וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל חולצת טי? כוכבת 'עקרות בית אמיתיות' נאלצה להחליף בגד כדי להיכנס לשאנל

עודכן לאחרונה: 27.5.2024 / 9:38

בת'אני פרנקל, כוכבת הראליטי שלגמרי מגדירה את עצמה כאחת ש"יושבת טוב", נתקלה בסיטואציה מביכה בה כניסתה לחנות שאנל בשיקגו נדחתה - בשל חולצת הטי הלבנה והפשוטה שבחרה ללבוש. זה מה שהיא עשתה בתגובה

בת'אני פרנקל, כוכבת עקרות בית אמיתיות ניו יורק. מסך אינסטגרם bethennyfrankel, צילום מסך
בת'אני פרנקל, כוכבת עקרות בית אמיתיות ניו יורק/צילום מסך, מסך אינסטגרם bethennyfrankel

כוכבת "עקרות בית אמיתיות: ניו יורק", בת'אני פרנקל (53), ידועה כאחת שכבר למדה דבר או שניים בכל הנוגע לזון של יוקרה וכסף. מאז שהצטרפה לסדרת הראליטי, הפכה בעצמה לאשת עסקים ממולחת, בין היתר עקב ליין המשקאות שלה וחוש הנדל"ן שהצליחה לפתח במהלך השנים שהובילו אותה להשקיע בנכסים בהצלחה מרובה.

בניסיון להיכנס לחנות שאנל בשיקגו, משתפת פרנקל כי נאלצה לעשות פרסה, לאחר שכניסתה נדחתה - כך אמרה בסרטון שפרסמה בחשבונות החברתיים שלה. הסיבה לכך, הייתה כי עובדת החנות טענה כי הלקוחה הנמרצת אינה קבעה פגישה, אך נראה שיוצאת הראליטי חושבת אחרת. לטענתה סיבת הדחייה היא עצם לבישת חולצת טריקו די מיוזעת, שלא נראית מדליקה במיוחד או בעלת טעם 'עשיר'".

בהזדמנות אחרת, חזרה פרנקל לאותו הסניף של בית האופנה הצרפתי, במטרה לבדוק האם מדובר בהחלטה "אליטיסטית" של הצוות בחנות והאם יחול שינוי בעודה נראית אחת ש"יושבת טוב". "אני נכנסת עכשיו לשאנל לבושה בצורה שונה בהרבה ממה שהתלבשתי אתמול", שיתפה את עוקביה. לשם כך החליפה את בגדיה לטוטאל לוק שחור מבית המותג, בשמלמלת מיני בסריגה המזוהה עם המותג, משקפי שמש גדולים, תיק הכולל את לוגו המותג וזוג עקבים תואמים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

לאחר שקיבלו את פניה אנשי הצוות (הכל כמובן תועד כדי שלא יהיה מקום לספק), שלדבריה היו שונים מהאדם שהרחיק אותה, היא הוכנסה לחנות ללא שום בעיה. גם הפעם היא לא ציינה אם קבעה תור להיכנס (באתר של שאנל מוצעות משבצות פגישה לשירותים השונים, אך אין בו כדי לציין כי נדרשת תור לכניסה לחנויות).

"הפשע בשיא כל הזמנים והביטחון הוא קריטי בימים אלו. אני יכולה בקלות להתקשר לאחד מאנשי המכירות שלי ולהיכנס לרשימה הזו. זו לא הנקודה", כתבה בסרטון שפורסם בחשבון האינסטגרם והטיקטוק שלה. "יש כמה דרכים להעביר מסר והדרך הזו הייתה גסות רוח ואליטיסטית, מה גם שזה פשע. בעסקים, רושם ראשוני מחזיק מעמד. לעולם לא הייתי רוצה שמישהו ירגיש פחות, במיוחד ממותג יוקרה שמרוויח מיליארדים מאנשים שקונים את ההייפ העונתי. שאנל הוא מותג יפהפה עם יצירות קלאסיות נצחיות. להיות אדיב ללקוחות מכל רקע חברתי-כלכלי זה גם נצחי וקלאסי", סיכמה.

עושה מהלימון לימונדה

הניסיון של פרנקל זכה לביקורות מעורבות ממשתמשי המדיה החברתית, כאשר חלקם אכן התחברו למסר שלה וראו בכך אפליה. ואילו אחרים די נהנו לצפות בכך שכוכבת הראליטי זוכה לטעום מהחיים הרגילים ללא פרוטקציות כלשהן. "עכשיו תדמייני מה זה להיות שחור כל יום", כתב אחד העוקבים ואחרים הצטרפו אליו בקריאות דומות. " אז תני לי להבין - התייחסו אלייך כמו לכולם?" השתעשעה אחרת בתגובה לסרטון הראשון. "העניין הוא שהם אמרו לה שזו המדיניות, שצריך לקבוע פגישה. הם לא אמרו לה שהמדיניות היא אם את נראית בצורה מסוימת, שזו כבר אפליה", כתבה עוקבת בסרטון השני שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully