וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי לא פרח קיר: עדן פינס עושה את מה שכולנו רוצות ולא יכולות

עודכן לאחרונה: 27.5.2024 / 15:56

הדוגמנית ההורסת ממשיכה את קו שבירת האינטרנט. רגע אחרי הוויקנד שסגר את פסטיבל קאן היא נותנת הצצה יותר מעמיקה ללוק אחד ספציפי, בשמלה שהיא גם עדינה שיא וגם נועזת - לפרח שלום

אם יש מישהי שיודעת להגיע לרמות בינלאומיות בכל הנוגע לטיזינג והשארת טעם של עוד, זו עדן פינס. הדוגמנית ההורסת שזכתה לכמה וכמה רגעים ויראליים ברשת (ביניהם לאחרונה כשהתנסתה והצטיינה בטרנד האיפור "אסוקה" שהתפוצץ בטיקטוק) הגיעה בסוף השבוע האחרון לסיומו של פסטיבל קאן. בזכות שתי שמלות של מעצבת האופנה הישראלית אוריה עזרן, הצליחה לסחרר מחדש את הנוכחים וכמובן את כל עוקביה.

השוס הגיע כשהפינסית עלתה על הלוק השני לכבוד האפטר המבוקש, במסיבה של איש העסקים היהודי ריצ'י עקיבא (והאקס של ניבר מדר). עיצוב חשוף במיוחד ועם זאת שומר על קו עדין בזכות הורוד בייבי, לצד האלמנטים הפרחוניים. גזרת מקסי עשויה בד שקוף שעטף את הבאדי המטריף - החל מאזור העורף, אל הבטן התחתונה ונשפך באלכסון אל תוך חצאית דקיקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
עדן פינס בשמלה אוריה עזרן. מסך אינסטגרם edenfines,
מיקום מעניין לפרחים/מסך אינסטגרם edenfines

ההיי-לייט היו כמובן פרחי התלת-מימד בגווני הורוד-לבן שנחתו היישר סביב החזה והשאירו מקום למחשוף מכובד וא-סימטרי. "הלוק האהוב עליי אי פעם", כתבה בפוסט שעלה באינסטוש שלה, ווואלה? צודקת. ללוק התווסף מגוון תכשיטי אוברסייז ורודים, בתוספת איפור תואם על בסיס צללית ורודה ותסרוקת עליה פקד בן ביטון, של חצי קוקו אסוף ומהודק שהשתחרר אל תלתלים ארוכים מאוד.

את השמלה הראשונה כולנו ראינו כבר בוויקנד, שמלת סטרפלס איתה הגיעה לרד קרפט בניסיון למצוא דרכים לייצר לוק חדשני שיבלוט. יחד עם המעצבת ובעזרת הסטייליסט מאור אומזגין חשבו על פיס שהפך למציאות, בגזרה צרה וצמודה בגזרת מחוך מבד דנים לבן שנצבע בעבודת יד בגוון כסוף מטאלי. לקאפים התווספה תוספת שקופה עשויה אקריל שהותכה אל מתכת נוזלית. כזכור, מארגני האירוע אסרו על ענידת סיכות או סמלים בכדי להימנע מתקריות פוליטיות כמו באירוויזיון. ולמרות זאת היה לדוגמנית חשוב להעביר את המסר וענדה עגיל ייחודי וגלאמי בעיצוב "קסוטו" שעשוי כולו אבני סברובסקי ומרמז על סמל החטופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully