וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לסמבה? אמרטה מחזירה את השוז הנוסטלגיות האלה לתמונה

עודכן לאחרונה: 10.7.2024 / 16:25

עוד מוקדם להצהיר ששלטונה של הסמבה מבית אדידס תם, אבל אנחנו כן יכולות להכריז על קאמבק מפתיע ונוסטלגי של דגם מסוף האייטיז - וכרגע, יש לזה אישור גם מהדוגמנית אמילי רטאייקאוסקי. תגידו וולקאם-בק לספידקאט של פומה

נעליי פומה ספידקאט אדומות לפקטורי 54/באדיבות המותג

עוד מוקדם להצהיר ששלטונה של הסמבה מבית אדידס תם, אבל אנחנו כן יכולות להכריז על קאמבק מפתיע ונוסטלגי של דגם מסוף האייטיז - וכרגע, יש לזה אישור גם מהדוגמנית אמילי רטאייקאוסקי, שנצפתה נועלת את שלה כבר כמה חודשים טובים. פומה משיקה בימים אלה מהדורה סופר מוגבלת של הדגם האייקוני שנחטף בעולם - PUMA SPEEDCAT, בעיצוב עדכני וחדשני.

הציפיות סביב חזרתם לכס המלכות הפכו לוויראליות ברחבי הטיקטוק, שם הסרטונים של חזאי האופנה (חובבנים ומקצוענים כאחד) על איך לסגנן את הדגם הספציפי הולכים ומתרבים - הוכחה לגילויו מחדש על ידי דור שאפילו לא נולד כשהעיצוב המקורי חולל מהפכה בשוק האופנה. דגם הספיד-קאט הוא שם נרדף למהירות, דיוק וביצועים כבר למעלה מ-25 שנה, סמל מופתי של תרבות המרוצים, לחובבי פורמולה 1 וגם לאוהבי סניקרס באשר הם. השוז הצרות, שידועות בזכות היתרונות הטכנולוגיים, זוכות לאחרונה לתהילה אופנתית מחודשת ומככבות גם על המסלולים של שבועות האופנה. בגרסתה העדכנית היא מעוצבת במראה קלאסי, עטופה עור זמש רך בשילוב עור פרימיום, עם לוגו חדש המתנוסס בחזית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ההוצאה וההשקה החוזרת של הפומה המדוברות לא הייתה יכולה לנחות בזמן מתאים יותר, כשאופנת שנות ה-2000 מעצבת את הטרנדים הפופולריים ביותר של ימינו. שלא לדבר על כך שבחודשים האחרונים, עולם הספורט המוטורי עלה לגדולה חדשה, ותעשיית האופנה המגמישה את יכולתה החזקה לקלוט כל דיסציפלינה המעוררת כיום עניין בחברה, עובדת על הקשר שלה עם עולם המירוצים. כאמור, בל נשכח שהמקור של הנעליים האייקוניות הללו נעוץ במירוצי פורמולה 1.

הדגם הלוהט והמבוקש נוחת כעת במהדורה סופר מוגבלת בחנות הדגל של המותג ברמת אביב, כחלק מדרופ מיוחד של המותג. 499.90 שקלים חדשים והשוז הנוסטלגיות יתמקמו בניחותא בארון הנעליים שלכן/ם. כן,כן גם גברים נכנסים לתמונה כמובן - הדגם מוצע כרגע בצבעי שחור ואדום ובטווח מידות רחב לנשים ולגברים (37.5-47).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully