וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה קרטייה?" אנה דלבי מגיעה לבית משפט עם אזיק אלקטרוני מלא יהלומים

עודכן לאחרונה: 9.6.2024 / 10:08

התכשיט החדש של המתחזה שהונתה את האליטה הניו יורקית - אזיק אלקטרוני עטור נצנוצים בצורת האות A. כי אם יש מישהי שלא תפספס רגע אופנתי ואת כל המצלמות עליה - זו אנה סורוקין

טריילר לסדרה "להמציא את אנה"/נטפליקס

אם צפיתן בלהיט של נטפליקס בתחילת 2022, "להמציא את אנה", ודאי תבינו מדוע אנה סורוקין (דלבי) היא לא אחת שתיתן לאזיק אלקטרוני להרוס לה רגע אופנתי טוב. למעשה, היא אחת שתאחוז חזק מאוד במושכות ותיקח את זה כהזדמנות להעלות לעצמה את מניות הפופולריות שלה בקרב הציבור העוקב אחרי פעולותיה.

המתחזה בת ה-33 שעשתה קריירה מרצף ההונאות באליטה הברנז'אית של ניו יורק, השתחררה ממאסר בערבות באוקטובר 22', המשיכה במעצרי בית והגיעה בסוף השבוע האחרון לסיבוב נוסף בבית המשפט להגירה במנהטן. הופעה מהסוג שרק נוכלת ברמות הגבוהות יכולה להציג, בשמלת מיני, אליה הצמידה אזיק אלקטרוני מתוכשט בעיצוב בהתאמה אישית.

על קרסול רגל ימין, הציגה סורוקין אזיק ועליו מונוגרמה מלאת קריסטלים נוצצים עם האות A, המייצג את שמה הפרטי. לצד התוספת המסנוורת שמסתמנת כבדיחה על חשבון "רודפיה", כשהיא בעצם בוחרת לעשות מהלימון לימונדה אחת חמוצה ביותר - היא הוסיפת שמלת מיני בצבע שמנת, לצד אלמנט צעיף עוטף. השמלה מלאת כפתורים זהובים לאורך חזית מרובעת, שייכת ללייבל הניו יורק Shao, שגם דאג לשתף אצלו בגאווה גדולה בעמודי הסושיאל את המראה האחרון של העלמה.

האאוטפיט הושלם בעזרת זוג עקבי סטילסטו בגוון בז'-ברונזה, לצד תיק מלבני תואם בעל רצועה קצרה ומשקפי שמש שחורים במסגרת התואמת לשמלה. זו לא הפעם הראשונה שדלבי דואגת לדפוק הופעה לבית משפט, בחודש מאי האחרון הופיעה שוב לבושה מכף רגל ועד ראש בבגדי אותו מותג של מעצב אופנה צעיר, אותו מקפידה לקדם בתקופה האחרונה. בחצאית עפרון בגזרת מידי (תהיו בטוחות שהיה גם שסע), שוז על עקב בצבע שחור עם בצבוץ קל של פדיקור מסודר, מכופתרת לבנה ועל צווארה קשירת פפיון הצהרתית מקטיפה, שעליה לבשה בלייזר שחורה עם האות A תפורה באדום על החזה.

הגולשים ברשת לא נשארו אדישים למראה "התכשיט" המעוצב של דלבי, כשמעבר לתגובות בסגנון: "למה לתת במה לעבריינית", נרשמו לא מעט הערות משעשעות. "צמיד נחמד, זה קרטייה?", כתב אחד העוקבים בעוד אחרים גם בחרו להרים לה: "היא אייקון סושיאל מדיה! גו אנה!". בנוסף לתגובות הקטנות, נשאלת השאלה - מדוע מצפים שנשים ייראו שמרניות או מרושלות בהגיען לכותלי בית המשפט?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully