וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאסווו! החגיגה היוונית של מירן בוזגלו כללה שמלה מאוד מוצלחת

עודכן לאחרונה: 2.6.2024 / 16:16

אם אתם שכנים של הזוג היפה למשפחת בוזגלו, סביר להניח שאת צהריי שישי האחרון ביליתם על רקע מוזיקת טברנה מרימה ביותר. בשמלת חוף פונקציונלית שיכולה לשמש אתכן גם לירידה לים וגם ליום קיץ תחת הצל - מירן מציגה לוק יום הולדת און טופ

מירן בוזגלו חוגגת יום הולדת 36/מערכת וואלה, פרטי

אם במקרה פספסתן את חגיגת יום ההולדת המטורפת של מירן בוזגלו בסוף השבוע האחרון, סיכוי גדול שאתם לא עוקבים אחרי האנשים הנכונים. אשתו של מאור בוזגלו, שכבר מזמן הפכה לשם דבר בעצמה, חגגה 36 שנים בסטייל במסיבה ביתית למוזמנים בלבד. מה היה שם? בר אלכוהול - צ'ק, נשנושים אסיאתיים - צ'ק, דרס קוד לבן - צ'ק, מוזיקה טובה בחסות בעלולי שהשתלט על פלטת הדי-ג'יי ועד רינת בר בהופעה חיה באמצע הסלון וטברנה יוונית שכללה שבירת צלחות (מה הלו"ז עם המנהג הזה?).

מירן בוזגלו חוגגת יום הולדת 36 בשמלה של בננהוט. פרטי, מערכת וואלה
סריגה קיצית קלילה/מערכת וואלה, פרטי

כלת השמחה עלתה על מיטב מחלציה ובחרה בגוון שמנתי ושמח לכבוד שבת המלכה. בשמלת מקסי מבית 'בננהוט', מותג הבית של נטע אלחמיסטר ונועה בני, היא עטפה את עצמה בפיס סרוג שנחת על מבנה הבאדי המשגע, בגזרה קלילה, אוורירית ופונקציונלית. הדגם שמגיע גם בצבע חום קקאו (AMELIA, 879 שקלים) בנוי כך שחלקו העליון מעוצב בכתפיות דקות ללא תפרים, תחתיהן מחשוף מרובע קלאסי ומעליו פרט עדין וחצי עגול של חוט מקביל לקו המחשוף, שלגמרי מוסיף טוויסט מעניין לסיפור.

מירן בוזגלו, נטע אלחמיסטר ולירון שרון. פרטי, מערכת וואלה
אלחמיסטר קראה לבייביסיטר ועלתה על שמלת תחרה קצרצרה/מערכת וואלה, פרטי

עוד בוואלה!

מירן בוזגלו: "עשיתי מיני מתיחת בטן. אני בעד כל מה שעושה טוב"

לכתבה המלאה

מבחינת אבזור ושאר ירקות - שיערה נשאר פזור עם קו אלכסוני, תחתיו רשמנו לפנינו זוג חישוקי זהב בינוניים, שרשרת מגן דוד מנצנצת, מספר טבעות תואמות וזוג סנדליי רצועות חומות. כאמור, החגיגה הייתה גדולה מלהכיל בשורות אלו את כל שמות הנוכחים - ממעצבת האופנה אוריה עזרן, בר כהן ואליאב טעטי, עינב בובליל ובכבוד גדול גם ניצול הנובה, דניאל בן גוזי וחיילי גולני שנפצעו במלחמה המצערת - שלום שטרית, איגור טודור ושגיא.

מירן בוזגלו חוגגת יום הולדת 36 עם בעלה מאור בוזגלו. פרטי, מערכת וואלה
מאמי עשה הפסקה מעמדת הדיג'יי/מערכת וואלה, פרטי
מירן בוזגלו חוגגת יום הולדת 36 עם לירון שרון. לירון שרון, מערכת וואלה
כל הבסטיז נכחו, בוזגלו ועיתונאית הספורט לירון שרון/מערכת וואלה, לירון שרון

גם החברה הקרובה נטע אלחמיסטר הגיעה להרים, מלווה בבעלה הכדורגלן רמי גרשון, בעודה (גם) לובשת שמלת מיני מבית המותג הפרטי שמצליח לכבוש כל קיץ מחדש את הפאשניסטות. שמלת חוף סקסית וקטנה (דגם 'מילי' 729 שקלים) המעוצבת מבד תחרה לבן, נשפך וחצי שקוף, דיטלס של שרוכי קשירה בפרונט באזור החזה שנשאר חשוף בזכות צווארון וי עמוק ומכפלת מעוגלת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully