וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על זה "כאוס"? סידני סוויני בסט בנדנה שחושף קצת יותר מדי

עודכן לאחרונה: 7.7.2024 / 14:19

מודות, אותנו היא מצליחה לטמטם כל פעם מחדש. מעבר לשחקנית מעולה, התברכה סוויני בחוש אופנתי טוב (לרוב) ובנתוני גזרה משובחים. היא מתחמקת מתגית ה"סמל מין" ובכל זאת מתגרה בעוקבים בתמונות חדשות שמציגות סט קיצי מופלא - וקטנטן (לטענת העוקבים מדי)

סידני סוויני מזמן הפכה לאחת השחקניות שהכי מצליחות לטמטם אותנו, טוב, בעקרון כמעט את כולם. מכיכובה ב'אופוריה', ב'לוטוס הלבן' ועד לסרט האחרון Anyone But You שהוליד עימו את שמועות הרומן עם הקולגה גלן פאוול, היא הגיעה בשנה האחרונה גם כמנחה אורחת בתוכנית "סאטרדיי נייט לייב". שם הציתה בהומור דיון על החזה המאוד מדובר שלה והשאירה את השיח הפוליטיקלי-קורקט מחוץ לתמונה, כשהמסר בסופו של דבר הוא להבהיר שזה שהיא בלונדינית עם חזה גדול - לא סותר את עצם היותה שחקנית מצוינת שצריכה להוכיח את עצמה עקב תגיות סקסיסטיות.

ואחרי הקדמה זו, נספר לכן כי סוויני בת ה-26 השתובבה בסוף השבוע האחרון ברשתות החברתיות ושיתפה כמה תמונות סלפי מראה חדשות, והחליטה לשלב אותן עם כיתוב חצוף לא פחות. "אני לא עושה סלפי מראה לעתים קרובות אבל כשאני עושה הם כאוטיים", כתבה וצדקה.

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה

בתמונות, סידני לובשת קרופ טופ מודפס בפרינט בנדנה בגווני חום קקאו-לבן, בגזרת סטרפלס (1,120 דולרים) עם חצאית מיני תואמת (1,890 דולרים) מבית מיו מיו. היא נשאה תיק קנבס גדול עם ידיות עור חומות ולוגו המותג במרכזו (דגם Ivy 1,850 דולרים), שלרצועותיו ציוותה מטפחת כותנה מודפסת בשווי 295 דולרים.

תיק מיו מיו של סידני סוויני. מסך אינסטגרם sydney_sweeney, צילום מסך
אנבוקסינג לתיק הקנבס של מיו מיו/צילום מסך, מסך אינסטגרם sydney_sweeney

השחקנית ההוליוודית הציגה פוזות שונות מכף רגל ועד ראש (ויש הרבה ביניהם) מול המראה בתוך חדר ארונות יוקרתי. חלק מהתנוחות הרבות כוללות את סידני כורעת ברך על הרצפה, מתהדרת בחלק האחורי שלה, עוד תקריב של סט הבגדים שבחרה, הבעת פנים שוקיסטית עם ידה באוויר ועוד כמה בהן נשענת על משקוף הארון.

בשלב הזה תגובות המעריצים צפו על רגשות מעורבים, כשהם נותרים חלוקים לגבי המראה המוצג של הבלונדה האהובה עליהם. "מינית יתר על המידה", כתבה אחת עוקבות האינסטוש ואחרים הצטרפו: "מרגיש שהיא מנסה בכוונה לעשות לעצמה מיניות יתר בשלב הזה, מה שמוכר, אז שתעשה מה שטוב לה... אני רק תוהה איך זה מרגיש לה מבחינה רגשית". אחרים עפו עליה (אנחנו לגמרי איתם): "כאוס מחמיא לך", את אייקון" ועוד.

סוויני התייחסה לעצם הגדרתה ל"סמל מין" כבר ב-2022 כשהופיעה טופלס בסדרת הדרמה המצליחה, אופוריה. "אין לי בעיות עם הסצנות האלה, ואני לא אפסיק לעשות אותן, אבל הלוואי שהייתה דרך קלה יותר לנהל שיח פתוח על מה שאנחנו מניחים לגבי שחקנים בתעשייה", אמרה בזמנו בראיון ל-Hollywood reporter.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully