וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקסם הגיע דווקא בשלישית: שמלות הכלה של ליאל אלי

עודכן לאחרונה: 19.6.2024 / 13:35

יוצרת התוכן ואושיית הרשת ליאל אלי נישאה אמש לבחיר ליבה שי, אהובה מהתיכון, כשהשניים חזרו זה לזרועות זו לאחר 6 שנים בנפרד. ערב אחד, שלוש שמלות - אבל רק אחת הקסימה אותנו באמת

ליאל אלי בשמלת כלה של המעצבת טל מדינה/מסך אינסטגרם liel_eli

"תתחילו לתרגל ליאל עמר", המליצה יוצרת התוכן ליאל אלי כששיתפה את 560 אלף עוקביה שקיבלה הצעת נישואין בחודש אוגוסט שעבר. אמש, נישאה ליאל לבן זוגה שי במתחם האירועים גבריאל וסביבם משמחים חתן כלה כ-800 מוזמנים, ביניהם כמובן רבים מאנשי הביצה שחברו לכלה בשנים האחרונות. מי שפחות בקיאה בענייני הלב של אלי, תשמח לדעת כי השניים יצאו בתקופת התיכון, נפרדו ואחרי 6 שנים רחוקים זה מזרועות מזו, חזרו ופגשו עצמם תחת חופה וקידושין.

מי שהיה אמון על שלוש שמלות הכלה הוא סטודיו 'מדינה', בהובלתה של המעצבת טל מדינה. האירוע הנוצץ לא נצמד לטרנד או קונספט מסוים כמו שרבים משתדלים לייצר, ונראה שגם מבחינת השמלות לא היה איזשהו קו מנחה - חוץ מעיצוב נקי, פשוט, עם הפתעה משמחת בדגם השלישי שממש תכף נגיע גם אליו.

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ליאל אלי בשמלת כלה של טל מדינה. מסך אינסטגרם liel_eli,
סלפי לפני החופה/מסך אינסטגרם liel_eli

שמלת החופה הייתה בסימן סטרפלס לבן ואטום, ללא קשקושיאדה מיותרת. בעיצוב שהחל ממחוך צמוד שכלל קצוות מחשוף מחודדים בעדינות מרבית, ונמשך אל תוך חצאית נשפכת שהציגה את הפיגורה המשגעת של הכלה ונפתחה לקראת סופה לשובל מעודן. באיפור על פלטת הניודים בידיה של המאפרת אל אדידה, ובעיצוב שיער גלי ופזור של אבישי מסטי - לכדי השלמה מדויקת שבעצם הרימה ושדרגה את הלוק כולו, בשרשרת יהלומים מבית מעצבת התכשיטים המוכשרת, קרן וולף.

בלוק השני העניינים כבר החלו להתחמם בהתאם. השיער קיבל תפנית ועוצב בקוקו גבוה ומסורק בקפידה אחורנית שחשף זוג עגילי פנינה נתליים. שמלת תחרה שנשארה בזון הסטרפלס, שייאמר לזכותה של אלי כי הגזרה מאוד מחמיאה לה. תחרה אול-אובר-דה-דרס ועליה שיבוצים קטנטנים של אבני חן מנצנצות. קסום.

הדובדבן שבקצפת, או הטלה שבקבבון - יו ניים איט, הגיע בשמלה השלישית והאחרונה לערב המיוחד של אושיית הרשת האהובה. בזמן שהזמרת אודיה עלתה על הבמה והופקדה על החלק האמנותי, ליאל כבר עלתה על מדיה הלבנים בשמלה שלא השאירה מקום לספק מבחינתנו: זו ה-שמלה שלה הערב.

ליאל אלי בשמלת כלה של טל מדינה. מסך אינסטגרם liel_eli,
ה-שמלה של הערב/מסך אינסטגרם liel_eli

צווארון קולר גבוה מבד משי-סאטן חלקלק ומשגע, הפרונט הוא סטייטמנט בפני עצמו ודווקא כאן גם החלק האחורי לא משאיר מקום לשעמום. מחשוף גב הנוצר בעזרת שרשרת חרוזים חצי שקופים, היוצרים מעין תכשיט שבולט לאורך ביופיו - בין היתר בזכות התסרוקת האסופה. אין ספק שזו השמלה שמקבלת מאיתנו את מרב הקולות, טרנדיות מתבקשת בשילוב קלאסיות בזכות הבד הקליל, לצד הייחודיות בטון האישי הנוצר בגבה של גברת עמר (עוד לא התרגלנו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully