וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם יש לך שמש (וגם אם לא): מוצרי ההגנה המומלצים לקיץ 2024

עודכן לאחרונה: 24.7.2024 / 10:11

אלו שמגיעים בסטיק, ההם עם הגוון, ההוא שמתאים לעור העדין ביותר והאחד שלא צריך שום דבר אחר על הוודג' חוץ ממנו. הקיץ פה ואין איך לברוח מזה, רק להתחבא מאחורי מוצרי הגנה - סקירת מלאה של כל המוצרים על המדף כרגע

אדל בספלוב בקמפיין ליראק פריז מוצרי הגנה לפנים. שי פרנקו,
סטיק, בתוספת גוון או בכלל לבייבי סקין?/שי פרנקו

מוצרי סטיק

אם ספרנו נכון, עברו 5 שנים מאז שהערצנו פה את שיסיידו על מסנן הקרינה בסטיק שהיה הראשון שניסינו בפורמט הזה - נוח, שקוף, לא מטנף חולצות לבנות ונמרח בשליטה. מאז נכנסו לגזרת הסטיקים לא מעט מותגים שניסו לאמץ את השיטה, שניים מהם חדשים העונה:

PAYOT SOLAIRE סטיק הגנה שקוף לפנים עיניים ושפתיים 50SPF. באדיבות המותג,
משתחל ממש לכל תיק/באדיבות המותג

פאיו מציעים סטיק לאזורים הרגישים של השפתיים והעיניים, שמתאים גם לפנים. במבט ראשון הוא נראה כמו ג'לי כתום רוטט; במריחה על העור הוא פשוט נמס לתוכו, שקוף ונעים ונספג ברגע. אין לו ריח, והוא משתחל ממש לכל תיק ומתאים לטאצ'אפים - שימושי במיוחד.
PAYOT, SOLAIRE STICK 50SPF -
99 שקלים ל-15 גרם.

עוד בוואלה!

עם Walla mobile מקבלים יותר! תוכניות סלולר במחיר משתלם

לכתבה המלאה
ליראק פריז סטיק הגנה לפנים. אסף לוי,
אפיל צרפתי ומחיר מוגזם - לבעלי הון וחובבי היגיינה/אסף לוי

בפורמט זהה, קטנטן ונוח מגיע גם הסטיק המוצק של ליראק, שמביא איתו אפיל צרפתי ומחיר מוגזם במיוחד. גם הוא מציע הגנה גבוהה שמתאימה לאזורים רגישים - כולל צלקות וקעקועים, ואפשר להעביר אותו על הפנים בשניים-שלושה ווישים בכלל בלי להשתמש באצבעות. לבעלי הון וחובבי היגיינה.
ליראק, סטיק הגנה לפנים - 179 שקלים ל-10 גרם.

מוצרי ההגנה AVENE מהשמש. יחצ AVENE,
מכיל מים טרמליים ומתאים לכל סוגי העור/יחצ AVENE

AVENE מציגה השנה חידוש במוצרים שלה: TRIASORB, מסנן קרינה חדש מהשמש,
שמגן בנוסף לקרניUVB ו-UVA גם מפני אור כחול הגורם לפיגמנטציה והזדקנות העור.

מרקם הקרם אינו מורגש על העור אינו שומני ונספג במהירות תוך 3 שניות בלבד ומעניק לחות למשך 8 שעות. מועשר במים הטרמליים של AVENE המרגיעים את העור ובקומפלקס עם רכיבים נוגדי חמצון. הסדרה מותאמת למגוון סוגי עור ולשימושים שונים.

מקדמי הגנה של AVENE עם מים טרמליים עם מסנן קרינה TRIASORB
119.90 ש"ח ל-150 מ"ל

מוצרים של גם וגם - הגנה ועוד משהו על הדרך:

חוה זינגבוים, קרם הגנה סילקי פילטר. משה איבון,
פיניש חלק ובריא, ומבחינתנו זה כל מה שצריך/משה איבון

הסילקי פילטר של חוה זינגבוים הוא מוצר פשוט מעולה - כקרם הגנה עם SPF50 וכפריימר, עם או בלי איפור. אם תלכו על ה-עם, הוא יחליק את העור ויחזיק יפה את כל השכבות שעליו. אם תעדיפו את הבלי, הוא ישאיר פיניש חלק ובריא, ומבחינתנו זה כל מה שצריך.
חוה זיגנבוים, Silky Filter Clear
295 שקלים ל-50 מ"ל - להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות.

קליניק סמארט קרם פנים עם מקדם הגנה. יח"צ חו"ל,
אין שום סיבה להתפשר על קרמי הגנה כבדים ומציקים/יח"צ חו"ל

קרם הלחות החדש של קליניק מסדרת Smart מזכיר לנו למה אין שום סיבה להתפשר על קרמי הגנה כבדים ומציקים. מצד אחד - קרם לחות עשיר אך דק, שמצליח להזין בלי להעיק גם כשהסחוניה חוגגת. מצד שני - SPF30. ובאמצע - הבטחה לעשות קסמים, להחזיר לפנים נפח ולטשטש קמטוטים. חיזרו אלינו בסוף הקיץ, נגלה אם הצליח.
קליניק - Smart Clinical Repair Wrinkle Correcting Cream
415 שקלים ל-50 מ"ל.

קרם לחות והגנה מסדרת ברייט ליבל של לוריאל פריז. יח"צ,
הסדרה שמבטיחה לטפל בכתמי הפיגמנטציה/יח"צ

סדרת Bright Reveal של לוריאל מבטיחה לטפל בכתמי הפיגמנטציה שצברתן בחיים וגם למנוע חדשים. הנסיינית היתה מרוצה מאד מהתחליב הנוזלי עם SPF50 שלא משאיר סימנים, נספג ברגע ולא מורגש.
לוריאל, תחליב מסדרת Bright reveal
120 שקלים ל- 50 מ"ל.

הגנה עם גוון:

קרם הגנה שיסיידו. באדיבות המותג,
לא לחובבות מוצרים נוזליים/באדיבות המותג

שיסיידו, האלה מיקודם, מחדשים העונה עם BB קומפקטי ועתיר הגנה. אם את חובבת מוצרים נוזליים שכיף להניח באצבעות - המשיכי הלאה. אם את בעניין של מוצרים דחוסים, והעור שלך רגיל או נוטה לשמנוני - זה המוצר שלך לקיץ. הכיסוי שלו טבעי וקטיפתי, הצליח להשתלט יפה על לוק החביתה המבריק של 80 אחוז לחות, והפגין עמידות מרשימה גם אחרי אימן מיוזע. מגיע ב-5 גוונים, חובה לנסות קודם ולא ליפול בשמות שלהם - המדיום בהיר יותר ממה שהייתן מנחשות.
Shiseido, Sports BB Compact
200 שקלים, להשיג באתר לילית.

קרם הגנה בובי בראון, Bobbi Brown. יח"צ חו"ל,
מומלץ למרוח אותו ורק אותו, כי באמת שלא צריך שום דבר נוסף/יח"צ חו"ל

הקרם של בובי הוא מוצר רב תכליתי: הגנה סולידית מהשמש, כיסוי עדין ב-18 גוונים שמבטיחים שתמצאי בדיוק את האחד שאת צריכה, ולחות נעימה שבנעימות מסדרת ה-Vitamin Enriched המהוללת. אפשר לקום שעה קודם ולהניח אותו מעל סרום ולחות ומתחת למייקאפ וקונסילר, מומלץ יותר למרוח אותו ורק אותו, כי באמת שלא צריך שום דבר נוסף.
בובי בראון, SPF15 Vitamin Enriched Hydrating Skin Tint -
230 שקלים ל-50 מ"ל.

Porescreen SPF 40 פורסקרין מקדם הגנה של דרמלוג'יקה. יח"צ,
לא לשכוח לנער טוב טוב ועוד טוב אחד לפני השימוש/יח"צ

קרם ההגנה המינרלי החדש והמעולה של דרמלוג'יקה הוא בעצם מעין פריימר אוניברסלי הכי נעים שיש שמתאים את עצמו לגוון העור, מעדן את הנקבוביות ונותן גימור חלק. לא ממש כיסוי של מייק-אפ, כן גוון אחיד וזוהר שמטשטש בקטנה את מה שדורש טשטוש. הנחיות מריחה: לא לשכוח לנער טוב טוב ועוד טוב אחד לפני השימוש, אחרת תמצאו את עצמכם עם פרצוף לבן על הבמה בתיאטרון קבוקי.
דרמלוג'יקה, PORESCREEN SPF 40 -
272 שקלים.

קרם הגנה של פולה בליק מחיר 180 שח. פולה בליק,
קיים גם בדמי מייק אפ/פולה בליק

החדש של פולה בליק מאפשר "לכלוא" מסנני קרינה כימיים בתוך "פנינים". מה הכוונה פנינים? מיקרו קפסולות סיליקה שקופות שנקראות כך, המתיישבות ונצמדות אל שטח פני העור. כתוצאה מכך ההגנה רחבת טווח וממזערת את הסיכוי לתגובות גירוי, הפיגמנטציה הארורה, לא עלינו, כתמי שמש וגיל.
פולה בליק, +SUN ACTIVE DEFENSE
180 שקלים ל-50 מ"ל.

לתינוקות ולילדים:

קרם הגנה אנתליוס בייבי. יח"צ,
כולה להיות רגועה שהוא לא יטריף את העור/יח"צ

מה שטוב לתינוקות יהיה כנראה טוב גם לעור הכי רגיש, דקיק ולבנבן שיש, ולה רוש פוזה זה תמיד ללכת על בטוח. השנה השיקו במותג תחליב הגנה במארז משאבה נוח שמתאים לתינוקות מגיל 6 חודשים, עם SPF50. נסיינית אקסטרה חיוורת שמעדיפה את המוצרים שלה נטולי בושם והיפו אלרגניים היתה מרוצה: "הוא אולי לא נספג הכי מהר ודי מורגש על העור, אבל המרקם נעים מאד למריחה, לא משאיר שאריות לבנות, ואני יכולה להיות רגועה שהוא לא יטריף לי את העור או יסתום את הנקבוביות".
לה רוש-פוזה, Anthelios Dermo-Pediatrics Baby Lotion -
104 שקלים ל-50 מ"ל.

אולטרסול בייבינטורל תחליב גוף ופנים, ד"ר פישר. יעל האן,
הגרסה העממית לתינוקות/יעל האן

הגרסה העממית יותר לתינוקות של ד"ר פישר כוללת מפרט דומה - תחליב עם SPF50, נטול בושם, שעבר שלל בדיקות ומבחנים שמייעדים אותו לעור רגיש. גם לו נדרש לא מעט זמן להיספג, הוא קצת כבד על העור, והמלצה חמה שלנו - הרחיקו אותו מבגדים בהירים אם לא בא לכם מזכרת בגוון מיונז שלא יורדת גם בכביסה. אבל למי שמחפשת הגנה עדינה ויסודית לעצמה או לילדים, כמה שיותר נטולת כימיקלים ובמחיר יחסית נגיש, זה בהחלט פתרון מוצלח.
ד"ר פישר, בייבי נטורל - 70 שקלים ל-125 מ"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully