וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב נמרחה לך כל המסקרה? ככה תשמרי על מראה ריסים מושלם

עודכן לאחרונה: 18.6.2024 / 15:16

חום, לחות, זיעה מוגברת גם מהנקבוביות הזעירות ביותר על עור הפנים, יובילו את רובנו לסיים את היום כמו ליצן עצוב. איך להימנע מזה בחודשים בלתי נסבלים של סחוניה רצינית? הנה שישה טיפים לנעוץ ולשמור

אושיית האופנה ליאוני האן בתצוגה של סקיאפרלי שבוע אופנה פריז, 2024. Arnold Jerocki, GettyImages
אין נוכחות עוצמתיות ללא מריחה מושלמת/GettyImages, Arnold Jerocki

את יוצאת מהבית בקיץ הישראלי הלוהט והלח, עם ריסים המעוצבים בצורה מושלמת וכמות אידיאלית של המסקרה האהובה עלייך, שחורה או חומה - לרוב בצבעים כהים. בשעת הצהריים בשיא תמימותך, את מציצה במראה ומגלה שמשהו השתנה, הפסים השחורים מתחילים לגלוש לאזור צידי ותחתי העיניים, את נראית עייפה ומותשת (שלא נגיד ליצן עצוב) ולא משנה כמה מושקעת ההופעה שלך, את מיד תראי כאחת שעברה תאונת איפור נוראית.

הלחות הגבוהה וקצב החיים המהיר שלנו חוברים יחד ומגבירים את החשש כי זמן האיפור שהשקענו בבוקר יירד לטמיון תוך מספר שעות. אז רגע לפני שאת ממהרת למרוח שכבות מוגזמות של קוניסלר או פודרה מתחת לעיניים כדי לפצות על המבוכה - פטפוט קל עם ענבל לוי דהן, מדריכה ראשית של המותג 'רבלון' הוביל אותנו ל-6 טיפים כדי למנוע כתמים ולשמור על מראה איפור נקי וטבעי.

כריסטינה אגילרה בטקס פרסי הגראמי 2024. Alberto E. Rodriguez, GettyImages
מסקרה טובה או הלחמה? כריסטינה אגילרה בגראמי/GettyImages, Alberto E. Rodriguez

רגע לפני שניגע בטיפים המומלצים, הצעד הראשון הוא המובן מאליו: לבחור את המסקרה הנכונה ע-ב-ו-ר-ך. ישנן נשים שפיגמנט מסוים לא יאחוז מספיק זמן בשיערות העפעף ואילו לאחרות יספיק מבוקר ועד ערב. מי שכבר יודעת שהמזל לא נפל בקרבה, נמליץ לה לבחור במסקרה עמידה במים (waterproof). פורמולות אלה מתוכננות במיוחד כדי לעמוד בתנאים של חום, לחות, מים ודמעות והן פחות נוטות להימרח או להכתים. אז מהן הדרכים הכי טובות לשימוש חכם במוצר האיפור הכי מרים?

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
מסקרה עמידה במים של רבלון REVLON. יח"צ,
VOLUMAZING - הגרסה העמידה של רבלון/יח"צ

1. במקום להניח שכבה עבה של מסקרה בבת אחת, השתמשי בשכבות דקות. מריחות דקות ייאפשרו ייבוש מהיר יותר וימנעו גושים. תוכלי להניח שכבה ראשונה, לחכות שתתייבש ואז להוסיף שכבה נוספת לפי הצורך.

2. השתמשי במעגל ריסים לפני הנחת המסקרה כדי להרים ולעצב את הריסים באופן אידאלי.
העיגול יעניק לך מבט עיניים מרשים עם ריסים מוגדרים ומורמים, ישמור על צורתם לאורך היום וימנע מהם "ליפול" בחום והלחות.

3. לאחר מריחת המסקרה, עברי על הריסים עם מסרק ריסים כדי להפרידם ולמנוע גושים. זה יעניק לריסים מראה טבעי ומסודר יותר.

ריסים מרוחים במסקרה שחורה של רבלון. יח"צ,
איך גורמים לזה להישאר ככה בול במקום?/יח"צ

4. השתמשי בפודרה שקופה לקיבוע האיפור ולהפחתת הברק באזור העיניים. פודרה זו תעזור לשמור על המסקרה במקומה ולמנוע מריחות מיותרות. למעוניינות במראה ריסים מודגש ודרמטי - הניחי שכבת מסקרה, הוסיפי בעזרת קצות האצבעות נגיעה של פודרה באבקה בקצה הריסים והוסיפי שכבת מסקרה נוספת - תקבלי ריסים ארוכים, עבים ועמידות לאורך זמן.

5. השתדלי להימנע ממגע בעיניים במהלך היום. מגע בידיים יכול לגרום להמרחות של האיפור ולהעברת שומן מהידיים לעיניים.

6. בסוף היום חשוב להסיר את שאריות המסקרה במלואן. מי שבחרה באחת שעמידה במים, תסיר אותה באמצעות מסיר איפור עיניים ייעודי המורכב מאמולסיה דו-פאזית של שמן ומים. יש להניח פד כותנה רווי במסיר איפור למשך 10-15 שניות כדי להמיס את הצבע ורק אז לנגב בעדינות את האיפור בתנועות מטה והחוצה. חזרו על הפעולה לפי הצורך עד הסרה מלאה של האיפור. שטפו את הפנים במים פושרים להסרת שאריות שמן ואיפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully