וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תראי, תפרו לך תיק: הפאשניסטות כבר עטו על הטרנד הזה

עודכן לאחרונה: 8.7.2024 / 16:08

כוחו של האלגוריתם סחף אותנו לטרנד חדש שמשתולל בקרב הפאשניסטות. דגם תיק מתוק ונורא ספציפי: מרובע, ידית עליונה, רוכסן - במילים אחרות, נרתיק איפור שנראה כאילו בזה הרגע נלקח מאמני האיפור המקצועיים. מה הקטע בו?

תיק ורוד של שאנל. Edward Berthelot, GettyImages
הקטן של שאנל/GettyImages, Edward Berthelot

מצב גדול שמדובר בכוחות האלגוריתם שלנו שמכוונים אותנו לטרנדים החדשים שמסתובבים בפיד בחופשיות, כשלאחרונה אנחנו נתקלות שוב ושוב בדגם נורא ספציפי: מרובע, ידית עליונה, רוכסן - במילים אחרות, נרתיק איפור שנראה כאילו בזה הרגע נלקח מאמני האיפור המקצועיים ביותר.

ג'נה אורטגה בתצוגה של דיור. Jeremy Moeller, GettyImages
ג'נה אורטגה בדוגמת הפרינט של דיור/GettyImages, Jeremy Moeller

אותה צורה מדויקת של תיק היד מופיע לא מעט על אושיות אופנה נחשבות, בסטריט סטייל קליל מחוץ לתצוגות האופנה של מותגי העל וגם אצל משפיעניות הרשת שטובלות עצמן בטרנד החמוד. לא שדחוף לנו להתחמק ממנו - אבל גם אם כן, לא בטוח שהיינו יכולות.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

בין הפעמים הראשונות שנצפו באור יום תחת סנוור מצלמות הפפראצי, היה בין היתר על ג'יג'י חדיד שנראתה נושאת באדיקות את דגם האקסטרה של המותג לורו פיאנה (כ-2,300 יורו). שם החושים שלנו החלו לעקצץ, ואז שוב ושוב על סופיה ריצ'י במהלך ירח הדבש שלה (ועוד הזדמנויות), השחקנית ג'נה אורטגה (בגרסה המודפסת של דיור בתצוגה האחרונה של המותג הצרפתי), קייטי הולמס, הפאשניסטה ליאוני האן, אל פאנינג (בגרסת המיני של בוטגה) ועוד כוכבות הוליוודיות ושמות חזקים בעולמות האופנה.

לאט ובטוח, כך התיק המרובע עושה בית ספר לכל הטרנדים הזמניים המקבילים אליו. הסגנון הנמכר השתלט לאחרונה על הלקוחות-החושקות-המחפשות את המגמה העולה, ואת זה גם הפיד יכול לספר לנו - בטח כשאושיות ברחבי מנהטן מנסות להסביר לעוקבים שלהן מדוע הצורה הכל כך פשוטה של התיק המדובר יכולה להצדיק כל כך הרבה תשומת לב.

תיק "איפור" ירוק. GettyImages, GettyImages
לכל סיטואציה ביום/GettyImages, GettyImages

מה הופך את תיק "נרתיק האיפור" לכזה מיוחד? בראש ובראשונה, הם פשוט יפים. בואו, לא צריך לשבור את הראש כדי להבין שלרוב מדובר בדגמים בעלי קווים נקיים, עיצוב אלגנטי, מראה עור איכותי - והם פשוט משתלבים מושלם כמעט עם כל לוק. שנית, הם פרקטיים. יש בהם מספיק מקום לכל מה שצריך בזכות תאים פנימיים מרופדים - איפור, טלפון, מפתחות וארנקון קומפקטי.

ליאוני האן לובשת דיור. Edward Berthelot, GettyImages
ליאוני האן כמובן - כריסטיאן דיור/GettyImages, Edward Berthelot
תיק ורוד של שאנל. Edward Berthelot, GettyImages
גם הפן הפרקטי נכנס לתמונה/GettyImages, Edward Berthelot

סן לורן, פראדה, דיור, שאנל, לואי ויטון ובוטגה ונטה מוכרים כולם גרסאות ייחודיות משלהם, חלקן למטרות סטייל ואחרות למען הפרקטיות שהזכרנו. צורת "הקופסה" המלבנית הופכת את התיק לורסטילי מאוד, הכולל לרוב רצועת כתף נשלפת כך שניתן לשאת אותו ביד כמו קלאץ', או בכתף כתיק צד ונותן תחושה של פריט עמיד ויציב. די לומר שכל איט גירל מהשורה הראשונה כרגע נראית עם תיק "האיפור" בצורה הכי אלגנטית שיש, כשהאפשרויות להשתלבות עם אאוטפיטים שונים נהדרות - עם שמלות, דנים, חולצות טי או כל אירוע הבא ליד.

תיק של לורו פיאנה. Jeremy Moeller, GettyImages
הדגם הנמכר של לורו פיאנה/GettyImages, Jeremy Moeller
ג'יג'י חדיד לובשת מיו מיו. Victor Boyko, GettyImages
מיו מיו בדגם ספק נרתיק איפור-ספק תיק יד נורמטיבי/GettyImages, Victor Boyko
תיק דיור. Edward Berthelot, GettyImages
א-לה-דיור/GettyImages, Edward Berthelot
תיק שחור של שאנל. GettyImages, GettyImages
השחור של שאנל/GettyImages, GettyImages
תיק לואי ויטון. GettyImages, GettyImages
המשודרג של לואי ויטון בירוק זית/GettyImages, GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully