וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי 'ילוסטון' התחתנו: כששמלת כלה מפוארת פוגשת מגפיי קאובוי

עודכן לאחרונה: 3.6.2024 / 15:14

כוכבי הסדרה האמריקאית ששברה שיאי צפיות, "ילוסטון", העבירו את אהבתם אל מחוץ למסך הקטן ונישאו בחתונה בהשראת המערב, שכללה קוד לבוש ברור: בלאק טיי - אבל של בוקרים. מתוך 4 שמלות, הכלה ההורסת בחרה שתיים של המעצבת הישראלית, גליה להב

טריילר לסדרה "ילוסטון"/פרמאונט

אין מחמם את הלב כמו לראות זוג שחקנים על המסך שהופכים ללאברס גם במציאות. כך קרה שבימים אלו הסתיימו חגיגות הנישואין של כוכבי הדרמה "ילוסטון" ששברה שיאי צפיות באמריקה, ראיין בינגהאם (43) והאסי הריסון (34). השניים, משחקים לצידו של הכוכב הראשי והלוהט קווין קוסטנר, החתן מגלם את דמותו של ווקר, אסיר לשעבר שנשכר לעבודות החווה והיא מגלמת את לארמי, רוכבת חביות המצטרפת לעונה השלישית.

בעוד שהדמויות שלהם קשורות רומנטית בסדרה הפופולרית, בחיים האמיתיים, זו לא הייתה בהכרח אהבה ממבט ראשון. השניים נפגשו במקרה דרך חבר משותף באירוע צדקה בדאלאס ומשם הכל היסטוריה. הם התחילו לצאת באופן רשמי באביב 2023, וכבר הספיקו לרכוש בית חווה משותף תמורת קצת פחות מ-5 מיליון דולרים.

כמו קונספט הסדרה, גם החתונה עצמה התקיימה בהשפעת המערב בקריצה לדמויות הסדרה. והכל במתכונת מצומצמת ואינטימית בבית משפחת הכלה, לצד השורשים הטקסניים המשותפים שלהם. "ידעתי שאני רוצה מערבון, אבל זה חייב להיות מערבון אלגנטי, עם גוונים של עור בלוי, תחרה עדינה ופלטת צבעים רכה וסמיכה", אמרה הריסון בראיון למגזין "ווג".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני ילוסטון מתחתנים - ראיין בינגהאם והאסי הריסון, 2024. באדיבות גליה להב; The Brothers Martens,
שמלה ראשונה של גליה להב/באדיבות גליה להב; The Brothers Martens

ההשראה הראשונית לשמלות הכלה הגיעה מקוד הלבוש של האירוע: עניבה שחורה - אבל של בוקרים. אם ספרנו נכון, האירוע כלל 4 שמלות כששתיים מתוכן שייכות למעצבת האופנה הישראלית-בינלאומית, גליה להב. את שמלת המעבר איתה צעדה אל עבר החתן מצאה האסי בזמן סיבוב קניות בדאלאס עם אחיותיה.

שחקני ילוסטון מתחתנים - ראיין בינגהאם והאסי הריסון, 2024. באדיבות גליה להב; The Brothers Martens,
נסיכותית/באדיבות גליה להב; The Brothers Martens

"זה היה זה בשנייה שניסיתי את זה", משתפת בראיון למגזין. דגם 'מאיה' היא אחת מרבות המכר הבלתי מעורערות של להב - שמלה בגזרת פיש, בשילוב פרחים רקומים תלת מימדיים על תחרה עשירה וטול משי. השמלה משלבת רצועות אוף דה שולדר, ומשחקי שקיפויות בצידי הגוף המעניקים את הסילואט המושלם. שמלה הנמכרת בחו"ל בעלות 10,800 דולרים וניתנת להשכרה בארץ החל מ-20,000 שקלים.

שחקני ילוסטון מתחתנים - ראיין בינגהאם והאסי הריסון, 2024. באדיבות גליה להב; The Brothers Martens,
בוקרים ונהנים, שמלת מיני מבית להב/באדיבות גליה להב; The Brothers Martens

השמלה השנייה מבית המעצבת, זו שמלת 'מריבל' בגזרת מיני מלכותית בעלת תחרה צרפתית מחורזת, אפליקציות ועיטורי קריסטל המעטרים את השמלה ומעניקים לה מראה נסיכותי. בחירה מדויקת לחלק הפאן והפרוע של האירוע, במחיר רכישה של 9,840 דולרים ומושכרת בארצנו החל ה-18,000 שקלים למעוניינות.

הכיף כאן היה כמובן ההשלמות של האקססוריז באווירת המערב הפרוע, חתן וכלה קאובויז הם לא מראה שגרתי ולכן השילוב עם כובעים ומגפיי בוקרים גבוהים - היה מעבר לכל הציפיות. שמלה נוספת הייתה בעיצובה של נטע בן שאבו, גזרה קצרצרה שהתחילה כמחוך מובנה ועליו צלעות מתנגשות ונמשך אל חצאית מלאת פרנזים מפוזרים ומנצנצים.

ראיין החתן, הלך על חליפת טוקסידו בהשלמת פפיון שחור על גבי מכופתרת לבנה ובלייזר שחור. המגפיים שלו נעשו בהזמנה אישית על ידי Republic Boots בטקסס, והכובע שלו היה בחסות המותג American Hat Company.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully