וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה תמצאי את הקונסילר המומלץ עבורך?

בשיתוף NARS

20.6.2024 / 10:18

מחפשת קונסילר מומלץ? כל הפרטים בכתבה הבאה

קונסילר. pexels,
קונסילר/pexels

קונסילר הוא מוצר ביוטי חשוב מאוד שלא מעט נשים משתמשות בו. מדובר על מוצר המשמש לצורך הסתרת פגמים בעור ומטרתו היא לכסות כהויות מתחת לעיניים, פגמים שונים, כתמי גיל ושינויי צבע אחרים. בניגוד למייקאפ שמספק כיסוי כללי לפנים, הקונסילר מתמקד בעיקר באזורים ספציפיים והמטרה שלו היא להעניק תיקון מדויק יותר באזורים הללו. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של קונסילרים המגיעים בתצורות שונות לרבות: נוזל, סטיק וקרם אשר מאפשרים לכל אישה למצוא את הקונסילר המושלם עבורה מכל בחינה על מנת שהאיפור שלה יהיה מושלם ויעניק לה את המראה הטוב ביותר. אם את מחפשת קונסילר מומלץ ולא יודעת כיצד לבחור אותו, כדאי שתמשיכי לקרוא את הכתבה הבאה.

כיצד תבחרי קונסילר?

קונסילר הוא מוצר איפור מאוד חשוב שכן, הוא יכול להשפיע מאוד על מראה האיפור הכולל של כל אישה ועל עד כמה האיפור יעניק לפנים שלה מראה טוב. חשוב שתדעי שבכדי להתאים קונסילר, עליך להבין מהו גוון העור המדויק שלך וכן מהו תת הגוון שלך. גוון העור הוא הצבע החיצוני של העור שיכול לנוע בין בהיר לכהה, כאשר בכדי להבין בדיוק איזה גוון עור יש לך, עלייך להתבונן בו באור טבעי. עור בהיר נוטה להישרף בקלות בשמש, עור בינוני ישתזף בקלות ואילו עור כהה כמעט לא יישרף.

תת הגוונים הם הגוונים המצויים מתחת לפני השטח של העור, כאשר לרוב מסווגים את הגוונים הללו כחמים, ניטרליים או קרים. בכדי לזהות את התת הגוון שלך כדאי להתבונן בוורידים המצויים בשורש כף היד, אם הם נראים ירקרקים, סביר להניח שיש לך גוונים תת עוריים חמים, אם הם נראים כחלחלים או סגולים, סביר להניח שיש לך תת גוון קר ואם את לא מצליחה לקבוע את הצבע המדויק והוא נע בין כחול לירוק, ייתכן כי יש לך תת גוון נטרלים.

כאשר תכירי גם את גוון העור המדויק שלך וגם את תת הגוון המדויק שלך, יהיה לך הרבה יותר קל למצוא את הגוון של הקונסילר אשר יתמזג בצורה חלקה עם העור שלך ויבטיח את התוצאות הטובות ביותר בשימוש בו.

איזה סוגים של קונסילר אפשר למצוא?

כאמור, ניתן למצוא כיום סוגים שונים של קונסילר ובחירת הסוג המתאים היא דבר חשוב ביותר. הסוגים העיקריים שניתן למצוא הם:

קונסילרים נוזליים שהם רב תכליתיים ומתאימים לרוב סוגי העור. הם מציעים כיסוי שניתן לבנות, מה שהופך אותם לאידיאליים לצורך הסתרת כתמים וכהויות. מעבר לכך, קל לטשטש איתם כל דבר הדורש טשטוש בעור והם מצוינים גם לעור שמן או יבש.

קונסילרים סטיק הם עבים יותר ומספקים כיסוי מלא. הם מושלמים לכיסוי פגמים, פיגמנטציה וצלקות. יחד עם זאת, הם לא תמיד יתאימו לעור יבש שכן, על עור כזה הם עלולים להראות אבקתיים.

התאמת קונסילר לסוג העור

אם יש לך עור יבש, בחרי בקונסילר נוזלי שיש לו מרקם לחותי והוא בעל מרכיבים מזינים, דבר שימנע ממנו להתקבע בקמטוטים שבעור או להדגיש קמטוטים עדינים. אם יש לך עור שמן, כדאי שתבחרי בקונסילר בעל גימור מאט אשר יסייע לך לשלוט בברק של העור ויישאר במקום לאורך זמן. כאשר מדובר על עור מעורב, ייתכן שיהיה צורך להשתמש בסוגים שונים של קונסילר באזורים שונים בפנים.

חשוב מאוד לרכוש קונסילר של מותג מוכר שידוע כי מציע רק מוצרי איפור איכותיים. קונסילר של NARS ידוע כקונסילר מומלץ ואיכותי לכל אישה שמעוניינת להשיג את התוצאות הטובות ביותר עם איפור פנים.

בשיתוף NARS
  • עוד באותו נושא:
  • טיפוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully