וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוהט כאן: ג'וד בלינגהאם שולף תחתונים בקמפיין החדש של סקימס

עודכן לאחרונה: 17.6.2024 / 12:31

חוץ מלככב על המגרש הירוק, הוא גם פאשניסטה מחונן מחוצה לו. אמש הבקיע את הגול הראשון בקריירה שלו ביורו, ממש קצת אחרי שהספיק לשלוף תחתונים צמודים (בפעם השנייה) בקמפיין רותח של מותג האופנה של קים קרדשיאן

תקציר יורו 2024: סרביה - אנגליה 1:0/ספורט1

כבר סיכמנו איתכן שכשמדובר בפאשניסטה מחונן בפוטנציה על המגרש הירוק - אנחנו יודעות טוב מאוד לאן לכוון את מלוא הפוקוס. על קשר נבחרת אנגליה וריאל מדריד, ג'וד בלינגהאם כבר סיפרנו לכן, וכעת כשכבר הספיק אמש להבקיע גול ראשון תוך 13 דקות בטורניר היורו לשנת 2024, אנחנו לגמרי מבינות למה קים קרדשיאן בחרה בו פעמיים.

השחקן שאוטוטו ימלאו לו 21 שנה על פני הגלובוס, נבחר לככב פעם נוספת בקמפיין התחתונים של SKIMS, חברת ההלבשה התחתונה המצליחה של אשת הריאלטי העסקנית. לאורך השנים קימי כבר הבינה שכדי להרים קמפיין מדויק, היא צריכה לבחור בפינצטה בפני המותג - ואין ספק שהיא קולעת כל פעם מחדש, הן בגברים והן בנשים. היא השיקה את קו סקימס שלה לגברים באוקטובר 2023 והרחיבה את המותג שלה ב-4 מיליארד דולרים בזמנו בעזרת הכוכב הברזילאי ניימאר, הכדורסלן הקנדי המצליח שיי גילג'ס אלכסנדר ושחקן הבייסבול ניק בוסה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

לא מעט מותגי על מחזרים אחר בלינגהאם נון סטופ, אך נראה שהצילומים בהם נראה לבוש בתחתונים בלבד (אין תלונות), זיכו אותו בכמה וכמה מעריצים ומעריצות חדשים לאוסף. התמונות של הכדורגלן למותג האופנה הגיעו ימים ספורים לפני תחילת הטורניר האירופי, בתוספת כיתובים מרימים ביותר: "כשהטוב ביותר בכדורגל פוגש את הטוב ביותר בהלבשה תחתונה".

אבל בואו לא נשכח שהוא בשום אופן לא הכוכב האנגלי היחיד שהציג תחתונים מעוצבים לאורך הזמן. דמויות הכדורגל המוכרות ביותר במדינה השתתפו בשנים האחרונות במספר סטים שכללו הלבשה תחתונה במהלך קריירת הספורט שלהם. ביניהם דיויד בקהאם שכבודו במקומו מונח - כי אם יש מישהו שקידם תחתונים כראוי זה הוא. החל מ-2007 האייקון הבריטי הצטלם בקמפיין עבור הקולקציה החדשה של ארמני, מה שהוביל להשערות ותהיות שהתמונות עברו ריטוש מסוים. בשנת 2012, הוא השיק ליין תחתונים משלו עם ענקית קמעונאות האופנה H&M ששווקו (איך לא) בעזרת תמונות של הקשר לובש את הפיסים המדוברים.

טרנט אלכסנדר-ארנולד, המגן הימני והקשר בליברפול ובנבחרת אנגליה, הפך ביום חמישי האחרון לפנים החדשות של Guess ג'ינס. לאחר חודשים של שמועות רומנטיות הקשורות לדוגמנית והשחקנית היפייפיה איריס לאו, השניים נחשפו בשבוע שעבר בצילום שומט לסתות. הוא בבוקסר לבן וז'קט ג'ינס, היא משלימה אותו בחולצת טריקו לבנה ושאר דנים. זו לא הפעם הראשונה בה השחקן משתובב לו על הסט בתחתונים, בעבר כבר הספיק לפרסם תמונות באינסטוש בהן מציג פריטי קלווין קליין צמודים במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully