וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורדת לעם: ניקול ראידמן משגעת בביקיני חצי שקוף

עודכן לאחרונה: 26.6.2024 / 19:01

אשת העסקים והמאמא לשניים החליטה להיות חכמה (בשמש), לארוז את עצמה זריז ולטוס לשטחי מיקונוס הרותחים. תיעודי האינסטוש הובילו אותנו אל ביקיני קטנטן ושחור מבית מעצבת אמריקאית ועוד שמלת חוף על הבאדי המשגע - בחסות מעצבת ישראלית צעירה

ניקול ראידמן במיקונוס. יח"צ, מערכת וואלה
גם במיקונוס לא היו מוכנים לזה/מערכת וואלה, יח"צ

אלו שעשו אחת ועוד אחת יודעות שאם יש טיימינג טוב לצאת לחופשת קיץ יוונית ומרימה, זה ממש עכשיו. רגע לפני חודשי יולי-אוגוסט הרותחים הבאים עלינו לטובה, ניקול ראידמן טסה לה לטיול בנות - ואין כמו להתחיל את העונה באופן רשמי בשטחי מיקונוס החמימה.

בין פיסים קטנטנים ומהודרים, תפסנו את אשת העסקים והמאמא לשניים (38) בבגד ים אחד שמשך את תשומת ליבנו במיוחד, כזה שהצליחה להתאים לבסטי שהתלוותה אליה לחופשה המפנקת. מדובר בסט שחור (כ-135 דולרים לכל חלק) הנרכש אונליין, מבית מעצבת האופנה האמריקאית והמוערכת, נורמה קמאלי שהרי ידועה בעיצוביה החדשניים כבר למעלה מ-50 שנות עשייה בתחומה.

ניקול ראידמן במיקונוס. יח"צ, מערכת וואלה
שקיפות מתעתעת/מערכת וואלה, יח"צ

הסט מורכב מטופ בעל כתפיה אחת, הנמשכת היישר מקו המחשוף המיושר, כשבעצם הטוויסט כאן מגיע בגזרת לוחות הרשת שנוצרו כמחשוף מרכזי - הן בטופ והן בתחתונים, שכמובן מובילות לשקיפויות הנראות לעין בגוון הניוד. כן, לגמרי יכול לבלבל לרגע. כל זה בתוספת חיזוק ברזלי תמיכה לחזייה המעוצבים בצורת וי הפוך, הנותנים אשליית הרמה מחמיאה. בחלק הדרומי נרשמו תחתוני קשירה קלאסיים בעלי אותו אלמנט מתעתע.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
ניקול ראידמן במיקונוס. יח"צ, מערכת וואלה
החישוקים עשו לנו את זה/מערכת וואלה, יח"צ

זה לא הכל. ברצף תמונות נוסף ששיתפה ראידמן, הרימה למעצבת ישראלית, צעירה בתחילת דרכה - לי רוזן למותג Leechy. "בהצלחה ילדה, לא יכולה לחכות לדרופ הבא", כך כתבה בפוסט ששותף ל-1.5 מיליון עוקביה. שמלת ריזורט משגעת שבהחלט לא כל אחת יכולה להשתחל לתוכה בכזו הצלחה - טופ משולשים ממש כמו בגד ים רגיל, כזה שנקשר לחצאית מקסי ישרה בעזרת שלושה חישוקי זהב גדולים.

ניקול ראידמן במיקונוס. יח"צ, מערכת וואלה
האמת? פצצה/מערכת וואלה, יח"צ

ציפור קטנה כבר הספיקה ללחוש לנו שעלות השמלה עומדת על 499 שקלים - של ניקול וכן זו של החברה לצידה (כ-599 שקלים). מדובר בדגם נוסף ולא פחות מוצלח של חצאית מקסי פלאס שסע מסוקס, לצד טופ שרוולים ארוכים תואם, המעוטרים באלמנטים של שרשראות זהובות בקו המותניים ובהקבלה במחשוף החזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully