וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמה מתוקה: עובדת 'ספורה' פוטרה וכעת חושפת את כל סודות הרשת

עודכן לאחרונה: 25.6.2024 / 15:56

עובדת שפוטרה לאחר 8 חודשים מרשת מוצרי הביוטי והקוסמטיקה הפופולרית, החליטה להשתמש בקלף הכי מלוכלך בחפיסה - ולנקום. כעת מספרת בסרטון את הסודות הקטנים ביותר שיועילו לכל לקוח/ה. מסוקרנות? גם אנחנו

ספורה קניון דובאי מול. זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין
מסוקרנות? גם אנחנו/זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין

ידוע שהטרפת סביב רשת חנויות Sephora ברחבי העולם היא משהו לא נורמלי, בלשון המעטה. עזבו את זה שהם מזמן חייבים כבר לעשות עלייה לארץ, רשת מותגי האיפור והקוסמטיקה מחזיקה כיום קו מוצרים על שם המותג הפרטי ובין היתר מרכזת מאות מותגים מוכרים, שלא תמיד מגיעים ארצה וחבל. בטח לא במחירים הנוחים יותר המוצעים בחו"ל.

הסיפור הבא עוסק סביב עובדת הרשת שפוטרה, כך מדווחת ברשתות החברתיות - מה שהוביל אותה ליישם ולהוציא לפועל נקמה מתוקה במיוחד (עבור הלקוחות המכורות כמובן) ולחשוף פרטים רגישים על החנות. "איבדתי את המשרה שלי ב-8 החודשים האחרונים בספורה, כי עזבתי משמרת באמצע בגלל מקרה חירום משפחתי. אז אני עומדת לחשוף את כל הסודות הקטנים שלהם, אלה שהם מנסים להחביא מהלקוחות". מסוקרנות? גם אנחנו.

בסרטון על רקע צילומים שונים מתוך החנות היא מתחילה בתיאור בניית המיתוג הפופולרי ומספרת כי עובדים מתקבלים לעבודה רק על פי מראה חיצוני, מכיוון שספורה צריכה לשמור על 'תדמית המותג'. מעניין ואם זאת לא מפתיע במיוחד, המון מותגים מגייסים לכוחותיהם קווי עובדים ספציפים הנאמנים לאופי המותג המתבקש, תשאלו למשל את העובדות החמוצות (סורי, רובכן) של זארה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

עובדת ספורה המאוכזבת ממשיכה וממליצה: "תוודאו שאתן מבקשות דוגמיות חינם, כי זו חוקיות החנות לתת כמה שהלקוחה מבקשת. מעבר לכך, הטסטרים המוצעים בחנות הם מוצרים שהוחזרו על ידי לקוחות... כן, הם משומשים (בתוספת אמוג'י מובחל)". פרט נוסף שקצת טלטל אותנו בחשיפתו, הוא כשהעובדת מדווחת כי במיקום החנות בו עבדה (לא ציינה לוקיישן מדויק) מצמידים זמזמי אבטחה אך ורק למוצרי ביוטי בעלי גוון בסיס עור כהה - במילים אחרות, בגזרה הזו יש יותר סיכוי ללקוחות שעלולים לגנוב. הזייה.

את הסרטון היא מסיימת ספק בטיפ ללקוחות, ספק בפרסומת סמויה: "אף אחת לא יודעת את זה, אבל אם את נרשמת להיות "מבקר/ת" מוצרים באתר broosh.co/seph, הם מביאים לך 700$ בגיפט קארד כדי לרכוש כל דבר באתר. תהנו בנות. אני עשיתי את זה מלא כל הזמן כדי לקבל משלוחי ענק של איפור. האמת, אני הולכת להתגעגע לנסות את כל המוצרים החדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully