וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היי שובבית: המחשוף של אור לוזון לא נמצא איפה שאתם חושבים

עודכן לאחרונה: 24.6.2024 / 16:06

הוויקנד האחרון בבית משפחת לוזון היה בסימן חגיגות לבן המשפחה, הכדורגלן עומרי לוזון. הסיס, אור לוזון התרגשה והרימה עד השעות הקטנות בתיעוד רצוף לאורך כל הלילה וטוב שכך - כי ככה נחשפנו לשלושה לוקים און טופ. אחד מהם, במחשוף לא צפוי - על פיגורה דקיקה ומשגעת

הסטייליסטית אור לוזון בשמלה של המעצבת אוריה עזרן/מסך אינסטגרם or_lu

את ליל חמישי האחרון בילתה הסטייליסטית של עומר אדם ובתו של איש העסקים עמוס לוזון, בחגיגות הנישואין של אחיה. שחקן הכדורגל עומרי לוזון, נישא לבת זוגו מעצבת האופנה מעיין באשי במסיבת ענק בגני התערוכה בתל אביב. ליווי מוסיקלי אל עבר החופה בחסות קולו המלטף של נתן גושן, אודיה (שגם אותה מלבישה אור לו) הייתה אחראית על הסלואו על הרחבה וגם עומר אדם וליאור נרקיס לחגיגות בשעות הקטנות של הלילה.

לוזון כמו לוזון, לא חסכה במספר הלוקים לערב המיוחד של המשפוחה וכמעט כמו כלת האירוע החליפה שלוש שמלות לאורך הערב. מעבר לבחירות האופנתיות שתכף נגיע אליהן, אי אפשר להתעלם מהפיגורה החדשה, הצנומה והמאוד מחמיאה של אושיית הרשת בת ה-29.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הסטייליסטית אור לוזון בשמלה של המעצבת אוריה עזרן. מסך אינסטגרם or_lu, צילום מסך
היי שובבית/צילום מסך, מסך אינסטגרם or_lu

בשמלה ראשונה - טוטאל לוק שחור ומסוקס מבית מעצבת האופנה המבוקשת, אוריה עזרן. שמלת מקסי בעלת שרוולים ארוכים עם שובל קצר אך דרמטי מספיק כדי שנשים לב אליו, הכוללת חלק עליון של בגד גוף עשוי רשת חצי שקופה, שנתנה הצצה לעור גופה עם כיסוי פס רוחבי אטום על אזור החזה. בעיצוב הפיס המדובר, עזרן הלכה על טרנד התחתונים ה"מציצים" מבעד לחצאית, שנכנסו חזק לתמונה בשנה האחרונה - דבר שלכאורה מסוכן מאוד עבור רבות וצלח בגבורה כשהגיע והתיישב על הסטייליסטית של סלבס הביצה במחשוף מפשעות מעניין.

הסטייליסטית אור לוזון בשמלה של רבאן. מסך אינסטגרם or_lu, צילום מסך
קריסטלים מעוגלים/צילום מסך, מסך אינסטגרם or_lu
אור לוזון בשמלה של רבאן. מסך אינסטגרם or_lu, צילום מסך
על הגוון הנייטרלי/צילום מסך, מסך אינסטגרם or_lu
אור לוזון, אן זיוי, אודיה ורומי עפרון. מסך אינסטגרם or_lu, צילום מסך
עם הבסטיז אן זיוי, אודיה ורומי עפרון/צילום מסך, מסך אינסטגרם or_lu

כאמור, היא הלכה על כל החבילה והמשיכה אל שמלה שנייה וניודית בחסות המותג הספרדי, רבאן. גזרת מקסי צמודה ומסנוורת בזכות הגוון הניטרלי שהתהדר בעיטורי קריסטל קטנטנים מכל עבר. הלוק השני כבר קיבל תפנית גם בחלקת הגלאם - השיער נאסף לחצי קוקו מסודר בעזרתו של מעצב השיער אדיר יעקב, בתוספת איפור טבעי שלא זז לרגע מידיו של החבר ואמן האיפור, מיקי בוגנים.

הסטייליסטית אור לוזון בשמלה של פראדה. מסך אינסטגרם or_lu, צילום מסך
משולש על משולש/צילום מסך, מסך אינסטגרם or_lu
הסטייליסטית אור לוזון ואחיה הכדורגלן עומרי לוזון. מסך אינסטגרם or_lu, צילום מסך
עם האח, בלוק השלישי של הערב/צילום מסך, מסך אינסטגרם or_lu

הסיס של החתן, שאם תהיתן גם דאגה לתעד כל רגע מתוך האיוונט, תיעדה כמובן גם את הלוק השלישי והאחרון לערב החגיגי. לקראת סוף המסיבה עלתה על שמלת מיני קצרצרה בגזרת סטרפלס מבית פראדה. רשמנו לפנינו פתח קאט-אאוט משולש בחזית, ממש תחת הלוגו המשולש, פלאס רצועת מחשוף צרה באזור הגב איתה סיימה את רצף הסטיילינג שבניחוש קליל ומצופה - בחרה לעצמה בקפידה ובהצטיינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully