וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מגירת איפור מטורפת": המחווה המרגשת לכבוד התצפיתנית החטופה

מגירת האיפור העמוסה בכל טוב, מעידה על כך שלירי אלבג היא אחת משלנו. בתקווה גדולה לשובה בקרוב הביתה, אחותה שי והמאפרת איילת פוגל יצרו סרטון בו הן משחזרות את האיפור - בדגש על האיילינר של לירי, התצפיתנית הנמצאת בשבי החמאס

משפחתה של לירי אלבג, התצפיתנית בת ה-19 שנחטפה מבסיס נחל עוז בשבעה באוקטובר ותועדה באחד מהסרטונים ששוחררו על ידי טרור החמאס, ממשיכה להיאבק בנחישות מוצדקת על שחרורה מהשבי בעזה בכמעט תשעה (!!) החודשים האחרונים. סיפורים רבים הוגשו בתקופה המצערת הזו, דרך שחזור מתכונים לתבשילים או קינוחים מועדפים על אהובנו הרחוקים, דרכם הצלחנו ללמוד עוד ועוד קצת על האישיות של כל אחד ואחת ולהכיר אותם ככל הניתן.

המאפרת איילת פוגל, המרבה לשתף בסרטוני איפור רבים ברשתות החברתיות, בין היתר בעמוד האינסטגרם שלה ל-58 אלף עוקביה, החליטה לקחת על עצמה את פרויקט "האיפור של לירי", במטרה "להמשיך ולהעלות את המודעות ללירי ושאר החטופים", כך כתבה בסטורי שלה. "כשעשיתי את הסיור בעוטף עם משפחות החטופים חשבנו הרבה על דרכים גם ליצור משהו אופטימי עם הדברים שהם הכי אוהבים. שי אחותה של לירי סיפרה לי שהיא מכורה לאיפור ושהיא הייתה שמחה שאעשה סרטון על האיפור שלה. שיוש (האחות) שלחה לי תמונה של לירי מהנשף שלה ותמונה של מגירת האיפור המטורפת שלה וישר צילמתי את הסרטון", מספרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בסרטון עצמו מראה פוגל את הדרך הקלה ביותר להגיע למראה האיפור של לירי, כשבעצם מה שמייחד אותו זה קו האיילינר העדין - רק בחלקו החיצוני של העפעף. היא מתחילה בהנחת מייק-אפ בעזרת כמה נקודות על אזורי הפנים המרכזיים, לכיסוי קליל וטששוש בסיסי. לאחר מכן היא ממשיכה בציור האיילינר וממשיכה בהנחת קוניסלר מתחת לעיניים. בשלב הבא, היא מסבירה ומציגה איך ליצור הצללות בעזרת ברונזר - מתחת לעצמות הלחיים, קצת במצח, טיפה על האף וממש עוד טיפה על הסנטר. בהמשך ישיר להנחת הברונזר, היא מוסיפה סומק על הלחיים והאף ליצירית לוק ה"נשרפתי בשמש" (יש מנצח ממנו?). לסיום קצת סירוק גבות שהוא בגדר המאסט, ונגיעת שימר אבקתי שלירי עצמה נוהגת להשתמש בגוון פנינה באזור שמעל עצמות הלחיים והגבות.

מגירת האיפור של החטופה לירי אלבג. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה
מגירת האיפור העמוסה של החטופה לירי אלבג/מערכת וואלה, באדיבות המשפחה

כמו רובנו, החיבה לאיפור שמבחינתנו היא דבר שגרתי של היומיום הפך לתחביב זר עבור לירי ושאר הנשים החטופות הנמצאות בגיהנום העזתי. בקשתה של שי, אחותה של לירי ושל המאפרת הוא שאם כבר אתן מאמצות את הלוק האהוב עליה, תייגו את עמוד האינסטגרם bring_liri_back@ על מנת לשמח את המשפחה, להעלות את המודעות ולרגע לא לשכוח שהם עוד, וכדי שתוכל לצפות בהכל בשובה הביתה - לירי וכל החטופים, בתקווה, בהקדם האפשרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully