וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורת ענק לחסכניות: אלו יוגה יוצאת ממחוזות ת"א ומגיעה לאילת

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 15:12

בין היתרונות הבולטים בלהגיע בשיא הסחוניה לאילת, עומדים לעיניינו כמובן המחירים המוזלים ללא מע"מ המוצעים בעיר הדרומית והחמה. לכל החגיגה הזו מצטרף עכשיו המותג alo yoga בחנות חדשה ורביעית במספר, וחכו שתקראו מה הנוף שלה

אלו יוגה חנות חדשה בקניון עזריאלי מול הים אילת. יח"צ,
בשורת ענק לחסכניות! הכל בלי מע"מ/יח"צ

מותג האקטיב האהוב יוצא במהלך מטורף במיוחד לאלו החובבות את הז'אנר, שהפך לפופולרי במיוחד בשנים האחרונות, לצד מותגי על כמו lululemon ו- Oysho שכבשו את השוק. אז כל הנופשות והאילתיות, כוונו שעון כי כעת נודע כי החנות הרביעית של אלו יוגה עתידה להיפתח ביום שלישי הבא (9.7) בקניון עזריאלי מול הים באילת, בשעה 10:00.

החנות שתיפתח בשותפות חברת 911 אופנה, יבואנית המותג בארץ, תתפרס על כ-500 מ"ר, מתוכם 100 מטרים של מרפסת הצופה אל ים סוף ובהשקעה של מיליון דולר - מה שנקרא Room with a view.

אלו יוגה seashell blue. יח"צ חו"ל,
כולל כל פלטות הצבעים החדשות/יח"צ חו"ל

"אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם קבוצת קניוני עזריאלי", מספר אורי רייז מנכ"ל ובעלים משותף של חברת 911 אופנה. "השקת החנות היא חלק מאסטרטגיית הצמיחה של המותג בארץ ותצטרף לשלושת החנויות שכבר פועלות במרכז ומביאות את חווית המותג הייחודית של alo. המיקום הנבחר בקניון עזריאלי מול הים, מתחבר חיבור טבעי ליסודות מהם מורכב השם alo -air land ocean ".

911 אופנה מפעילה מערך ריטייל המונה כ-30 חנויות ביניהן, רשת :story וחנויות המותגים Scotch & Soda ו-AllSaints והיא מפעילה גם את אחד מאתרי הסחר הפופולריים ביותר בישראל בתחום האופנה והלייפסטייל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלו יוגה חנות חדשה בקניון עזריאלי מול הים אילת. יח"צ,
מול נוף משגע לים room with a view/יח"צ

כאמור alo yoga הוא אחד מהשמות הנחשקים ביותר בקרב אושיות אופנה ושלל סלבס ומשפיעניות, בניהן קנדל ג'נר, היילי ביבר, סלינה גומז ובזירה המקומית קורל סימנוביץ', בר זומר ועוד רבות ונכונות. מאז שנוסד, המשיך המותג לצבור פופולריות גדולה ועקבית, והוא מדורג כאחד ממותגי האופנה הפעילים ביותר ברשתות החברתיות.

אלו יוגה red hot summer סט חצאית וחולצה אדומה. יח"צ חו"ל,
לוהט ונוח/יח"צ חו"ל

מותג האקטיב והלייף סטייל החל את דרכו בלוס אנג'לס בשנת 2007, על ידי דני האריס ומרקו דיג'ורג', אז החלו להפיץ את בשורת היוגה לעולם. כיום עומדים לצד לולולמון בשורת המתחרים הראויים וכשזה מגיע לדומינטטיות בקטגוריה - אלה השמות הנמצאים בראש הרשימה. מותג הפרימיום חרט על דגלו לקדם יוגה בעולם, להפיץ את תנועת המיינדפולנס, להעניק השראה של wellness ולפתח קהילתיות בחזית קטגורית ה'אקטיב וור', בזכות העיצובים החדשניים שלו והבדים המזוהים בהם דובק ואותם מפתח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully