטוש (113 אלף עוקבים נאמנים) היא הקדישה לשמלת ריזורט משגעת מבית מעצבת האופנה הישראלית שני שמר. בתיעוד קיצי היישר מחופשה במלון היוקרה Anassa בקפריסין.

שני בר / שני מלח הארץ בשמלה ורודה של שני שמר. באדיבות המצולמת,
הסוד נמצא בפרטים הקטנים/באדיבות המצולמת

מדובר בשמלה שהיא הכל חוץ מסטנדרטית ותהיו בטוחות שזו אחת כזו שסוגרת פינה גם באירועים מקומיים וגם בחופשות אקזוטיות מעבר לים. שמר ידועה כמומחית לבגדי ים וחוף, לכן לא מפתיע שהשמלה הזו, בדגש על הצבע הורוד הבוהק שלה היא אינטרפרטציה מושלמת לטרנד הברביקור המתמשך.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שמלה ורוד ובגד ים שלם של המעצבת שני שמר. אלון שפרנסקי,
גרסת הבגד ים מתוך הקולקציה החדשה/אלון שפרנסקי

גזרת מידי מבד לייקרה, דגם 'אידה' הנמכר בחנות האונליין במחיר של 1,733 שקלים ומגיע במידות L-XS. עיצוב סטרפלס סקסי במיוחד עם קריצה מתוקה שבאה לידי ביטוי כאמור בזכות הצבע הממכר (מוצעת גם בטורקיז לאלה שפחות מתלהבות מורוד). שתי רצועות הנפרשות אחת על אזור החזה והשני בהקבלה המשאירה פתח קאט-אאוט ממורכז, בחלק העליון של הבטן - כשלשתיהן התווסף חישוק מוזהב שמוסיף עוד קצת עניין לסיפור.

שני בר / שני מלח הארץ בשמלה ורודה של שני שמר. באדיבות המצולמת,
מעולה לאירועים וגם לוקיישן לוהט/באדיבות המצולמת

בהמשך ישיר לשמלה הורודה, קיים גם בגד ים שלם המתבסס על אותו עיצוב בדיוק, מינוס החצאית (1,190 שקלים) - לאלה שרוצות את אותו הוייב - אבל ממש ע-ל החוף. דגמיה של שמר ידועים בכך שמאחורי כל פיס ישנה חשיבה על הפרטים ולו הכי קטנים, כאשר כל בגד ים מקבל את הנגיעה המיוחדת, בעזרת אביזרי הזהב המיוחדים, קשירות מפתיעות ובעיקר צבעים נעימים לעין לצד פרינטים יוצאי דופן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully