וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותם סלע מדגימה איך ללבוש שמלה שחורה קטנה - עם טוויסט במחשוף

עודכן לאחרונה: 16.6.2024 / 11:16

המגישה והשחקנית בחרה בפיס קטנטן לכבוד חתונה בחיק המשפחה, אסתטיקה פריזאית-חושנית אך ייחודית בשקטה ובעיקר - לא מנקרת עיניים. ככה עושים את זה

רותם סלע, לירון ויצמן ויעל גולדמן פפר. מסך אינסטגרם rotemsela1, צילום מסך
כל הבסטיז בתמונה/צילום מסך, מסך אינסטגרם rotemsela1

את סוף השבוע האחרון בילתה משפחת רוטר, ממייסדי ובעלי קבוצת קסטרו-הודיס, בחגיגת נישואיו של בן המשפחה. מי שכמובן לקחת חלק גדול כמלווה של הכלה, זו רותם סלע, שכידוע בעצמה נשואה באושר לאריאל רוטר ב-14 השנים האחרונות.

רותם סלע, לירון ויצמן ויעל גולדמן פפר. מסך אינסטגרם rotemsela1, צילום מסך
תיאמתן מראש?/צילום מסך, מסך אינסטגרם rotemsela1

רותם אמנם כבר בת משפחה, אך נראה שהיא לא השם הנוצץ היחיד שנכח בחתונה עתירת הסלבריטאים, ביניהם הבסטיז אסי עזר, לירון ויצמן והדוגמנית יעל גולדמן-פפר. עבר זמן מכובד מאז הפעם האחרונה בה ראינו את הדוגמנית והשחקנית עטופה בכל טוב של גלאם אינסופי, שידורי הכוכב הבא הסתיימו בחודש פברואר ומאז הספיקה לטוס לא מעט ליעדים מאופקים בהם לא ממש נדרשת יותר מדי התגנדרות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
רותם סלע. מסך אינסטגרם rotemsela1, צילום מסך
מהפנטת/צילום מסך, מסך אינסטגרם rotemsela1

המגישה האהובה בחרה בשמלת מיני-סטרפלס מבית מעצבת האופנה רימה רומנו, שמאוד מאפיינת את קו עיצוביה. צללית מובנת המזכירה אסתטיקה פריזאית חושנית, לא רק בזכות אורך השמלה, אלא בעיקר מפתח מעוגל ועמוק באזור החזה, אליו הושחלו אלמנטים כסופים שנראו בקצה המחשוף הנהדר. מרב תשומת הלב הופנתה ללא כל מאמץ לאזור הכתפיים, כמצופה משמלת ערב נטולת שרוולים. פיס אמנם קטנטן בגודלו, אך לא כזה שמנקר עיניים ומאוד ייחודי בשקטו.

קיימת גם בלבן

בגזרת השוז, סגרה בזוג סנדלי עקב שחורים וגבוהים עם שני אבזמים ממוקמים בפרונט. בתסרוקת שיער אסוף שנעשתה על ידי יניב זאדה, נרשם גולגול מתוח לאחור, שחשף זוג עגילים כסופים ועבים על אוזניה. הטאץ' הסופי הגיע בחלקת האיפור על ידי אסף באבו, שדאג למראה עיניים מעושן שהבליט את התכלת המהפנט בעינייה, בהשלמה מעודנת של גווני ניוד על השפתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully