וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר, חליפה יש? ככה תמצא את האחת שתשמש אותך גם ביומיום

עודכן לאחרונה: 16.6.2024 / 15:44

בין אם אתה גברברים בתחילת דרכים המגששים באפלת הטוקסידו, ובין אם עברתם את גיל הפרום אך טרם פיצחתם את השיטה בה תוכלו לרכוש חליפה מבלי שתשב שנים על הקולב - הטיפים הבאים יסייעו לכם לבחור את האחת הפונקציונלית והנכונה

מאניה ג'ינס קולקציית אירועים וחתונות. שי יחזקאל,
קולקציית ערב ואירועים של MANIA JEANS/שי יחזקאל

נתחיל בעובדה הפשוטה שלגברים הרבה יותר פשוט בחיים. מה הכוונה? בעוד שנשים (ועוד בסוף גיל ההתבגרות) צריכות להתמודד עם הבחירה אולי הכי קשה לגיל זה - שמלת נשף שתכבד את עצמה ותיזכר לדורות, גברים צריכים לעקוב אחרי 2-3 המלצות פשוטות על מנת לסגור את פינת סיום 12 שנות לימוד.

מאניה ג'ינס קולקציית אירועים וחתונות. שי יחזקאל,
לא להשתגע? מאניה ג'ינס הגרסה המסוקסת/שי יחזקאל

החל מחליפות קטיפה יוקרתיות ובלייזרים עמוסי פרינט ועד הטוקסידו הקלאסי בצבעים עשירים ומלאי חיים, הסגנונות השונים מתאימים במלואם לצרכי הנער שעתיד להפוך לגברבר צעיר. השאלה היא, איך לא לשרוף לאבוש את האשראי בניסיון להיות מלך הנשף, ואם כבר לשרוף - אז לפחות לבחור בפיסים שיהיו שימושיים להמשך, גם באפטר של האפטר של החיים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
חליפות טוקסידו לפרום של אופנת סגל. גיא מחלוף,
אופנת סגל בטוטאל לוק בהיר/גיא מחלוף
חליפות טוקסידו לפרום של אופנת סגל. ירין אשכנזי,
שדרוג המטפחת מבית אופנת סגל/ירין אשכנזי

"בגדול מה שקהל הפרום בוחר היום הם בעיקר בדים נושמים בגלל חודשי הקיץ של ישראל. מגוון הצבעים הוא אמנם רחב אבל מאוד שמרני, ככה שתהיה אפשרות להתבטא יותר בקלילות", משתף אותנו גיא מור, מבעלי "אופנת סגל". "בעונה הקרובה אנחנו כבר רואים שמבחינת הגזרות יש מנעד רחב של בקשות, אבל זה לגמרי מתבטא יותר בגזרות רחבות, לעומת הסלים פיט שהיה מורגש יותר בעבר. הרעיון הוא להבין את מבנה הגוף של הלקוח ולדייק לו אותה כמה שיותר לאופי, מבחינת גוונים וכמובן המידות".

חליפות טוקסידו לפרום של DARE. אורית בכר,
לגבר הרומנטי, DARE/אורית בכר
חליפה לגבר אולסיינטס לרשת סטורי. יח"צ חו"ל,
אולסיינטס לרשת סטורי (מכנסיים 580 ש״ח, ז׳קט 880 ש״ח)/יח"צ חו"ל

בניסיון להבין מהם המאפיינים אותם יש לקחת בחשבון בעת בחירת חליפה, פנינו לקובי אלמקייס, אחד משלושת השותפים למותג עיצוב בגדי הגברים "DARE" לצד אורית בכר וטל שטרן, שהצליח לסכם את האירוע ב-4 טיפים בלבד.

1. ייחודיות - סיום י"ב זה אירוע של פעם בחיים שיש בו את האפשרות באמת לעלות על חליפה. בגלל ריבוי התלמידים, אתה עדיין רוצה להרגיש מיוחד, הייחודיות לא חייבת לבוא באיזשהו צבע לא שגרתי או עיצוב מיוחד של חליפה, אלא בתוספים. פרטים קטנים כמו גרביים, מטפחת צוואר, סיכת פרח לדש ועוד שיכולים להוסיף אופי ולשדרג את הלוק.

2. נוחות - נשף הוא בעצם מסיבה אחת גדולה, אתה לא רוצה להרגיש חנוט בחליפה לכן אנחנו ממליצים גזרות טיפה יותר משוחררות וקלילות ולא סקיני וחולצות אובר צמודות. זה נותן גם וייב יותר מגניב ופחות מתאמץ.

חליפות טוקסידו לפרום של DARE. אורית בכר,
להוא שאוהב לגלוש, DARE/אורית בכר
חליפות טוקסידו לפרום של DARE. אורית בכר,
ושלא נשכח בטעות את הפפיון. DARE/אורית בכר

3. שימושיות - חשוב שתתחבר לחליפה שאתה רוכש ותראה את עצמך לובש את המכנסיים בנפרד לאיוונטים אחרים, או לשלב בצורה שונה את הבלייזר. תיעזרו בנותן השירות שימליץ לכם איך ניתן לשלב עם זה פריטים נוספים. חשוב!

4. כמובן כל אחד והתקציב שלו, אנחנו ממליצים כן להשקיע - value for money במוצר טוב ואיכותי שנשמר ולא נהרס אחרי לבישה אחת או שתיים, ככה שישמש אתכם גם להמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully