וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושיית הרשת הישראלית הגיעה לשבוע אופנה בתאילנד

עודכן לאחרונה: 1.7.2024 / 13:14

200 אלף עוקבים בטיקטוק, 60 אלף באינסטגרם, ועכשיו ככל הנראה גם כמה תומכים נלהבים מתאילנד היפה. הזמרת ומשפיענית הרשת מיילי טל השתתפה בימים האחרונים בשבוע האופנה של תאילנד - ככה זה נראה מקרוב

מיילי טל בשבוע אופנה תאילנד 2024. באדיבות המצולמים,
מיילי טל לובשת מותג של סטודנטית לאופנה/באדיבות המצולמים

יש לה 200 אלף עוקבים בטיקטוק, 60 אלף באינסטגרם, ועכשיו ככל הנראה גם כמה תומכים נלהבים מתאילנד היפה. הזמרת ומשפיענית הרשת מיילי טל השתתפה בימים האחרונים בשבוע האופנה של תאילנד, אירוע מרכזי בלוח השנה של האופנה התאילנדית המרכז בתצוגה בינלאומית את פרי עבודתם של מעצבי אופנה מקומיים ובינלאומיים.

מיילי טל בשבוע אופנה תאילנד 2024. tommyphoto_pattaya, באדיבות המצולמים,
מציגה ליין כלות מקומי/tommyphoto_pattaya, באדיבות המצולמים

תצוגת מסלול סחר בינלאומית דו-שנתית המתקיימת בבנגקוק, תאילנד, המציגה העיצובים השונים בזירות הקוטור, הום, נשים, אופנת אוונגרד, אביזרים, הנעלה ותכשיטים. זוהי פלטפורמה למעצבים מתפתחים ומבוססים להציג את הקולקציות שלהם בפני קהל של אנשי מקצוע בתעשיית האופנה, קניינים ומדיה. האירוע כולל בדרך כלל תצוגות מסלול, תערוכות ופעילויות אחרות הקשורות לאופנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מיילי טל בשבוע אופנה תאילנד 2024. באדיבות המצולמים,
מול פרסומאים, קניינים וסטייליסטים/באדיבות המצולמים

‏טל הישראלית שכבר לקחה חלק בפרסומות, קטלוגים, קמפיינים ותצוגות אופנה בארץ ובחו"ל מגיל 4 וחצי, ביניהם Hush Pupies, USA Polo, Disney, Kiko Milano, צומת ספרים ("אבא במאה") ועוד - הגיעה כאמור להשתתף בעצמה ולהציג כמה מדגמי המעצבים. בין המותגים עבורם צעדה על המסלול: מותג שמלות הכלה Adora Bridal, Unheven מבית סטודנטית לאופנה בסגנון סטריט סטייל ו- Sparkleשל המעצבת קרן צ'אן.

"החוויה הייתה מדהימה, זכיתי להכיר אנשים מדהימים מכל העולם - מעצבים, דוגמנים ודוגמניות, צלמים ועוד שהגיעו לתצוגה. האווירה מאחורי הקלעים הייתה מהממת, מכבדת ומפרגנת, נהנתי מכל רגע, חוויה מטורפת. אני ממש שמחה שהייתה לי הזכות לקחת חלק בדבר הזה", מספרת מיילי.

מיילי טל בשבוע אופנה תאילנד 2024. יח"צ,
נציגות ישראלית/יח"צ

אין להכחיש את כוחה של בנגקוק בקנה מידה עולמי. תאילנד ממשיכה להיות בית אטרקטיבי ופורה עבור מגוון עסקים מעצבים בכל גודל. כשהיא מאפשרת למותגים לפתח קשרים עם חנויות בעלות השפעה עולמית, בניסיון להגביר את החשיפה שלהם לפרסומים וסטייליסטים מובילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully