וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד לחיים מאושרים אחרי גיל 40: שלוש נשים מצליחות חושפות הכל

בשיתוף אסתי לאודר

8.7.2024 / 13:20

מבינות את הטעויות שעשו כשהיו צעירות, מודות למשפחה על הטוב וגם על הרע ומסתכלות קדימה בלי לפחד - התנועה הנשית שמשנה את המציאות

בווידאו: שרון לוי עופרי, מעיין בן ציון ואריאלה ורטהיימר בפאנל מיוחד/יח"צ

כמה טוב להיות בשלב בחיים בו אנחנו מבינות שלא רק שאנחנו לא צריכות להסתיר את הגיל שלנו, אלא אנחנו יכולות לחגוג אותו - להתגאות בשנים שעברנו ובעיקר לזכור להודות לעצמנו על מי שהפכנו להיות, בזכות הנשים שהיינו.

זו גם המחשבה מאחורי תנועת BECAUSEOFMYAGE# מבית אסתי לאודר, תנועה שחוגגת נשים שנמצאות באמצע החיים, בשלב בו הן מסתכלות בהתרגשות לעבר העתיד, אבל לא שוכחות את ההישגים, ההצלחות וגם הכישלונות שהיו חלק מהדרך שלהן והפכו אותן לנשים שהן היום.

מעיין בן ציון. גילי אלגבי, מיכל חלבין,
מעיין בן ציון/גילי אלגבי, מיכל חלבין
אריאלה ורטהיימר. גילי אלגבי, מיכל חלבין,
אריאלה ורטהיימר/גילי אלגבי, מיכל חלבין

סדרת הטיפוח Revitalizing Supreme+ בה משתמשות המשתתפות נועדה בדיוק לאותן הנשים באמצע החיים, והותאמה להן על מנת שיוכלו לשמור על עור הפנים בצורה הטובה והיעילה ביותר. העולם החדש מאפשר לנשים ליהנות מהגיל שלהן ולהסתכל בעיניים מפוכחות על הדברים החדשים המרגשים שהן בוחרות לעשות - בין אם מדובר בתחביבים, עבודה או התנסויות חדשות, שאולי לא היו מעיזות לעשות כשהיו צעירות יותר.

בפאנל אנחנו פוגשות שלוש נשים מעוררות השראה. הראשונה היא אריאלה ורטהיימר, אמנית, פילנטרופית, אייקון אופנה וגם "אמא של מאיה ורטהיימר" (וסבתה של אסיה, כמובן). לאריאלה מצטרפת מעיין בן ציון - מאמנת שמתמחה בתהליכי קואצ'ינג ומשנה חיים של אלפי אנשים מדי יום ושרון לוי עופרי, מנהלת Earned Media בקבוצת החברות אסתי לאודר.

כולן עוצרות לרגע כדי להעריך את המקום שלהן בחיים בדרך אחרת - כזאת שמזמינה אותן לאהוב את כל השלבים שעברו בחייהן. כל אחת מהן כותבת מכתב אישי ומיוחד לילדה שהייתה - עוצרת לרגע להעריך את הקשיים והמהמורות ולחבק את העבר בדרך מרגשת ומלאת חמלה והבנה. המכתבים האישיים מביאים זווית חדשה שלא הכרנו לכל אחת מהנשים.

"אותה ילדה קטנה שהייתי היא בעצם זאת שנתנה לי את הכוח והעוצמה להיות מי שאני היום", אומרת אריאלה ורטהיימר על ההתמודדויות שהביאו אותה לחייה היום, במקום בו היא מרגישה חזקה, מועצמת ואהובה.

"השתקתי כל כך הרבה דברים בתוכי", מספרת מעיין בן ציון על המסע שלה, שהיום הפך כבר להיות מסע של אלפי אנשים אותם היא מובילה יד ביד לעבר חיים טובים יותר, גם אם חלקים מהמסע הזה היו לא פשוטים.

שרון לוי עופרי. גילי אלגבי, מיכל חלבין,
שרון לוי עופרי/גילי אלגבי, מיכל חלבין

בפאנל הנשים מגלות דברים שלא ידענו עליהן, ומסתכלות אחורה באהבה ובחמלה, על הדברים הטובים וגם הפחות טובים שהביאו אותן לפה. "משהו במשפחה זה כמו שורשים, ואני מודה על ההורים שהיו לי כי אני מי שאני היום בזכותם, לטוב ולרע" מסכמת אריאלה את הנושא.

"הדבר שנשאר איתך תמיד זה בעצם הדבר האמיתי שממנו אתה צומח כל הזמן - שזאת בעצם המשפחתיות הזאת", מוסיפה שרון על המסע האישי שלה.

ולבסוף, אחרי שכל אחת מהנשים מספרת את הסיפור שלה ומתנסה במוצרים, ורגע לפני החזרה לשגרה, הן מסכמות את היום כ"אי קטן של שפיות".

כדי לראות את הסיפור של BECAUSEOFMYAGE# עם הנשים מעוררות ההשראה כנסו >>

בשיתוף אסתי לאודר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully