וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיני-מי מושלם: טהוניה ובתה בלוק בייסיק מנצח

עודכן לאחרונה: 30.6.2024 / 11:49

אין מה לעשות, יש דברים שלעד ימיסו אותנו, בטח כשמדובר בתיאום לוקים של אם ובתה. לייק מאדר לייק דאטר - רובל היפה ובתה טליה הגיעו להשקת תערוכה חדשה בעיר, בלוק בסיסי מנצח עם הבדל דק במותגים

טהוניה רובל ובתה טליה. ניר פקין,
יש מתוק מזה?/ניר פקין

מודות, אנחנו נשים טיפוסיות, אין משהו שממיס אותנו יותר מלראות אם ובת מתאמות לוקים. תקראו לזה צ'יזי תקראו לה טרחנות - יו ניים איט, אבל זה מקסים. וכשטהוניה ובתה עושות את זה בהכי פשוט ובייסיק, אדרבא.

בוויקנד האחרון התקיים אירוע השקה של תערוכת הקוביה ההונגרית, תערוכה בינלאומית שכבשה מיליוני מבקרים ברחבי העולם ובה יצירות מפורסמות הבנויות מקוביות הונגריות. בין המפרגנים נצפו נציגתנו לאירוויזיון 2024 עדן גולן, העיתונאית דפנה ליאל שהגיעה מיד בתום המהדורה, ליהיא גרינר, נעמה קסרי, טל מוסרי וכאמור גם רובל היפה ובתה המתוקה טליה.

נעמה קסרי. ניר פקין,
נעמה קסרי בשיא הנוחות/ניר פקין
דפנה ליאל. ניר פקין,
סיימה שידור והגיעה, דפנה ליאל/ניר פקין

הדוגמנית, כיאה לאירוע קליל שאין בו שום צורך לגלאם זוהר ומיותר, הגיעה באאוטפיט בסיסי מנצח. מכנסיי ג'ינס בדנים כחול כהה בגזרת אוברסייז מתרחבת (עם שסע קטנטן במכפלת) מבית קרן בוקו, בתוספת גופיית סבא לבנה בעלת כתפיות דקיקות. בחלקת השוז סגרה פינה בנעליים הטרנדיות לעונה זו של פראדה, בסוליה צ'אנקית ומאסיבית בצבע בז'. אקססורי של תיק צד על פלטת החומים בחסות לואי ויטון, וכיבדה והוסיפה את סיכת סרט החטופים הצהובה בצד השמאלי של הטופ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
טהוניה רובל ובתה טליה. ניר פקין,
שהנעליים לא יבלבלו אתכן/ניר פקין

עם כל הכבוד לדוגמנית בת ה-36, בואו ניתן רגע את הבמה לחמודית שהתעלתה על אימה בלוק מיני-מי תואם ומתוק. טליה בת הארבע (אוטוטו) נכחה כבר בעבר לצד אימוש בהשקה או שתיים, אך נראה שהיא כבר גונבת את ההצגה בפעמים הראשונות שלה בזירת המצלמות. גם היא לבשה ג'ינסים רחבים בגרסה המוקטנת לילדודס, בהשלמה של חולצת טי לבנה של זארה. נעליים שלכאורה נראות קופי-פייסט לאלו של מאמא טהוניה, אבל היי, יש כאן הורה שיודעת להשקיע בחוכמה בשופינג ומלתחת בגדים יעילה לילדה - וגם הזוג של טליה נשארו בחלקת הפריטים מבית המותג הספרדי - והרחק מפראדה, או כל מותג עילית אחר.

עדן גולן בתערוכה קוביה הונגרית. ניר פקין,
מחווה לעדן גולן שהגיעה בדיזל/ניר פקין

הפתעה נוספת הייתה עבור עדן גולן שהגיעה בקרופ טופ כתמתם של דיזל ומכנסיי ג'ינס בהירים, משופשפים בעיצוב קרעים, שנחשפה לראשונה למחווה שהכינו עבורה בתערוכה - דיוקן בדמותה עשוי כולו מקוביות הונגריות. רגע מרגש במיוחד היה כשהגיע לתערוכה ביחד עם אביו, הילד אוהד מונדר שחזר משבי בעזה, שאהבתו לקוביה הונגרית ידועה. תערוכת הקוביה ההונגרית פתוחה במהלך כל החופש הגדול במתחם מיוחד בתוך קניון הזהב בראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully