וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו הינומה כפולה? מיס יוניברס התחתנה בשמלת קרפ חלומית

עודכן לאחרונה: 1.7.2024 / 19:36

"נצחית, מכוסה ואלגנטית", כך הגדירה אוליביה קולפו את השמלה שרצתה לחתונה עם בחיר ליבה. בעבודה וליווי צמוד של דולצ'ה וגבאנה, יצרו לה את שמלת החלומות בסקיצה אחת בלבד - כזו שיצרה אשליה מתעתעת של שתי הינומות

הדוגמנית אוליביה קולפו (32) זוכת מיס יוניברס לשנת 2012, נישאה לאהובה משכבר ימים, כוכב הפוטובול כריסטיאן מקפרי (28) בחתונה מפוארת ברוד איילנד, כשברשימת אורחי האיי-ליסט נמנה בין היתר הנסיך היווני קונסטנטין אלקסיוס. כשזה הגיע לעיצוב שמלת הכלה שלה הייתה הערה אחת שהיא הדגישה מעל הכל: "רציתי משהו שירגיש רציני כמו המחויבות הזו", היא מספרת בראיון למגזין 'ווג' שליווו את תהליך בחירת ועיצוב השמלות באטלייה דולצ'ה וגבאנה.

במשך חודשים הדוגמנית ובית האופנה האיטלקי עבדו יחדיו כדי לתרגם את האידיאל הרגשי אותו ציינה לשמלה ממשית. בתוצאה הסופית נראתה קולפו בשמלת נשף ארוכת שרוולים עם צווארון קרפ, חצאית נפוחה באורך מקסי נשפך וגב מרופד בעיצוב כפתורים.

"לא רציתי שזה ישדר סקס בשום צורה", היא אומרת על הלוק המרכזי שכלל הינומה חצי שקופה ודרמטית באורך של כ-5 מטרים, שהשתלבה וחפפה את שובל השמלה הנתפר מבד אטום, ונתן אשליה מתעתעת של הינומה כפולה המעוטרת בתחרה מעוגלת בקצוות. "רציתי שזה ירגיש חסר מאמץ וכאילו שזה מחמיא לי ולא משתלט עליי. יש בה כל כך הרבה יופי ופשטות". זו גם הסיבה בגללה בחרה הכלה היפה בגלאם טבעי, בסיסי והכי מינימלי, במראה ביוטי נטול מסקרה וג'ל גבות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הסיפור מאחורי ההינומה הארוכה

בנוסף סיפרה בראיון למגזין הנחשב כי תהליך עיצוב השמלה המדוברת היה פשוט יחסית, שכן היא ובעלה תמיד רצו להתחתן בכנסייה, "זו הייתה העדיפות מספר אחת שלנו", היא אומרת. יחד עם הרצון לטקס דתי, הגיע חזון רשמי יותר לעניין הדרס קוד עליו חלמה: שרוולים ארוכים, צווארון גבוה ומותניים "שמוטות" על מנת ליצור אשליה של פלג גוף עליון מוארך.

מיני נחוצה לאפטר

@voguemagazine *Adds #OliviaCulpo's wedding after-party mini to our moodboard.* Head to vogue.com to see all of her custom #dolcegabbana ♬ original sound - Vogue

בינתיים, הצוות בדולצ'ה וגבאנה ספגו את החלומות של מיס יוניברס לשעבר, קיבלו את הרעיונות הראשוניים עליהם חשבה והציגו לה סקיצה ראשונית. מנגד, לקולפו לא הייתה שום הערה על האיור של בית האופנה המוערך, שבמהרה הפך זהה לתוצר הסופי: "זה היה בדיוק כמו הסקיצה המקורית", היא אומרת על השמלה שלבשה במעבר הכנסייה, "זו שמלת הכלה הראשונה, האחרונה והיחידה שניסיתי".

קצת כתפיים חשופות לקבלת הפנים

עם כל הכבוד לשמלה המרכזית של האירוע, נרשמו כמובן שמלמלות קצת פחות צנועות ויותר מפולפלות. הראשונה לקבלת הפנים בעיצוב כתפיות שמוטות שחשפו את כתפיה, כשבמרכז החזה עומד עיטור ורד לבן וממנו נשפכת חצאית ישרה בגזרה משוחררת. הקריצה השובבה הגיעה דווקא בשמלת האפטר פארטי - דגם מיני המורכב מחצאית בלון מובנית, "נראית קצת כמו מנורה הפוכה", כתב אחד משתמשי הטיקטוק. אנחנו דווקא אהבנו את השחרור מהדגמים הקלאסיים לשם שינוי, כשהחצאית עצמה שקופה ומעוצבת בעזרת קוי תפר היוצרים משבצות מבעד לבד השקוף, ועליה (לאורך כל השמלה, גם בטופ הסטרפלס) צוותו פרחים לבנים בתפזורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully