וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשור אחרי: לא תאמינו איך נראה היום הפושע החתיך בעולם, ג'רמי מיקס

24.6.2024 / 0:03

זוכרים את האסיר החתיך בעולם, ג'רמי מיקס? כמעט עשור חלף מאז שהוא עלה לכותרות בכל העולם בזכות תמונת המעצר שלו ואפילו דיגמן עם בר רפאלי. כעת הוא מוציא ספר אוטוביוגרפי בו הוא חושף פרטים חדשים על ילדותו הקשה ועל מצבו היום

סיפור בדקה: ג'רמי מיקס, האסיר החתיך בעולם, השתחרר מהכלא והחל לדגמן, יוני 2016/סיפור בדקה

זוכרים שב-2014 פורסמה ברשת תמונת מעצר של אסיר חתיך במיוחד שגרמה לכל הנשים להמתין בשקיקה לשחרורו? מאז הוא הפך לכוכב בינלאומי ואפילו ביקר כאן אצלנו בארץ והצטלם לקמפיין עם בר רפאלי. חייו של ג'רמי מיקס בן ה-40 השתנו ללא הכרה לפני כעשור כשמשטרת סטוקטון שיתפה בעמוד הפייסבוק שלה את תמונת המעצר (הלוהטת) שלו שהפכה לוויראלית.

כעת ג'רמי מוכן לחשוף את סיפור חייו הלא פשוט בספר אוטוביוגרפי שיצא ב-3 בספטמבר ויחשוף פרטים חדשים על ילדותו הקשה לצד אב אלים, אמא נרקומנית וחיי רחוב אלימים שנכפו עליו. בספרו "פגיע במיוחד" (Extremely Vulnerable) הוא גם חושף מה עבר עליו מאז שעלה לתהילה וכיצד חייו השתנו ללא היכר. "אני במקום בחיי שבו אני פגיע מאוד ורוצה לספר את הסיפור שלי, את כולו, ולקוות שאנשים יוכלו להתחבר אליו ולהבין איך הגעתי למקום בו אני נמצא בחיים שלי", אמר מיקס בהצהרה ששיתף עם מגזין PEOPLE.

בספרו מיקס רוצה להוכיח לעולם שהוא יותר מסתם "עבריין לוהט". מלבד פרק העוסק בהרשאתו ושחרורו מהכלא, כמו גם בקריירת הדוגמנות המצליחה שפיתח מאז, הקוראים יוכלו להיחשף לפרטים קשים על ילדותו של האסיר לשעבר: "עברתי מעיר לעיר. גיל ההתבגרות שלי היה מוכה עוני וקשור לכנופיות".

תמונות המעצר המפורסמת של ג'רמי מיקס

תמונות המעצר של ג'רמי מיקס, שכונה "האסיר החתיך בעולם". תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
האסיר החתיך בעולם/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בתקציר הרשמי לספר נכתב: "באוטוביוגרפיה המצמררת שלו, מיקס מספר את סיפורו האישי על התמודדויותיו עם כנופיות אלימות, עוני, גזענות והרגעים משני החיים שהפכו את עולמו". הספר כולל גם 46 תמונות, ביניהן 24 תמונות דוגמנות צבעוניות בגודל עמוד שלם שצולמו ע"י צלם הסלבריטאים ג'ים ג'ורדן.

מלבד העבודה כדוגמן ושחקן, מיקס הוא גם אב לג'יידן מיקס-גרין, מהאקסית קלואי גרין, ולג'רמי ג'וניור מאשתו לשעבר מליסה מיקס. "אני רווק עכשיו. אני מנסה להתמקד בעצמי. יש לי מערכת יחסים מדהימה עם קלואי, אמא של בני בן השנתיים ועכשיו יש לי מערכת יחסים טובה גם עם אמא של הבן הבכור שלי", אמר מיקס בשיחה עם EXTRA באוקטובר 2020. "הן במקומות טובים. אני במקום טוב. כולנו בהורות משותפת. הן אמהות מדהימות".

עוד בנושא:
מלכת הכאוס: הפושעת היפה בעולם הפכה לכוכבת בגלל תמונות המעצר

תמונות המעצר הלוהטות שלי הצילו את חיי. הייתי בחובות ועכשיו אני כוכבת

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'רמי מיקס, בר רפאלי. שוקה כהן
ג'רמי מיקס לצד בר רפאלי בקמפיין "קרולינה למקה ברלין"/שוקה כהן

זוכרים אותו ככה?

ג'רמי מיקס הדוגמן הפושע מאחורי הקלעים בתצוגה של פיליפ פליין בשבוע האופנה של ניו יורק. GettyImages
ג’רמי מיקס הדוגמן הפושע מאחורי הקלעים בתצוגה של פיליפ פליין בשבוע האופנה של ניו יורק/GettyImages

אז ככה הוא נראה היום:

בשנת 2019, הוא דיבר בפומבי על החינוך הבעייתי שקיבל כשגדל לצד אמא מכורה להרואין ואב שרצח באכזריות חברה של המשפחה. הוא סיפר כי הוא נולד בוושינגטון במהלך מגיפת קראק (קוקאין) שהשפיעה על חלק גדול מארה"ב מתחילת שנות ה-80 ועד תחילת שנות ה-90. בראיון עם צ'לסי גרייסון לסדרת הסרטונים שלה עבור What's Your Water, הוא חשף: "שני ההורים שלי היו מכורים לסמים. הייתי תינוק הרואין. אמי השתמשה בהרואין בהריון שלה. הילדות שלי הייתה מאוד מאוד חשוכה. אבא שלי ביצע רצח כשהייתי בן תשעה חודשים והרג את החברה הכי טובה של אמא שלי. הוא חיפש אותנו והיא היחידה שידעה איפה אנחנו נמצאים".

גם האחים של ג'רמי חוו חיים קשים עקב החינוך הכושל שקיבלו מהוריהם .על אחיו למחצה הבכור של ג'רמי, אמרי, הוטל עונש עבודות שירות בגין שוד ויש לו עבר פלילי הכולל קניית אלכוהול לקטין. לאחות למחצה, כרמלה, יש עבר פלילי בגין גניבות קלות, החזקת קנאביס ועבירות נהיגה שונות.

כשדיבר על תהליך הכתיבה בפוסט ששיתף באינסטגרם בנובמבר 2023, מיקס סיפר שהוא מרגיש "מעבר למבורך" שיש לו את ההזדמנות לשתף את הסיפור שלו.

ג'רמי מיקס חושף פרטים קשים על ילדותו:

היום הוא עדיין מדגמן

בראיון קודם, מיקס התוודה שהוא הרגיש תמיד שיש לו נטייה לקבל החלטות גרועות. הוא טען שהחלטות גרועות, יחד עם לקות למידה, גרמו לו להצטרף לכנופיות כשעבר ממדינת וושינגטון ללוס אנג'לס בכיתה ו'. "בגיל 15 עזבתי את הבית וחייתי ברחובות", הוא אמר, "אז גם נכנסתי לכלא בפעם הראשונה, נורתי והוכתי ע"י חברי כנופיה עם מחבטי בייסבול זמן קצר לאחר השחרור".

ג'רמי מיקס בילה בערך 10.5 שנים מאחורי סורג ובריח בנערותו - והחוויה הזו הייתה קשה עוד יותר עבורו כי הוא בן תערובת בהיר עור, לדבריו. "עבור רוב האנשים בהירי העור, אתה לא מספיק שחור ואתה לא לבן", הוא אמר, תוך התייחסות לכך שהמראה הטוב שלו גם סימן אותו כמטרה בכלא.

הרשעה גדולה בגניבה והחזקת כלי נשק ב-2014 היא ששינתה את חייו והביאה לתמונת המעצר שהפכה אותו לכוכב בינלאומי. עצמות הלחיים המסותתות ועיניו הכחולות משכו אליו הרבה תשומת לב. כתוצאה מכך, הוא התחיל לקבל כ-300 מכתבים ביום ומעריצות היו שולחות לו לכלא כסף בתוך ספרי קריאה. אז גם התחילה התעניינות גדולה מצד תעשיית הדוגמנות. השופט גזר עליו עונש של 27 חודשים במקום 63 החודשים המומלצים, כדי שיוכל לנצל את התהילה הוויראלית שלו, שמיקס אסיר תודה עליה עד היום. "הדבר היחיד שהציל אותי, וזה היה משמים, היה השופט שלי. הוא עזר לי בכל כך הרבה דרכים", הוא הודה.

ג'רמי מיקס הדוגמן הפושע בתצוגה של פיליפ פליין בשבוע האופנה של ניו יורק. GettyImages
ג'רמי מיקס הדוגמן הפושע בתצוגה של פיליפ פליין בשבוע האופנה של ניו יורק/GettyImages

מיקס ממשיך לדגמן גם היום וטוען שהוא שומר על קשר עם אמו שנגמלה מהסמים הקשים. הוא מתכוון גם לפצוח בקריירה מוזיקלית: "כשאני עושה מוזיקה ,אני רוצה לוודא שאני מעביר מסר חיובי. זה עדיין מגיע מהרחוב, אבל בלי הרצח, הסמים והמסר הרע", הסביר, "קצת קשה למצוא את האיזון".

ג'רמי הוסיף: "אני מתפלל שהסיפור שלי יגיע לידיים של כל מי שצריך לקרוא אותו. אני מדבר בספר על כל כך הרבה דברים שאף אחד לא יודע עליהם, אבל האמת של כולם כואבת ואני לא יוצא דופן. לפחות הסיפור האמיתי שלי יצא עכשיו לאור". ג'רמי גם הופיע במספר סרטים מאז שעלה לכותרות, כולל סרט חג מולד שצולם בפנסילבניה, וחשב האם להפוך את סיפור חייו לתוכנית טלוויזיה. בתגובה לכך הוא אמר: "לא הייתי רוצה לככב בסדרה על החיים שלי. קשה לחוות אותם שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully