וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וזה סופר לוהט: אנה ארונוב בהומאז' מטריף לקים קרדשיאן

מטף מישהי? מישהו? פשוט אנה ארונוב שרפה אתמול את המסך ומאז אנחנו לא נרגעות. במחווה אייקונית ורותחת לקים קיי, לקחה השופטת שמלה אדומה והתעלתה על כולן. הסוד? מעצב השיער החליט להוסיף למראה הסופר דרס את אלמנט "הקרדשיאן" הסופי

אין כיף כמו לשבת על הספה בבית, הרחק מאור הזרקורים ולהתרשם לא רק מהנאמברים על רחבת "רוקדימים" (או לחילופין הצהרות האהבה של פרידה אצל המתחרים), אלא גם ובעיקר על הלוקים של השמות העומדים מאחורי שולחן השופטים, ולוסי איוב אחת ויחידה. מי שהצליחה להפתיע אותנו וב-ג-ד-ו-ל אמש, זו אנה ארונוב. זה לא שהיא בדרך כלל לא לבושה בדיוק ובחשיבה מוקפדת כשעל הסטיילינג מנצח תומר אלמוזנינו, וההופעות שלה תמיד כוללות שמלות ערב מלאות גלאם, פלאס צוות איפור-שיער שאמון על פרטי הביוטי. אבל אתמול זה היה אחרת.

השופטת והרקדנית (42) עלתה לשידור בשמלת ויניל אדומה ולוהטת של מותג היוקרה האיסטנבולי new arrivals, לסטודיו המקומי sondrin martinez (להשכרה 1400 שקלים). מדובר בשמלת סטרפלס עשויה מבד דמוי עור, בגזרה ישרה הנמשכת לאורך מקסי מדויק וכוללת מכפלת עליונה של צווארון כפול ומתקפל, כששני כיסים מעטרים אותה מכל צד. אז למה הומאז' לקימי אתן שואלות? קודם כל הסצנה האייקונית של כוכבת הראליטי בה מנסה להשחיל את עצמה לבגד עור צמוד בצבע מוקה (לצד עוד מלא לוקים דומים) ושנית, השיער. הו השיער.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

תסרוקת עליה אמון מעצב השיער אבישי מסטי, שהחליט לקחת את הוייב הרותח עד הסוף ולהוסיף לסופר דרס את אלמנט "הקרדשיאן" הסופי (בנוסף לסאונד הויראלי שהוסיפה לריל באינסטה). בעזרת תוספות שיער ארוכות וחלקות בגוון הכהה של ארונוב, יצר מסטי מראה משגע של שיער ישר ומיושר שאין כמותו, ארוך עם שביל אמצע מסודר. המאפרת מישל אדרי חתמה את הלוק באיפור טבעי, בלי תוספת צבעי צלליות או שפתון בולט במיוחד, ככל הנראה כדי לא ליצור סלט ולתת לשמלה הסקסית את כבודה.

לאה ינאי בשמלה תכלת של ליטל זנו, ברוקדים עם כוכבים 2024. מעיין רחימה,
לא נתעלם מחביבת המדור לעונה זו, תכף נגיע אלייך לאוש/מעיין רחימה

חייבות לציין כי עם השנים הבחירות האופנתיות של אנה הולכות ומשתפרות מפעם לפעם. אם בעבר (ממש לפני שנים בתחילת דרכה בתעשייה) הסגנון היה טעון שיפור, נכון להיום לגמרי אפשר להכריז על כך שבחירותיה מושפעות מהטרנדים הנכונים בעולם האופנה.

ואם בשולחן השופטים עסקינן, אנחנו כמובן לא נתעלם מחביבת המדור לעונה זו. לאה ינאי הלכה אמש גם היא על שמלת סטרפלס מלכותית בצבע תכלת, מבית המעצבת ליטל זנו. להשלמת המראה ענדה קולר אבני חן של מותג תכשיטי היוקרה ה.שטרן וכל זה בניצוחה של האחת והיחידה הסטייליסטית המוערכת, מזל חסון. לא נפסח גם על לוסי המתוקה, שממשיכה להרים (בהצטיינות יתרה) למעצב האופנה ויוי בלאיש - אתמול בשמלת ראפלס בעיצוב אומברה על הפלטה האפרסקית, בתוספת תכשיטי פדני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully