וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה?? לוסי איוב ענדה תכשיט שדרש מאבטח צמוד לאורך השידור

המגישה והשחקנית ממשיכה להקסים אותנו על המסך של 'רוקדים עם כוכבים'. מעבר לנצנוץ והסנוור של בגדי הרקדנים על הרחבה, גם לוסי אימצה לעצמה תכשיט יהלומים במחיר הזייתי כל כך שדרש מאבטח - אבל צמוד-צמוד

לוסי איוב בשמלה של ויוי בלאיש ברוקדים עם כוכבים. יח"צ,
(כמעט) מיליון דולר!/יח"צ

עונת רוקדימים קיבלה בסבב הנוכחי גושפנקא רצינית בכל הנוגע לאופנה וסטיילינג, בין היתר בזכות השופטת החדשה (מרגיש כאילו היא איתנו כבר תקופה ארוכה), לאה ינאי. תחושה מרעננת ונחוצה שוררת על שולחן השופטים, כשבמקביל השופטת והרקדנית אנה ארונוב, לא מפסיקה לפמפם לוקים פעם אחר פעם בעצמה. כמובן, גם לוסי איוב אחת, מתוקה ויחידה, שהלכה בשידורים האחרונים על פלטת השחורים בלוקים אלגנטיים להפליא.

לוסי איוב בשמלה של ויוי בלאיש ברוקדים עם כוכבים. יח"צ,
נדרש מאבטח - אבל צמוד צמוד/יח"צ

אמש, עלתה לוסי לשידור שכלל אפילו דמעות מאחת השופטות (אחמ אנוש), בשמלת משי בעיצוב א-סימטרי של כתפיה אחת עבה ועליה פרח הנטמע בגוון, בחסותו של המעצב המהולל, ויקטור בלאיש. בניצוחה של הסטייליסטית הצמודה שלה סיוון חימי, היא השלימה את המראה בחגורה שחורה ורופפת בעלת אבזמים כסופים מבית המותג היפני TOGA Archives ל-M13 תל אביב (1,390 שקלים), בתוספת עיצוב שיער חלק בתסרוקת פזורה, ואיפור עם הדגשה יפה וכהה בקו העיניים, הנעשה בידי המאפרת תהילה גוטליב.

sheen-shitof

בצל המלחמה

מחסור במזון לחג אצל אלפי משפחות נזקקות בצפון. כך תוכלו לסייע

בשיתוף פתחון לב
צמיד זהב 18 קראט ויהלומים של ה.שטרן. יח"צ,
הצמיד ה"בעייתי"/יח"צ

להשלמת המראה ענדה איוב תכשיטי זהב ויהלומים של מותג היוקרה ה.שטרן, המלווים אותה מתחילת העונה המשודרת בקשת 12. מה שגרם לנו להרים גבה ואף שתיים, הוא המחיר המבהיל של הצמיד אותו ענדה המגישה, מחיר כל כך גבוה שאילץ לגייס שומר ואבטחה צמודה ומוגברת במהלך הצילומים.

טבעת זהב 18 קראט ויהלומים של ה.שטרן. יח"צ,
סט משלים מבית ה.שטרן/יח"צ

אז על מה הבלאגן? מדובר בצמיד זהב 18 קראט ויהלומים מקולקציית CELTIC DUNES של מותג התכשיטים המדובר, המתומחר בלא פחות מ-844,850 שקלים. אם זה לא היה מפוצץ מספיק, הסט הושלם בטבעת המעוצבת באותה צורה אליפטית, קצת פחות יהלומים ועדיין - בעלות של 30,820 שקלים. זה מה שנקרא חברות, נראית (כמעט) מיליון דולר!

לא נתעלם מאצילותה המופלאה של לאה ינאי שבחרה בטוטאל לוק לבן בחסות מעצבת שמלות הכלה נוי אליהו. מטמטמת, וואו כאילו באמת. ואנה ארונוב שהחליטה לקחת את טרנד קשירת הקולר 15 צעדים קדימה מדי, באאוטפיט הפנתרה הורודה, בעיצוב צמוד בעיטור מאסיבי שלא נגיד מחניק, של מעצבת השמלות אליה בן חמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully