וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא פאה או תוספות: את ריהאנה עוד לא ראינו ככה, וראינו

עודכן לאחרונה: 10.6.2024 / 15:15

בעקבות חשיפת הליין החדש למוצרי טיפוח לשיער, השיקה רירי תסרוקת חדשה (ובואו, היא עברה כמעט על כל תסרוקת אפשרית). היא החליטה להישאר עם המראה הטבעי - כמה תלתלים תמימים וקופצניים בנגיעות בלונד, שגרמו לעוקביה לכנות אותה "דודה"

מט גאלה בניו יורק/רויטרס

בכל שנות הקריירה שלה, בין אם המוזיקלית ובין אם העסקית, הצליחה ריהאנה להתנסות כמעט בכל תספורת אפשרית. היא הוכיחה כל פעם מחדש שגם תלתלי יזהר כהן, מוהיקן או גילוח חצי ראש יכולים להפוך לבסטיז של אישה, כל עוד יש לה את הבטחון המלא ללכת על זה בכל הכוח.

בשבוע שעבר חשפה ריהאנה את "Fenty Hair" קו המוצרים החדש שלה לשיער וכפרזנטורית מובילה של עסקיה החליטה הזמרת, אשת העסקים והמאמא בת ה-36 לאמץ לוק חדש-ישן. אתמול התרוצצה לה סולו ברחבי הביג אפל, בעודה מרגשת (ומעצבנת) את המעריצים כשהיא מציגה את שיערה הטבעי ובאופן נדיר - ללא תוספות או פאה.

תסרוקת במראה תלתלים קצרים וצבועים בבלונד שיקי ולא מתאמץ, ויחד עם זאת ולצד פניה המשורטטות, לא נגזים אם נאמר כי המראה החדש הצליח משום מה לגרום לה להיראות מבוגרת בעשור. "השיער שלי תמיד היה חלק עצום מהקריירה וההתפתחות האישית שלי ו'פנטי הייר' נוצר כדי לעמוד בקצב השיער וסגנון החיים שלנו תוך כדי חיזוק ותיקון מתמיד של השיער בכל שימוש ??", כתבה רירי בפוסט באינסטגרם העסקי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אחרי רפרוף קל בתגובות הגולשים, שמחנו לגלות שאנחנו לא היחידות שהרימו גבה כתוצאה מהמייק-אובר המדובר. "קידום טיפוח לשיער באמצעות פאה זה אכזרי", כתב אחד העוקבים באינסטגרם בעוד נוספים מצטרפים לחוסר האמון בשיערה הטבעי ולא הכי עפים על המתרחש על ראשה: "היא נראית כמו דודה". חייבות לציין שגם יש את מי שהחמיאו לגברת וכמובן את אלה שלא פסחו על מעיל הפרווה (תכף נגיע אליו) שלבשה: "קידום פרווה זה לא מגניב. מה לעזאזל את לובשת?".

מעבר לתסרוקת שלא צלחה בלשון המעטה, לבשה הזמרת מכנסיים בגזרה רחבה תחת מעיל פרווה אוברסייז בצבע חום, כשהיא נותנת לחלק העליון להישמט מכתפייה בנונשלנטיות. תחת המעיל בצבצה גופיה אפורה דקיקה ותחתיה חזיית תחרה מונוגרמית בחסות מותג הלנז'רי המשגשג בבעלותה, Savage X Fenty.

בחלקת האקססוריז, הוסיפה תיק יד מקולקציית לואי ויטון עם כיתוב המותג בשחור על גבי לבן. בנוסף, סגרה את הלוק האדג'י במשקפיי שמש של KALEOS - מסגרת אליפסית שחורה ועדשות בגוון אפור כהה בעלות של כ-260 יורו וזוג עקבים שקופים. כמה יהלומים ותכשיטי זהב לבן נרשמו על צווארה, בתוספת עגילי חישוק גדולים שלא היה ניתן לפספסם עקב המראה הטבעי שהחליטה להציג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully