וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רי אול-אובר: הבנו מאיפה חליפת המגבת של טיילור מלכוב

עודכן לאחרונה: 30.6.2024 / 14:52

חולמות על פוזיטנו? הריביירה? הדוגמנית ואושיית הרשת לקחה אותנו לשם בין רגע (והיא בכלל שהתה ביוון) בזכות סט לבן-אדום דובדבנים, עשוי בד מגבת מבית מותג ישראלי. הבונוס - נמכר גם בתכלת ושחור, מאיפה לה?

טיילור מלכוב לובשת דה רוקוקו במיקונוס. מסך אינסטגרם malkovtaylor, צילום מסך
הסט המוצלח מבית המותג הישראלי/צילום מסך, מסך אינסטגרם malkovtaylor

בין הגיחות של טיילור מלכוב (22) מחוץ לארץ, היא מספיקה גם לעבור מדי פעם בבית לשהות קצרה והתרעננות. את סוף השבוע האחרון בילתה הדוגמנית ואושיית הרשת בחגיגות נופש במיקונוס, בין היתר לצד החברים אלין כהן ואביחי דעי, ואיתה רצף לוקים צבעוניים וקיציים במיוחד. אנחנו שמנו עין במיוחד על חליפת מגבת אחת מלאת פסים אדומים ולבנים, כזו שלא יוצאת לנו מהראש.

טיילור מלכוב לובשת דה רוקוקו במיקונוס. מסך אינסטגרם malkovtaylor, צילום מסך
וואן פיס? לא ולא/צילום מסך, מסך אינסטגרם malkovtaylor

במבט ראשון נראה זה כמו אוברול סטרפלס קצר, וואן פיס שסוגר פינה וחוסך מקום בטרולי. אממה, במיני תחקיר המהיר שבוצע כאן במערכת, נחשפנו לשני פריטים נפרדים ושונים זה מזה, מבית המותג הישראלי דה רוקוקו ובראשה הפאשניסטה האהובה, רומי ספקטור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טיילור מלכוב לובשת דה רוקוקו במיקונוס. מסך אינסטגרם malkovtaylor, צילום מסך
הכל מחושב/צילום מסך, מסך אינסטגרם malkovtaylor

קולקציית הריזורט לעונת אביב-קיץ 2024 של המותג הפופולרי שגדל ברשת מאופיינת בוויב הפוזיטני, שלא נחטא ונאמר הריביירה הצרפתית (בקרוב אצלנו) - שעושה חשק עז לארוז את עצמך, קרם הגנה ודרכון ולטוס בהקדם האפשרי. בד המגבת שנהיה טרנדי במיוחד בשנה-שנתיים האחרונות ממשיך לככב, הפעם בנגיעות ממנו בסט המדובר הבא. לרוב מגיע כבד בוקלה באריגה צפופה המעניק מראה מעודן, עשיר, בעל מגע נעים והיי-לייט כמובן הוא אופן הניקיון שלו, רחיץ בקלי קלות.

מלכוב הלכה על חלק עליון של טופ בגזרת סטרפלס פסים באדום דובדבן-לבן (420 שקלים, מוצע גם כגופיה ושמלה), הכולל רצועה אלסטית בחזה לאחיזה נוספת. כל זה בגזרה חובקת גוף, המחליקה ומבליטה לטובה את האזורים המחמיאים על הבאדי, בתוספת פירוט לוגו רקום בחזית. החלק התחתון, מגיע כדגם מכנסיי שורט (430 שקלים) מסוגננים לקיץ. ההבדל בהם לעומת הטופ, הם רווחי הפסים לרוחבו התופסים יותר מרחב בשטח העיצובי.

טיילור שילבה את הסט (הנמכר גם בתכלת ושחור) עם סנדלי גלדיאטור חומים בעלי סוליה עבה ולוגו מתכתי-מוזהב מבית סלין (כ-600 דולרים), אוסף תכשיטי זהב על אוזניה ובהתאמה גם על צווארה בסט שרשראות - ביניהן פנינים, תליון מגן דוד ותליון נוסף בצורת פלפל אדום שתאם לפלטת הלוק הנבחר. איפור קליל, משקפי שמש במסגרת לבנה ותיק יד מלבני עשוי קש עשו את העבודה וסגרו עוד יום מוצלח ביוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully