וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היישר מסיציליה: יובל כספית ברצף לוקים קיציים

עודכן לאחרונה: 9.6.2024 / 11:57

אושיית האופנה והמעצבת האהובה עשתה פסק זמן קצרצר מהרילוקיישן לניו יורק וקפצה לחופשת משפיענים בסיציליה. בין נופים משגעים נרשמו מספר לוקים ססגוניים אותם ריכזה לסרטון מפורט אחד (תודה על זה יובלי)

כשהיא לא מתרגלת לחייה החדשים בניו יורק, יובל כספית מקפצת בין מדינות - בין אם ביקור בבית בישראל ובין אם בטיסות ליעדים שווים באירופה. בשבוע האחרון הצליחה להדליק אותנו בגדול על חופשה בסיציליה, האי האיטלקי המהמם שנמצא ממש כאן במרחק שעתיים וחצי טיסה, כזה שככל הנראה נצטרך להחתים בו את הדרכון שלנו בקרוב.

בין הרגעים הויראליים לצד אושיות הרשת הנוספות שטסו עימה, בלוגרית האופנה והמעצבת הציגה כמה וכמה הופעות קיץ ססגוניות ומלאות צבע. בסרטון מסכם אחד (תודה על זה יובלי) ריכזה את כל הלוקים הנבחרים, לצד המנגינה הכיפית והמקריפה מתוף סדרת הקאלט "הלוטוס הלבן" וכוריאוגרפיה טיקטוקית טרנדית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

שמלה ראשונה בחסות הבאסה הגדולה ביותר שיכולה אישה לשמוע בהמשך לשאלה "מאיפה לך?". שמלת בגווני פסטלי של צהוב-ירוק-סגול שנרכשה לפני 8 שנים מאסוס. השמלה כוללת מפתח וי עמוק באזור החזה, כשהחסרון הבולט מה הוא המחשוף שעלול להתפזר: "נדירה רק שקשה להתכופף. נו אי אפשר הכל. מושלמת", ביקרה כספית.

בלוגרית האופנה יובל כספית בסיציליה. מסך אינסטגרם yuvalkaspit, צילום מסך
החצאית המוצלחת/צילום מסך, מסך אינסטגרם yuvalkaspit

לוק חוף נוסף בו נרשם ביקיני משלושים מנומר של 'בננהוט', לצד התאמת צבע חומה בחסות פראו קרושה מקסי עם שתי רצועות קשירה (90.90 שקלים) מבית טרמינל איקס, איתם גם יובל מקפידה לעצב מדי עונה קולקציה על שמה. ובהמשך ישיר לעובדה זו, מגיע לוק מספר שלוש, "לוק קישוא" כפי שהיא מכנה - עליונית קשירה בעלת שרוולים ארוכים מתרחבים, לצד חצאית מקסי ואחריו אותו גוון בדיוק רק בגופיה ומכנסיים מתרחבים.

זוכרים את הסרט "איך להיפטר מבחור ב-10 ימים" בכיכובה של קייט הדסון ומתיו מקונוהיי? אז בהומאז' חמוד מציגה כספית שמלה צהובה בגימור סאטן, באורך מקסי ובעלת כתפיות ספגטי דקיקות מבית טרמינל איקס. שני הלוקים האחרונים מרחפים על פלטת הניוד-לבן, הראשון בגופיית בייסיק פשוטה "הכי קלאסית", וחצאית מקולקציית החורף של המותג שלה מלפני כשנה וחצי. השני, גופייה רחבת כתפיות עם עיטורים שקפים בתיפורים, לצד חצאית מקסי לבנה ומשגעת מבית 'ברנדי'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully