וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפור קיץ 2024: 5 טרנדים בוערים לעונה החמה

בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

2.7.2024 / 15:08

כל הטרנדים, המוצרים והמבצעים שירעננו לך את הקיץ הזה בדרך לחופשה. נו, טיסה הזמנת כבר?

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. יח"צ,
דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון/יח"צ

מדי אביב מתכנסות טובות הבלוגריות והמובילים שבמגזיני האופנה כדי לפענח את חידת היקום: אילו טרנדים ימשלו במייקאפ בעונה הקרובה? בקיץ הזה המסקנות משמחות במיוחד, עם פתרונות איפור קלילים, טבעיים למראה וניתנים לשימור למשך שעות ארוכות ונטולות דאגות גם בסחונייה הישראלית, לצד הופעות אורח של צבע ונצנוצים שמשדרגות כל הופעה.

אחד האתגרים הבולטים באיפור קיץ הוא יצירת מראה נוכח ומרשים תוך שימוש במספר מוצרים מינימלי ומדויק, כדי לא להכביד על העור והלוק. ברונזר או בלי? סומק? פודרה? איך לאפר את השפתיים מבלי להעמיס, והאם יש דרך לאפר עיניים ביולי-אוגוסט מבלי להיראות תוך שעתיים כמו הג'וקר? בדיוק בשביל לענות על השאלות החשובות הללו אנחנו כאן, עם כל הטיפים והטריקים העדכניים לקיץ 2024, וגם כמה המלצות על מוצרים שיובילו אותך הישר למראה הנחשק.

ואם גם את כמונו אומרת לאחרונה שלוש פעמים ביום, "חייבת לטוס מפה", המדריך הזה בול בשבילך - כי את כ ל המוצרים ברשימה תוכלי למצוא בג'יימס ריצ'רדסון, חנות הדיוטיפרי שעושה לחובבות ביוטי מה שחנויות ממתקים עושות לילדים. לכי על חוויית הקנייה עד הסוף, עם מגוון עצום של מותגים חדשים וותיקים כאחד שמסודרים פרפקט, כולל אלה שהכי קשה למצוא - כמו נארס והלנה רובינשיין, ומוצרים בגדלי דוגמיות לחופשה שמתחשק לנשנש. אבל רגע לפני, רשמי לך מה לקטוף מהחנות בשביל לוקים מושלמים בקנה מידה גלובלי.

seperator

מסקרה בצבעים

סגולה, ירוקה, כתומה ובכל צבעי הקשת: מעבר להיותה טרנד לוהט, מסקרה צבעונית היא דרך קלה ומהירה להכניס פופ מרענן של צבע למראה מבלי להכביד על עור הפנים תחת החום. משהו בקריצה הקטנה הזו משדרג מיידית את ההופעה והופך כל לוק בנאלי לפסטיבלי. לאקסטה יצירתיות, השלימי את המסקרה עם אייליינר או צללית בצבע זהה, דומה או משלים, כרוח היצירה השורה עלייך. בתכלס, עם מסקרה צבעונית, אין גבול לשילובי הצבעים האפשריים, ואין מצב שלמישהי אחרת בחדר יהיה לוק כמו שלך. עופי על זה. לנועזות פחות, גם נגיעה של מסקרה כחולה, בלי צלליות ועניינים - זה הכי אחלה שבעולם. אם תקני אחת של לוריאל, שווה לך לצרף עוד שלושה מוצרים - ולקבל אחד מהם חינם.

עור פנינה

הגימור המבריק והלחותי מסרב לצאת מהאופנה. הפעם שמו המתחכם הוא "פרל סקין", שמחדש לנו בסך הכל במראה מעט פחות רטוב ומזיע מטרנד עור הזכוכית, תודה לאל. אף אחת לא רוצה להיראות כאילו טבלה בצנצנת גפילטע. אז איך משיגות את הזוהר המדובר? בגדול, בישראל, על ידי יציאה מהבית בין השעות 5 בבוקר ל-7 בערב. אם מתחשק לך להוסיף עוד לחות והברקה על הקסם הטבעי של יולי-אוגוסט, סקין-פריפר איכותי ולחותי יתן את האפקט, כמו גם הפחתה של שימוש באבקות למיניהן והעדפה של מוצרים בגרסתם הקרמית או הנוזלית, דוגמת הסרום המשזף של קלרינס או הסומק הנוזלי של נארס שמחרפן את עולם הקוסמטיקה כבר שנים אחדות.

בארצנו הקופחת קשה לשרוד ללא פודרה שמקבעת את האמ-אמא, לכן מומלץ להשיג את האפקט באמצעות הנחת אחד היילייטרים האבקתיים המושלמים של דיור או אסתי לאודר מעל הפודרה. בינינו, גם זה של ג'ייד לגמרי יעשה את העבודה. הניחי את ההיילייטר על עצמות הלחיים, התפוחים, קצה האף, תחת חלקן החיצוני של הגבות ובכל אזור אחר שעליו נחה השמש באופן טבעי, ו - יש לך את זה. זוכרת את טרנד הקלין-גירל-אסתטיק? זה די המשך של אותו סיפור. להנחה מדוייקת של היילייטר באזור הגבה, השתמשי בעיפרון ההיילייטר המנצנץ של קיילי.

צללית כחולה

מה זה, האם אלה הניינטיז שנוקשות לנו שוב על הדלת? כהה, בהירה, תכולה-אפרפרה, מטאלית, מנצנצת או מט לחלוטין - הצללית הכחולה משנות התשעים ותחילת האלפיים חוזרת ובגדול, אחרי כמה שנים שהיא כבר עושה לנו עיניים. אם זכרונות יועצת בית הספר רודפים אותך ואת חוששת לשחזר את המראה, נסי שימוש עדכני יותר בצבע, על ידי שרטוט אייליינר גרפי או הנחת צללית תכלת בהירה ובוהקת סביב הזווית הפנימית של העין. צללית איכותית בצבע הנחשק תוכלי למצוא במבחר של המטמטם מאק, שלא מאכזב אף פעם.

ליפסטיק MAC. יח"צ,
ליפסטיק MAC/יח"צ
ליפסטיק NARS. יח"צ,
ליפסטיק NARS/יח"צ

שימו לב: צללית כחולה ממש לא מתאימה לכולן. אם יש לך עיניים כחולות, הגידי תודה לבורא/ת ודלגי בקלילות על הטרנד הזה שבמקום להדגיש את הכחול הטבעי והנחשק יעשה בדיוק ההפך. בטרנד הזה זוכות העיניים החומות, ותנו להן, זה לא קורה להן הרבה. אבל גם זכרו שלאיפור אין באמת כללים, ובקיצור, תעשי מה בעין שלך. יור ויקיישן, יור רולז.

שפתיים עדינות ומטושטשות

האם באמת אפשר לקרוא לזה טרנד? לא כולנו עשינו את זה תמיד? בכל מקרה, כך מבשרים המומחים ומגזיני האופנה - קיץ 2024 ניחן במראה שפתיים קליל, מעודן ויום-יומי. להשגת המראה, קחי כל ליפסטיק מט שאת אוהבת, בהמלצה רותחת על maximal silky או Powder kiss velvet blur של מאק (אנחנו אוהבות את מאק, עליתן עלינו), מרחי קצת על האצבע וטפחי על השפתיים עד למראה מעט יותר פיגמנטי מהרגיל. זהו, סלאמתק. את מוכנה לשוטט בריביירה בלוק של אפס מאמץ. טוב, 0.5% מאמץ. עוד ליפסטיקים איכותיים ואהובים עלינו במיוחד תמצאו במבחר של דיור וקלרינס, הכל שאלה של תקציב.

סומק בובה

טרפת סברינה קרפנטר, זמרת הפופ של השעה, ממשיכה לתת אותותיה והפעם על הלחיים שלנו, במראה הסמוק האייקוני ששולח אותנו לאיפשהו בין בובת חרסינה לבראץ. איך משיגות את זה? פשוט מאוד: ערימות של סומק ורוד על תפוחי הלחיים, ולמראה בובתי באמת לכי על הפוקסיה הבלתי מתנצל של Sisely le phyto blush. אמאלה, כמה הוא יפה. גם גוונים עדינים יותר נכללים בחוקי המשחק, ותוכלי למצוא אותם במוצרים האיכותיים של אסתי לאודר, שיקנו לך אגב מוצר שני ב-50% הנחה. כדי לשמר את הוורוד הוורוד הזה לאורך זמן, התחילי מסומק קרמי של Byneta או הנוזלי של נארס והניחי עליו גם סומק אבקתי. זהו, עכשיו את סברינה קרפנטר - שוטי לחוף אקזוטי ורקדי על החוף בלוויית מצבור חתיכים מולאטים.

קחי בחשבון: אין דרך אחת נכונה להניח סומק. אפשר לפזר אותו על עצמות על הלחיים או על התפוחים או גם וגם; אפשר למשוך אותו לכיוון הרקות או שלא; אפשר להניח מעט על המצח, על האף ואפילו בקצה הסנטר. כמו ברונזר, היילייטר וקונטור, גם צורת הנחת הסומק הנכונה היא זו שמחמיאה למבנה הפנים הספציפי שלך. כדי לגלות מהו, שוטטי בין כטריליון מדריכי הרשת בנושא, או סמכי על התבונה הוויזואלית שלך ופזרי סומק איך שבא לך טוב.

קרם קיילי ג'נר. יח"צ,
קרם קיילי ג'נר/יח"צ

כתום כתום כתום

שפתיים כתמתמות, לחיים אפרסקיות - הקיץ הזה הכתום הוא השחור החדש. אין כמו הגוון החמים הזה למראה צריבת-שמש מתוק ונוסטלגי. הסמקים הכתומים מציצים כבר מכל פינה רעננה (או מיוזעת) ואת הגוונים הכי יפים שלהם תוכלי למצוא בבנפיט, או בקליניק לתוספת נצנוץ שובב. ליפסטיק - טוב, אתן יודעות כבר מאיפה אנחנו הכי אוהבות לקנות אותם. והכי חשוב, שאת כל המוצרים ברשימה הזו תוכלי למצוא בחנות אחת. יכולה לנחש איזו?

כמובן שעבור הממהרים, ההורים וכל מי שלא מעוניין בסיבוב חנויות, דיוטי פרי דאגו לאפשר לכם להזמין את כל מה שתרצו מראש ורק להגיע לשלם עליו ביום הטיסה. כן כן, בדיוק כמו שאתם דואגים לעשות ביטוח רפואי מראש, חבילת חו''ל, השכרת רכב ובית מלון, אתם גם יכולים לארגן לכם את כל הקניות בדיוטי פרי מראש- ולאסוף במעמד ההמראה או במעמד הנחיתה, לנוחיותכם.

להזמנת מוצרים מהדיוטי פרי מהבית לפני הטיסה לחצו כאן>>

בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully