וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברייק נחוץ: נועה בני צובעת את מונקו עם השמלה הזו

עודכן לאחרונה: 28.5.2024 / 10:32

הדוגמנית ואשת העסקים לקחה ברייק קצר וקפצה לרצועה הדרומית של צרפת, ממש רגע אחרי שזו התפנתה מאורחי פסטיבל קאן. בשמלה צבעונית מבד קרושה משגע, היא קולעת בול ללוק החופשה האולטימטיבי

נועה בני נתנה השבוע קפיצה קטנה ופוטוגנית לחו"ל, הפעם מונקו על הפרק. בעוד עודפי אווירת פסטיבל קאן שוררים ברחבי הריביירה הצרפתית, הבסטי והשותפה העסקית של נטע אלחמיסטר נהנת לה מכל הפסיליטיז שיש לרצועה הדרומית להציע.

כחלק מהביקור, הגיעה בני למירוץ המכוניות של פורמולה 1 גרנד-פרי, שהתקיים בימים אלו במונטה קרלו. ואיך נגיד? אנחנו לא חושבות שמישהו שם הצליח לפספס את נוכחותה, בטח לא על רקע הנהגים במראות המחוספסים על המסלול.

נועה בני בשמלה של מיסוני בחופשה במונקו. מסך אינסטגרם noabeny, צילום מסך
השלמות של כובע קש וחגורת מטבעות/צילום מסך, מסך אינסטגרם noabeny

בשמלת מקסי בעלת כתף אחת, בעיצוב זיגזג צבעוני על בסיס רקע לבן מבית המותג מיסוני (כ-2700 שקלים). דגם הזיגזג האייקוני של מיסוני נוצר בשנת 1967 על ידי מייסדיו בבית המלאכה שלהם עם מכונת סריגה המשמשת באופן מסורתי ליצירת צעיפים בדרום איטליה. מדובר בסריגת קרושה ססגונית במיוחד, כשהכתפיה הבודדה כוללת פרטי קשירה בולטים.

עוד בוואלה!

רוצים להוזיל הוצאות משפחתיות? חבילת סלולר משתלמת במיוחד!

לכתבה המלאה
נועה בני בשמלה של מיסוני בחופשה במונקו. מסך אינסטגרם noabeny, צילום מסך
מדויקת לחופשה בדרום צרפת/צילום מסך, מסך אינסטגרם noabeny

מעבר לשסע השמאלי הרחב שהשתלב יופי עם קשת הצבעים של השמלה, התווספה חגורת שרשרת מטבעות כסופה שפלפלה את האווירה בוייב בוהמייני, וכובע קש להשלמת אאוטפיט נופש אולטימטיבי. לוק נוסף שרשמנו לפנינו היא שמלת מיני קצרה במיוחד מבית היוצרות 'בננהוט'.

נועה בני בשמלת תחרה של בננהוט בחופשה במונקו. מסך אינסטגרם noabeny, צילום מסך
דרמטית משהו/צילום מסך, מסך אינסטגרם noabeny

שמלת "NORI" בעלות 1,099 שקלים באתר ובחנות האונליין של המותג. גזרה המורכבת מבד תחרה עשיר, צווארון וי פתוחים עם אלמנטים של סלסולים דרמטיים לאורכה. האפקט הדרמטי בא לידי ביטוי גם בזכות שרוולי פעמון ארוכים וגזרות סקסיות החושפות הצצות של עור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully