וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הביצים בסל! בנים, תקראו את זה לפני שתרכשו תחתונים וגופיות

עודכן לאחרונה: 26.6.2024 / 14:34

הפריט האופנתי היחיד שאתה לובש באופן קבוע, הוא הכי פחות גלוי לעולם, אז למה שיהיה לא נוח? כל גבר שמתלבט איפה לשים את כל הביצים, יעריך כמה עצות זהב על גופיות ותחתונים - התחתונלוגר חוזר עם תובנות חדשות

חברים, בוא נכיר בעובדות: אנחנו מתלבטים מדי יום על מה ללבוש, מה יתאים למזג האוויר ואיך נראה עם החולצה הזאת או המכנסיים ההם, אבל הדבר היחיד שאנחנו (כנראה) שמים על גופינו באופן קבוע, הוא הפריט האופנתי הכי פחות גלוי לעולם. כן גבר, מדובר בתחתונים ובגופיות שאתה לובש, כך שאם אתה לא מתייחס למה שעוטף לך את האזורים הרגישים, אתה לא נותן למפשעה (או לטורסו) שלך את הכבוד הראוי. שמעת נכון, ריספקט!

הזוג הדהוי, אלה שרכשת במבצע בסופר ועברו מאות כביסות, עם החור בצד והגומי הרפוי? גורם לזיעה מוגברת, לשפשוף, גירוד ועוד תופעות פחות נעימות בעולם התחתון - השלכות קשות של חוסר אכפתיות, בחור. ברור שאכפת לך מהעור שעל הגוף, כך שלא משנה אם תחתוני בוקסר או טנגה, גופייה מחטבת או אוורירית, הבגדים התחתונים שלך לא רק צריכים להיות "סבירים", אלא גם להציע לך תמיכה מספקת בלי שמץ של אי נוחות. וזה עוד לפני שהגענו לאיך שהם נראים עליך, ספוילר, להחמיא לכל בליטה אפשרית - קדמית או אחורית.

בוקסר הודיס מארז שלישיה לגברים. יח"צ,
פופ אפ. בוקסרס צבעוניים של 'הודיס', 79.90 ש"ח לשלישייה/יח"צ
אולסיינטס לסטורי מארז 3 זוגות תחתונים לגברים. יח"צ חו"ל,
ממותגים. שלישיית תחתוני 'אולסיינטס' לסטורי, 180 ש"ח/יח"צ חו"ל

סגנון אישי, כפי שחשוב להבין, הוא בדיוק כפי שכתוב: אישי. זה תקף גם עבור הגופיות והתחתונים שלך, הבגד הראשון שאתה לובש, והאחרון שאתה (או פרטנר בר מזל) מסיר בסוף היום. התחתונים הנכונים לך הם לא התחתונים הנכונים לחבר ההוא שמתעקש שהביצים שלך יהנו בדיוק כמו אלה שלו, כך שאולי תוכל להיעזר בכמה כללי זהב פרי מוחם של תחתונלוגרים, שיעזרו למצוא את הלנז'רי הגברי המושלם עבורך.

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה

כלל #1 הגודל כן קובע

ניימאר ל-skims. יח"צ,
ניימאר מדגמן את הבוקסר של Skims, בעלות 75 ש"ח לאחד/יח"צ

בהתחשב בכך שהם הדבר הראשון שאתה כנראה מצמיד לגוף מדי יום, כדאי לשים לב שאתה לובש את הצורה החביבה עליך ולא פחות חשוב - המידה הנכונה עבורך. התוצאה: לא רק נוחות מקסימלית, לא רק תרשים את מי שבר מזל מספיק לראות אותך לובש אותם, אלא גם הבגדים שאתה לובש מעליהם יראו יותר טוב. בחייך, אף חריץ לא מרשים כשהוא מציץ.

תהייה כנה עם עצמך ותבין מה טוב לך, בוקסר רפוי יטיב עם אלה שאוהבים את זה מאוורר ובעלי רגליים ומותניים צרות יותר. בוקסר צמוד בגזרה ארוכה ימנע מספורטאים שפשפת, בעוד שהצמוד הקצר הפופולרי באזורנו יחמיא לבחורים גבוהים שהם גם חובבי מכנסיים צמודים. הבריפס הקלאסיים (תחתוני טנגה), לא אלה שאמא קנתה לך בתור ילד, הם הבחירה הטובה ביותר עבור בחורים עם מותניים וירכיים גדולות יותר (כדורגלנים), או כאלה שהתברכו ב, אהמ, איברים כלשהם שיוחזקו טוב יותר בגזרה הזו. להחזיק כמה מכל סוג ולהתאים לזמן ולאירוע? פתרון מושלם.

כלל #2 חומר טוב, חומר רע

תחתוני בריף סופימה של 'אינטימן' לגברים. דור שרון,
תחתוני בריף סופימה של 'אינטימן', 129.90 ש"ח לשלישייה/דור שרון

וידוי: לא לגמרי בטוח שהתחתונים המושלמים קיימים. אבל מה שבטוח, הוא שהרכב הבד של פריט הלבוש הזה קריטי לא פחות מהצורה שלו, בכל זאת, הוא זה שאוחז בשרביט ואבני החן שלך. תחתוני כותנה, בד טבעי ונושם, אמורים למנוע זיעה וזיהומים אחרים כאשר העור משתפשף עליהם ואחוזי הלחות בחוץ נוסקים. אבל אם אתה מחפש תמיכה מסוג אחר, למשל בזמן אימון כושר או בטיול, עדיף לך ללכת עם בד מנדף לחות. מה שבטוח, הוא שעדיף להימנע מללבוש תחתונים שעשויים ברובם מפוליאסטר וחומרים לא טבעיים, מה שעלול להוביל לאקנה וריח לא נעים, גם אחרי כביסה.

כלל #3 מנאז' א-טרואה

פיטר פלצ'יק במאצ'תונים D-ACTIVE של דלתא. אור דנון,
פיטר פלצ'יק יודע לקנות חכם. מאצ'תונים D-ACTIVE ל'דלתא'. 129.90 שקלים לזוג/אור דנון

בלי להיות דודה פולנייה, בעולם שבו יש חבילות חיסכון, אין סיבה שלא לקנות כמה פריטים חדשים יחד, באריזות מוגדלות. למה שתסתפק באחד בודד וגלמוד, כאשר רוב מותגי הבסיס ימכרו את התחתונים והגופיות בזוגות, שלישיות ואפילו חמישיות. כך שלא רק שזה חסכוני לכיס ומגוון, אין שום דבר רע באקסטרה זוג תחתונים במגירה.

כלל #4 גופייה, לא רק לסבא

גופייה של La'avin מבד במבוק. יח"צ,
הגופייה של La'avin מבד במבוק מושלמות על הגוף בקיץ הישראלי./יח"צ
גופייה של La'avin מבד במבוק. יח"צ,
קיימת גם בשחור - 165 ש"ח באתר המותג/יח"צ

אולי נדמה שקיץ 24 הוא הקיץ של הגופיות הלבנות כפריט חובה במלתחה של המטרוסקסואל. עם זאת, בדרך כלל מדובר בפריט הלבשה תחתון שתפקידו הוא לחמם בימים קרירים ולספוג זיעה ולמנוע כתמים על החולצה בימי לחים - מה שאומר שאולי עדיף פחות ללבוש אותן לעבודה, אלא יותר לחדר הכושר. בכל זאת רוצה להשוויץ בזרועות או בשרירי החזה המפותחים ביום-יום? לבש את הגופייה תחת חולצה קצרה פתוחה, או אם הרצועות שלה עבות מספיק והיא מתאווררת על הגוף, מוכנסת לתוך מכנסיים רחבים. יפה לך.

כלל #5 אם יש ספק, אין ספק

גופיה מחטבת של JACK KUBA לגברים. יח"צ חו"ל,
תזרקי אותו. טוב, לא את זה שלובש גופיה מחטבת של JACK KUBA, במחיר 298 ש"ח/יח"צ חו"ל

אין כאן ויכוח - אם לבשת זוג תחתונים, אפילו לזמן קצר, עדיף שתכבס אותם לפני שתצמיד אותם מחדש אל הגוף שלך. בגדים אחרים שונים מתחתונים וגופיות, שצמודים למפשעה ובית השחי, אזורים שהצטברות החיידקים בהם היא הגדולה ביותר בגוף האדם ונוטים לזיהום או גירוי. מאותה הסיבה, יש לייבש את התחתונים ממש אחרי הכביסה. בד דהוי, מתוח וכתם שלא ניתן להסיר, הם סימנים לכך שיש לזרוק את הזוג הזה לפח ומיד.

ואם כבר בכביסות עסקינן, תחתונים בצבע לבן מוכתמים בקלות לעומת אלה בצבעים כהים יותר. זה לא אומר שאתה מלך ה"תאונות", אבל שחורים או כחולים כהים יסתירו בעיות שאתה עלול להיתקל בהן. כשזה מגיע לגופיות, לעומת זאת, הפריטים הלבנבנים יספגו זיעה מבלי לחשוף את הרטיבות ויישתלבו טוב יותר עם בגד בהיר, בעוד שגופייה כהה יכולה לטשטש את הצורה של הטורסו (כמו חולצה באותו גוון).

בוקסר בריף לגברים של המותג ליליבלום. יח"צ,
חדשים בשטח. בוקסר בריף של 'ליליבלום', 78 ש"ח/יח"צ
תחתוני גברים של סלוגי. יח"צ סלוגי,
הנבחרים של סלוגי, זוג ב-130 ש"ח/יח"צ סלוגי
זוג תחתוני גברים של אסוס ASOS. יח"צ,
דאבל טראבל. בריפס של Asos, במחיר 90 ש"ח לזוג/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully