וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהלום עם טוויסט: אושיית האופנה קיבלה טבעת אירוסין לא רגילה

עודכן לאחרונה: 24.6.2024 / 16:07

הפאשניסטה והמעצבת רומי ספקטור קיבלה את הצעת הנישואין המיוחלת מבן זוגה, שתוביל את השניים אל עבר חופה וקידושין. הופתענו לגלות טבעת יהלומים בעיצוב מסקרן ומאוד (!) לא קונבנציונלי

רומי ספקטור הבעלים של מותג האופנה הישראלי 'דה רוקוקו', קיבלה הצעת נישואין מבן זוגה גיא, איתו מנהלת מערכת יחסים בשנה האחרונה. ספקטור בת ה-29 היא לא רק אחראית על ניהול ועיצוב הפיסים הנחטפים קולקציה אחר קולקציה - היא בעצם זו שאחראית על שיווק המותג בזכות עמוד האינסטגרם האישי שלה המונה 165 אלף עוקבות, שהולכות שבי אחרי בחירותיה האופנתיות (ודי בצדק).

בחירה מפתיעה לזכותה נרשמה כאמור בסוף השבוע האחרון, כשקיבלה את הטבעת המיוחלת שתוביל אותה בקרוב לחופה וקידושין. אנחנו כמובן מחכות לראות את שמלות הכלה, שככל הנראה ממש לא יהיו רגילות ומשמימות - בהמשך ישיר לטבעת היהלומים החדשה שעל ידה. חכו לזה.

רגע לפני שטסה לחופשה משפחתית בונציה, פלאס הבויפרנד שקיבל את טייטל "הארוס", שיתפה אושיית האופנה את העוקבות בהצעת הנישואין הביתית ביום הולדתה - כי אין כמו יהלום מוצדק וטוב לחגיגות השנתיות. בהצעה שנעשתה על רקע עלי כותרת של ורדים אדומים-לבנים ובלונים בהתאמה, שלף בן הזוג טבעת סוליטר בזהב לבן אבל עם טוויסט לא קונבנציונלי.

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
טבעת האירוסין של רומי ספקטור, בעלים של דה רוקוקו. מסך אינסטגרם de_rococo, צילום מסך
לא רגילה בנוף, בטח שלא בשוק הטבעות/צילום מסך, מסך אינסטגרם de_rococo

אבן מרכזית עגולה המוערכת ב-1.5-2 קראט, על השיניים אשר תופסות את האבן המרכזית שיבוץ אבנים קטנטנות שלצורך העיצוב הספציפי נעשו שמנמנות יותר. לרוב אנחנו מצפות לציפורני החתול הסקסיות שאוחזות באבן, אך הפעם החליטו להפתיע בעיצוב מעניין, שייתכן, אגב, מעט מטשטש את גודל האבן המרשימה וחבל.

טבעת האירוסין של רומי ספקטור, בעלים של דה רוקוקו. מסך אינסטגרם de_rococo, צילום מסך
בקרוב כלה/צילום מסך, מסך אינסטגרם de_rococo

עם זאת, תמונות נוספות בפיד האינסטוש המשיכו לתעד את החגיגות המרגשות באירופה, שם נראית ספקטור בשמלה צהובה, בקשירת קולר של מותג הבית בבעלותה - עם הטבעת על ידה, שאין ספק שלא ניתן לפספס אותה גם אם ממש נתאמץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully