וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם תיק בשווי 100 אלף ש"ח: עדן בן זקן חוגגת 30

עודכן לאחרונה: 9.6.2024 / 16:52

רגע מבדר בחסות בנה מישל על הבמה בקיסריה נרשם כשהפך את העוגה המושקעת על הרצפה. ממש קצת אחרי המשיכה זמרת העשור את החגיגות לצד בעלה ולצד אחד התיקים המבוקשים בקרב כל פאשניסטה מן המניין

עדן בן זקן החלה בליל חמישי האחרון את חגיגות יום הולדתה, שהמשיכו לסוף שבוע שלם של פינוקים ושמחות, בהן ההודעה על חילוצם של ארבעת החטופים. מה שהחל במופע ענק בקיסריה הפך מהר מאוד למחווה מתוקה של בנה הקטן מישל ובעלה שוקי שעלו לבמה כדי לשיר לה ובידם עוגת יום הולדת מושקעת. פדיחה מתוקה ומשעשעת מצד בנה נרשמה, כשבדרכו למאמא המזמרת הפיל את העוגה על הבמה, אבל זה לא מה שמנע מהם לחבק ולנשק את החוגגת.

"אני בת 30", כך כתבה בעמוד האינסטוש למיליון עוקביה על רקע תמונות רומנטיות לצד בעלה. הפוקוס שלנו לא יכל שלא להתמקד על סט הסאטן שבחרה הזמרת. מדובר סט שני חלקים בגוון שמפניה שעוצב ונתפר בסטודיו MAI NOAהמתמחה בתפירה אישית והשכרת שמלות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הבסיס ללוק הייתה שמלה בגזרת מקסי נשפכת ומשוחררת, בעלת שרוולים קצרים וללא כל זכר למחשוף, צניעותה בלטה עקב סגירת צווארון גבוהה ואלגנטית. באחת התמונות בהן נראית יושבת על ספה בכיסוי מלא הדפסים נרשם עליה פריט נוסף - מעין קימונו משלים, התואם את מראה השמלה הסמוקה.

מה שסקרן אותנו קצת יותר הוא התיק שנכח לידה על הספה, כמה שנראה תיק 'קלי' לבן בגודל בינוני של הרמס, שכידוע מאוד אבל מאוד קשה להשיגו וגם כשזה כן קורה - זה קורה לאחר רשימת המתנה ממושכת ופרידה מהרבה מאוד מזומנים (לא פחות מ-100 אלף שקלים). יחי ההבדל, מאחת שעשתה סיפתח לקריירה המוזיקלית שלה עם אוברול מנומר ב-"30 שקל" לאחת שחוגגת יום הולדת 30 עם תיק קלי חמסהההה. שיערה נשאר פזור וטבעי לצד איפור עיניים מעושן לייט ושפתיים בגוון הפודרה של השמלה עם חיזוק פיגמנט קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully