וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו באייטיז, אבל עם האפקט ההפוך: המסקרה החומה חזרה למדפים

הפעם בחרנו רק מוצרים שהרימו לנו במיוחד, ככה רגע לפני החג: שפתון מושלם, מוצרי שיער מוצלחים במחיר נגיש, קונסילר מצטיין, בושם לחלוק בזוג ומסקרה קצת אחרת

פינק האני קליניק ליפגלוס. יח"צ חו"ל,
בעקרון לא יורד לנו מהשפתיים/יח"צ חו"ל

כבר עפנו כאן לא מעט על הבלאק האני המיתולוגי של קליניק שמצליח בדרך פלא להתאים לכל גוון עור, נראה מעולה בכל תאורה ועתיר לחות. הגרסה הקיצית החדשה שלו עושה את אותו הדבר בדיוק, רק בורדרד נעים, בריא ומשמח שלא יורד לנו מהשפתיים.
קליניק, Pink Honey - 119 שקלים.

מאק סטאק מסקרה חומה. יח"צ חו"ל,
כל מי שנשמה את אוויר הניינטיז שתרים יד/יח"צ חו"ל

המסקרה המעולה של MAC מגיעה הקיץ בצבע חום ערמוני, מוצר מתבקש למי שטורחות על נו-מייקאפ מייקאפ. כל מי שנשמה פה אוויר כבר בשנות ה-90 זוכרת בחלחלה את המסקרות הצבעוניות של התקופה, רק שהפעם מדובר באפקט ההפוך: יותר מעודן ורך מהמסקרות השחורות, פחות דרמטי, ויתאים במיוחד לבהירות אבל לא רק. כל יתר הפיצ'רים נשארו בדיוק כמו במוצר המקורי - מברשת מצוינת, ופורמולה נטולת גושים שלא מתפוררת.
מאק, M·A·CSTACK מסקרה חומה - 150 שקלים.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה
בושם של בוס BOSS. יח"צ חו"ל,
שרד את החמסינים הראשונים של הקיץ הישראלי/יח"צ חו"ל

עוד בושם מנצח שמצאנו דווקא באזור הגברים: הפעם מדובר בקולקציית הפרימיום של BOSS שברמת היצירתיות של הריחות נמצאת כמה ליגות מעל הריחות הקונבנציונליים שאנחנו מכירות מהמותג. כל אחד מהריחות מתכתב עם פריטי לבוש גבריים ועם סוגים שונים של בד. הבושם שניסינו Daring Saffiano - מרפרר לעור שחור, קצת חריף, מעט מעושן ומאד ייחודי - ושרד יפה גם את החמסינים הראשונים של הקיץ.
בוס, Daring Saffiano מקולקציית BOSS Tailoring - 895-997 שקלים.

האסק מרכך מסדרת ביוטין לנפח בשיער. יח"צ חו"ל,
והמחיר השפוי זה בעצם הכל/יח"צ חו"ל

HASK, מותג מוצרי השיער האמריקאי מציע עוד מוצר מוצלח במחיר שפוי. הפעם מדובר בשמפו ומרכך שמכילים ביוטין, קולגן וקפאין, ומבטיחים לחזק את השיער ולתת לו מראה מלא. לא היינו נשבעות על תוספת הנפח, אבל השמפו מנקה ביסודיות ובלי לייבש. המרכך הפך את השיער לרגוע וקל לסידור והריח של כל הטוב הזה נקי ועדין במיוחד - כל מה שרצינו ואף יותר.
האסק, שמפו ומרכך Biotin Boost - 34.90 שקלים ליחידה, להשיג בסופר פארם.

קונסילר איב סן לורן. יח"צ חו"ל,
גרם לנו להזניח את המייקאפ/יח"צ חו"ל

הקונסילר החדש של YSL כל כך עשיר בפיגמנטים, שממש מתבקש להכריז על אתגר המינימליזם שבו נזנח לרגע את המייק-אפ, ובהנחה שאין לעור דרישות כיסוי אקסטרה מיוחדות - נשתמש רק בו.
כמה נגיעות קלות וטשטוש מהיר, לגמרי יספיקו לכיסוי עמיד ולא בצקי של כהויות מתחת לעיניים וגם לטשטוש פגמים אחרים. עמיד, מאט ומושלם לקיץ.
איב סן לורן, All HOURS Precise Angles Concealer - 169 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully