וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייתה גם פאה: יוצאת האח הגדול התחתנה בשתי שמלות הכי לא צפויות

משתתפת העונה הקודמת של הריאליטי הנצפה במדינה, שיר צרפתי (כניסה שנייה, בסטי של סתיו קצין), נישאה אמש לבחיר ליבה בשתי שמלות צנועות וחסודות. קבלו את "שיר המכשיר" - הגרסה הכשרה

יוצאת האח הגדול שיר צרפתי מתחתנת. יוני משיח,
בת מלך/יוני משיח

יוצאת העונה הקודמת של "האח הגדול", שיר צרפתי (25), נישאה אמש לבחיר ליבה רון אליקים, בחתונה שכללה כמה מהקולגות לעונה המדוברת בה השתתפה סתיו קצין (התייצבה גם כמלוות הכלה) וממנה יצאו זוגות נוספים. חובבות הז'אנר ודאי יזכרו את הטייטל שצרפתי החליטה בזמן שהותה לאמץ: "שיר המכשיר". זו גם הסיבה בגללה שמלות הכלה איתן חגגה אמש את היום המאושר בחייה לגמרי הפתיעו אותנו.

יוצאת האח הגדול שיר צרפתי מתחתנת. אור גפן,
מזל טוב חמודים/אור גפן

בשנה האחרונה עברה המתמודדת לשעבר תהליך התחזקות בעקבות בן זוגה הדתי ששלף את היהלום המצופה בחודש מאי האחרון, תהליך שכלל בין היתר לבוש צנוע (ללהבדיל מאיך שזכורה מתוך בית האח). היא בחרה בשתי שמלות צנועות וחסודות שלא הותירו מקום לספק - היא כבר שם, והאמת? גם די מחמיא לה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
יוצאת האח הגדול שיר צרפתי מתחתנת. יוני משיח,
הפתיעה/יוני משיח
יוצאת האח הגדול שיר צרפתי מתחתנת. יוני משיח,
נרשם גם שובל כמובן/יוני משיח

על השמלה הראשונה עמה החלה את האיוונט החגיגי וצעדה אל החופה בטקס המרגש, אחראית מעצבת שמלות הכלה והערב, מורן עובדיה. הסטודיו של המעצבת הפועל היישר מבאר שבע בירת הדרום, דאג לפיס לבן וחלק, ללא קשקושיאדה מיותרת כשבראש כמובן עומד אלמנט הצניעות. צווארון מוגבה, שרוולים ארוכים (שאפו ששרדה את החום של אתמול) ובסופם דיטלס תחרה מעודנים, בגזרה צמודה בחלק העליון - שנפתחה לרווחה החל מגובה הברכיים אל תוך שובל ארוך שהשתרך אחריה.

יוצאת האח הגדול שיר צרפתי מתחתנת. יוני משיח,
פה התחיל הדיבור/יוני משיח

מי שהייתה אמונה על השמלה השנייה והלא פחות חשובה, זו המעצבת אילנית מזרחי, שהציגה עיצוב קצת יותר מתוחכם. שילוב של שימור האפקט הדתי, לצד קריצת שובבות מינימלית בזכות בד מרושת ותחרתי שהעניק חשיפה לעור גופה. בזהה לקודמתה, גם כאן נרשמה גזרת מקסי דומה בעלת אותם מכפלות וחתכים - השוני בא לידי ביטוי בטקסטורות השונות שהתמזגו. החלק התחתון של החצאית קיבל נפח בעזרת רצועות טול עד הרצפה ושאר האזורים קיבלו את הזוהר הראוי בעזרת נצנוצים קלים של פאייטים בתפזורת.

מבחינת גלאם הלכה על איפור טבעי בשפתיים בשרניות ניודיות וקלאסיות שנתנו את שאר טון הביוטי, עליו פיקדה המאפרת יערה עשור. שיער הכלה נשאר פזור וקיבל את כל יופיו מהאורך שהתווסף בעזרת פאה (מי לעזאזל ניחש שיש שם פאה?!), בתסרוקת גלית ומלאת גוונים שנעשתה על ידי דניאלה נומה. השלמה אחרונה של עגילים ספירלה נתליים וכסופים בחסות גלריית דניאל אדרי, וזוג עקבים לבנים מבית המותג Republic Footwear, בראשון לציון.

יוצאת האח הגדול שיר צרפתי מתחתנת. יוני משיח,
בחיים לא היינו מזהות שזו פאה/יוני משיח

בין האורחים הרבים שהגיעו למאורע המרגש באולמי "דואאה" בראשון לציון, נמנים כמה מכוכבי העונה שבה השתתפה צרפתי, בהם כאמור סתיו קצין, אורי נגר, ספיר ואברהם, יענקי גולדהבר, דרור רוקנשטיין ולרה מטודי, וגם זוכת "הישרדות" אלית מוסאיוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully