וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו התחלנו: עיתונאיות הספורט נכנסו לסט הדוגמנות - זו התוצאה

עודכן לאחרונה: 27.5.2024 / 18:39

רגע לפני פתיחת טורניר יורו 2024 ענקית הספורט אדידס משיקה את מדי הנבחרות ביום צילום מיוחד בהשתתפות עיתונאיות הספורט הנבחרות של ישראל. חגיגת צבעים גדולה וגם נציגה אחת מבית

אדידס צילומי יורו 2024/יח"צ אדידס

יש האומרים שקיץ 2024 עומד להיות לוהט במיוחד ולא רק בגלל הסחוניה בחוץ. חברינו הספורטאים (או אלה שמבינים בזה לפחות), נרגשים במיוחד לקבל את פתיחת עונת טורניר היורו שתחל כבר בחודש יוני הקרוב. מיד אחריו הקופה אמריקה וכמובן הדובדבן שבקצפת, האולימפיאדה בפריז המתקיימת מדי ארבע שנים.

אדידס צילומי יורו 2024. אלון שפרנסקי,
כל החבו התייצבה על הסט/אלון שפרנסקי

לכבוד כך הפיקו בענקית הספורט 'אדידס' יום צילום מיוחד בהשתתפות ארבע נשים שמאוד, אבל מאוד אוהבות לדבר כדורגל. נציגת מערכת וואלה, לירון שרון, מגישת תוכניות הספורט של ערוץ וואלה פלוס וספורט 1, הילה פרל יוצרת תוכן "זאת שמסבירה על כדורגל", אשרת עיני שחקנית כדורגל ופרשנית ספורט 1 והדר יעקבי כתבת ספורט 5.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
לירון שרון צילומי יורו 2024 אדידס. אלון שפרנסקי,
נציגת מערכת וואלה ואהובת המדור, לירון שרון/אלון שפרנסקי
לירון שרון בצילומי יורו 2024 של אדידס. יח"צ,
שילוב מרענן - מחוץ למגרש/יח"צ

ארבע נשות הספורט עלו על מדי הנבחרות השונות בסט צילומים צבעוני במיוחד מבית ענקית הספורט "אדידס". סט החוגג לא רק כדורגל, גם הרבה סטייל, מחשבה ודיוק בפרטים הקטנים. בחוט עיצובי משותף שעובר בכל אחת מהחולצות המייצגות את הנבחרות, המותג הותיק שומר על זהות הכדורגל המוכרת לכל אומה, תוך חיזוק הסגנון המסורתי שלה עם כמה שינויים מודרניים ועדכניים.

אדידס צילומי יורו 2024. אלון שפרנסקי,
הילה פרל מרימה לאיטלקים/אלון שפרנסקי

"כוח נשי זה הדבר הכי עוצמתי שיש", שיתפה אותנו לירון שרון, כתבת האתר ומגישת תוכניות הספורט של וואלה. "כיף ללבוש את המדים של הנבחרות הכי גדולות באירופה ולעשות את זה יחד עם עוד נשים שהספורט הוא כל עולמן. סוף סוף אפשר לחפור על כדורגל עם נשים אחרות בלי רגשות אשם - ותודה לאדידס על זה".

אדידס צילומי יורו 2024. אלון שפרנסקי,
הדר יעקבי הלכה על הוייב הדרום-אמריקאי/אלון שפרנסקי
אדידס צילומי יורו 2024. אלון שפרנסקי,
הכדורגלנית והפרשנית אשרת עיני במדי ספרד/אלון שפרנסקי

בהפקה הצפויה הראו שחולצת נבחרת היא בהחלט פריט נחשק שלגמרי יכולה להתאים בשילובים השונים במלתחה וכזו שכבר מזמן לא תלויה במגדר ו"מנורמלת" לאירועים שהם לא רק ספורטיביים ומיוזעים. את החולצות הבולטות של ספרד, איטליה, גרמניה וארגנטינה העשויות מבד נושם וצבעים אופנתיים, ניתן למצוא בחנויות המותג ואתר האונליין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully