וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמטית משהו: נסרין בוחרת בשמלת אוסקר להופעה בקיסריה

עודכן לאחרונה: 9.7.2024 / 11:16

אמנם יש זמן עד טקס האוסקר השנתי והנוצץ, אך נראה שנסרין כבר די מוכנה אליו (לגמרי ראויה לפרס על הדוקו-ריאלטי שלה) - שתי שמלות בהופעה אמש על הבמה הצפונית והמכובדת חשפו אותנו למגה-דרמה מבורכת של ההריונית האהובה

נסרין קדרי לובשת דניאלה חג'ג' בהופעה בקיסריה. עומרי לוי,
אוקיי וואו היי שלום/עומרי לוי

נסרין קדרי ניחנה לא רק בכשרון שירה, אלא במוטיב החוזר הזה שיש לנשים גדולות מהחיים. הנגישות העממית הזו שהיא משדרת ללא בושה, בשילוב ניצוץ כריזמה מהלך שלא ניתן להתעלם ממנו - מאפיין ואקס פקטור חשוב כשזה מגיע גם לעולם מלתחת האופנה.

אמש חזרה הזמרת לקיסריה, שם פתחה מופע ראשון מתוך שני מופעי הקיץ הגדולים, בעודה נכנסת לחודש השביעי להריונה כשהיא מצפה לבייבי נאמבר 2 - אחות קטנה לריף בכורה. דניאלה קפלוטו, הסטייליסטית הצמודה שעושה עמה חסד בתקופה האחרונה, סגרה את פינת הלוקים המפוצצים עבור הבמה הצפונית המכובדת.

נסרין קדרי לובשת דניאלה חג'ג' בהופעה בקיסריה. עומרי לוי,
דרמטית בעיצוב מחודד קטיפתי/עומרי לוי

אמנם יש זמן עד טקס האוסקר השנתי והנוצץ, אך נראה שנסרין כבר די מוכנה אליו (לגמרי ראויה לפרס על הדוקו-ריאלטי שלה בהוט). הלוק הראשון והמגה-דרמטי עמו עלתה להופיע עוצב על ידי המעצבת דניאלה חג'ג': "שמלת סטרפלס דרמטית. עם השראה של שטיח אדום בטקס פרסי האוסקר. בשילוב עם הבטן ההריונית נסרין נראתה כמו מלכה אמיתית מהאגדות וזה מה שרצינו לשדר. אייקוני ולוק בלתי נשכח", סיפרה לנו קפלוטו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
נסרין קדרי לובשת דניאלה חג'ג' בהופעה בקיסריה. עומרי לוי,
הקסם של דניאלה חג'ג'/עומרי לוי

מדובר בגזרה מרשימה מלאת נפח - שמלת מקסי עשויה קטיפה שחורה, בעיצוב קו מחשוף א-סימטרי בעל קצוות מחודדים. השיא כמובן הייתה העליונית, מעין של שנזרק על זרועות הזמרת הכולל שרוולים תפוחים ונמשך לכדי שובל מטמטם הנשרך אחריה. אם כל זה לא היה מספיק, החליטה לפלפל בתכשיטי בלינג בלינג מבית קסוטו. ענק על צווארה משובץ אבנים קטנטנות ובמרכזו תליון של אבן חן מאסיבית.

נסרין קדרי לובשת יובל חיון בהופעה בקיסריה. עומרי לוי,
מי אמר מחשוף כפול ולא קיבל?/עומרי לוי

בלוק השני הוחלט להקליל את הסצנה ועדיין להשאיר את נגיעות הזוהר הבלתי מתפשרות. בשמלת מיני בעיצובה של יובל חיון, בסיס לבן ועליו פאייטים כסופים מכל עבר כשהשוס הוא כמובן מחשוף הקאט-אאוט המעוגל והאגסי במרכז בית החזה, ממש מתחת למחשוף וי עמוק. וי מעולה שיותר ממתבקש להוסיף לו שרשרת עניבה קלאסית - מבית מותג התכשיטים של הסטייליסטית daniella capelouto jewellery.

מבחינת גלאם אין מקום לטעויות, עיניים בנגיעות שחורות, ריסים ארוכים ובולטים (חלומה של כל אישה) ושפתיים דובדבניות שנצבעו בקפידה על ידי המפאר אליאב ממן. שיער חלק פזור, מסורק לאחור עם שביל אמצע מתוקתק שנעשה על ידי מעצב השיער אדיר אמרגי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully